@ beps lekker in t bos gelopen? wij hebben echt alles gehad… sneeuw, hagel, regen, verblindende zon etc
@ roanna, je snapt toch wel dat ik dat niet hier op t web ga lopen vertellen he?!
en tja die foto… verzoek kwam vanuit haarzelf… ff gecheckt bij de hoofdpersoon zelf en die vond het wel grappig. had ik niet verwacht… (meestal is ie vrij ijdel over de fotos die wel of niet mogen ;))
@Bloem: Zou niet weten waarom niet, maargoed als je dat liever niet verteld ook goed hoor. :drugged: Ik ben in ieder geval blij voor je, dat het nu gelukt is.
@Linda: Nee, ik denk gewoon lekker thuis bij de kachel. Ik kreeg vandaag een nieuwsbrief van de hartstichting (ben ik lid van) en daar kan ik Tarzankaarten bestellen met €30 korting per kaartje, dus nu ga ik alsnog even proberen kokkie over te halen. Ha, ha.
Ik zag trouwens van de week overal die borden/posters al hangen en staan van:
16 Mei BLOF in de Americahal. Tooooooooofffffffff.
@Roanna: met zoveel korting naar Tarzan, dan kan kokkie haast geen nee zeggen, zo’n aanbieding kun je gewoon niet weigeren haha wij hebben ook nog niet geboekt hoor, die borden heb ze nog niet gezien hahaha, maar heb er ook onwijs veel zin in
Goede avond!!
Nog even op de valreep een egoberichtje want mijn ogen vallen bijna dicht. Schoonzus is geslaagd voor haar trouwjurk. Maar dat kan ook niet anders met de keuringsdienst van waren erbij (zus, vriendin en 2 schoonzussen). Ze gaat er in ieder geval heel mooi uit zien die dag.
Was weer een latertje dus haasten met het eten toen ik thuis kwam want daarna moest er nog gewerkt worden, was bijna 10 uur toen we klaar waren. Morgen moet ik ook weer om 7.30 paraat staan dus nu maar vlug mijn bed in.
@Marion: Zei het vanmorgen nog, maar goed dat je vroeg wakker was he. Heb je wat aan je dag. Die was volgens mij aardig gevuld. Merk je trouwens al iets bij J.? Ik weet wel dat het 2 weken kan duren, maar misschien ga toch wat verschil zien
Cyn, dat is schrikken zeg van je moeder!! Gelukkig is ze in goede handen!! Al wel kleding neergelegd, maar nog geen koffer gepakt… Al zin in Scheveningen??
Raak, wel schoonmaakspul, maar gebruikt het niet hihi
Zus, de hele week al druk in de weer… vanaaf naar vrienden en broer… ben benieuwd naar de kamer van je nichtje
Filiz, helemaal gaar en dus bankhangen
Linda horloge kwijt
Beps ook moe… en Aiji in de hagel/ regen/ sneeuwbui toch ravotten…
Roanna, kokkie naar het ziekenhuis geweest en een goede longinhoud… duim dat je met 30 euries korting kokkie zover krijgt dat hij mee gaat
Marion een nieuwe look en trouwjurken kijken
Toos lekker wezen shoppen
Marifran sportief en naar die akelige tandarts
Bloem aangenomen!! Super joh… gefeliciteerd!!
Kaylo lekker uitgeslapen en daarna geen zin in poetswerk, maar uiteindelijk je er toch toe gezet het wel te doen En vroeger hanen/kippen sparen
Hier zijn alle seizoenen voorbij gekomen in 1 dag… pfff… wat een (&^%&()weer… Viva had al verklapt dat ik vandaag met Jessy naar de dierenarts ben geweest. Enting gehad… .heeft ze niets van gevoeld en een chip… die vond ze niet zo lekker… dook daarna de reistas in… Al pratend met de dierenarts aaide ik haar en voelde iets ‘nattigs’… Keek dus naar mijn hand en zag bloed, keek in de reistas en zag nog meer bloed… Bloedvat geraakt, was gelukkig snel weer over… Flink alcohol erover en het vat dichtgedrukt… Ze is al de hele dag knuffelig… wil steeds op schoot en gaat daar slapen. Gisteren cursus gehad met haar… ze had dus veel te verwerken…
Ikke nu afsluiten en piejama aantrekken Dikke kus en slaap lekker
Nou dat was een vluggertje, weinig om op te reageren…
Marion … schoonzus toch geslaagd voor trouwjurk, en vandaag ook al weer vroeg paraat moeten staan.
Toos, vandaag aan de crock…
voor de rest niets te melden…
ik straks boodschappen doen, er komt geen einde aan, vanavond naar paps en mams, mams is vandaag jarig 71 jaar is ze geworden…