TTT deel 84

@Cyn: Deze week geen koopavond voor jou dus?

@Trl: Ook weer lekker thuis en geen zin om boodschappen te doen. Ik ook net niet. Hebben maar gegeten, wat we nog in huis hadden. Kokkie had lekkere roerbakgroenten in zo’n lekker sausje gemaakt. Dan met rijst en roerbakei erbij…mmmm… weer een dag verder.

Ik ben trouwens nu achteraf best blij dat ik dat hotelletje afgezegd had, want moet er toch echt niet aan denken met dit weer daar te zitten. Ga met Pinksteren wel ff weer kijken voor iets leuks.

Roanna: wij hebben koopavond op donderdag… maar mocht deze week de koopavond dicht gooien…

En ach ja dat het koud is… nou ja… we zien het wel… Heb wel zin om even lekker luxe te doen… we nemen gewoon onze bikini mee… ze hebben toch een binnenzwembad… :biggrin:

Ik eet vanavond pasta… Van die deegvlinders met een sausje… Vinden mijn ouders echt vreselijk… Ik vind het heerlijk!!!

Roanna,gelukkig hadden jullie nog wat in huis dan anders had je er toch uitgemoeten.

Ik ga er vandoor ff naar broer en daarnaar door naar vrienden.

Fijne avond allemaal.

TRL: :dag:

ik ga zo het bord binnen halen… en dan huissssssssssssssssssssssssss

Nou, ik zat dacht ik ook wel een luxe hotel (NH-Hotel), maar had geen zwembad. Ik had het eigenlijk geboekt in de hoop dat we dan ook naar Tarzan zouden gaan, maar dat wilde de baas echt niet. Dus ja, als het dan mooi weer is daar, vermaak je je eigen nog wel met andere dingen, maar dit met dit weer. Brrr :storm: Vind het hier al zo koud, laat staan daar! :zon02: Maarja, jullie gaan maar voor 1 nachtje, dus dat moet te doen zijn.

Fijne avond… en tot morgen :tongue:

Net teug van shoppen, ging met een zonnetje weg, in de tussentijd 2 keer een hagelbui over me heen gehad. Maar goed, boodschappen binnen.
@Roanna: Pinksteren is ook heel leuk, het is dan ook moederdag. Dus wat wil je nog meer dan lekker verwend worden
@Cyn: Alleen morgen nog werken en dan naar sjeveningen. Over dat andere hebben we het nog maar niet. Oma niet mee? Zielig hoor

Fijne avond allemaal :dag:

@Roanna: En dan had je ook nog een nep tarzan de echte heeft zn hand gebroken

@Trl: Fijne avond

Oh Toos… goed idee. Dan vraag ik voor moederdag kaartjes voor Tarzan, dan moet hij wel mee. :slywink:

Precies, je moet het even inkleden zoiets:biggrin:

Heel goed bekeken Toos. :thumbsup:

Oh, de echte Tarzan komt straks in RTL-Boulevard. Ff kieke dan.

olaaaoowwwaaaa

ikke in t internetcafe van broer, we gaan zo lekker eten, het betere frituurwerk zeg maar…
had ik al verteld dat ik zoooo blij en opgelucht ben met mn jobbbbb!!

hihi
kreeg een speciaal verzoek of ik een bepaalde foto op de DM site wilde zetten :stuck_out_tongue:
hilarischhhh
http://www.denny-morrison.com/apps/photos/photo.jsp?photoID=2079983

Lachuuuuu!!! Ach ja je hebt foto’s en je hebt FOTO’S!!!

Wij zijn uiteindelijk toch naar het bos geweest. Genoten, en droog gebleven!!!

Net naar de kerk, goede vrijdag dienst… Altijd apart iets!!
Nu ff nietsen!!!

Zo, ben er ook weer. Had ff koffiedrinkers.

@Bloem: Mooi van die baan dan. Maar je kunt dus niet even een tipje van de sluier oplichten hierover? Je maakt mij wel nieuwsgierig hoor! :paranoid: Ha, ha.

Oh, zal ook eens even op die site gaan kijken dan. :nod: