Hier gelukkig weer gestopt met sneeuw!
Goede (vrij)dag.
Allereerst Bloem… van harte http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/gefeliciteerd/2gefeliciteerd.gif
met je nieuwe job. Gaaf!
Zo , ben ook weer thuus. Hier wel dikke witte vlokken gezien, maar niet echt dat het is blijven liggen. Wel fikse hagelbuien gezien.
Iedereen de hondjes weer uitgelaten? Mooi!
Kan ook maar beter gedaan zijn met dit weer, alleen… je moet het steeds weer doen. Maar ach, dat doe je toch voor die scheetjes!!
@Kaylo: De strijk nu klaar? :teeth:
De rest… hummmmmmm … weet het al niet meer. ![]()
@Toos: Oh… sorry… ik zie nu, dat ik hetzelfde plaatje als jou geplaatst heb. Hi, hi. Tja, dat heb je met DDD he!!! :unibrow:
Roanna: welkom thuis!
Dank je Cynthia.
Ja, nu lekker een lang weekend. Jij nog niet zeker he? Morgen ook nog werken toch? Oh, en dan heerlijk naar Scheveningen. :zon02: :unibrow:
Ga even plaatjes zoeken.
Ja ik morgen ook nog werken :finger: ben kapot!
Even een opkikkertje voor Kaylo. http://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/werken/(1791).gifLukt het meis?
Ja, kan me er wat bij voorstellen. Maarja, nog eventjes en dan mag jij en moet je collega het een tijdje zonder jou doen. ![]()
Haha ja dan ben ik er gewoon ruim 2 weken niet!!!
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/vakantie/25684g9kz6kp5s5.gif
Oh nee oma gaat niet mee!!! hahaha
Oh Cynthia… ik dacht dat je er NU al zo uit zag, omdat je zo moe bent. :unibrow:
Haha, wat een verrassing,… zondag morgen ga jij naar het ontbijt en SURPRISE: Oma aan je linkerzijde :lol: :lol:
haha ja dag!!! dan draai ik me mooi om… haha maar heb gelukkig pas maandag ontbijt ![]()
Momenteel geen klachten over het weer, de zon schijnt zelfs in m’n scherm, knap irritant.
Bloem - Proficiat met je nieuwe job !!
Marion - Tandarts was deze keer niets bijzonders, controle en volgende week gaatje boren. Moet wel een afspraak maken met kaakchirurg voor 1 of 2 implantaten en daarna terug naar tandarts voor nieuwe kroon. Gaat weer een aardig vakantie reisje kosten:crybaby:. Maar ja goed kauwen en lekker eten doe ik ook al graag.
Nog geslaagd voor de trouwjurk?
Roanna - Goede uitslag longfunctie vanochtend, gelukkig maar. Goed van kokkie dat hij het allemaal rustig en vol vertrouwen tegemoet gaat. Sterkt jou ook weer een beetje neem ik aan.
Cyn - Wist niet dat ik m’n bikini had uitgeleend!
Kaylo - Stilletjes dromen van een trouwjurk, waarschijnlijk ook over een huwelijksaanzoek?
@Marifran: Zo, dat gaat je dan zeker een duit kosten. Maarja een mooie lach doet ook veel he.
En ze zeggen toch ook van… wie mooi wil zijn moet… oh nee, dat is weer een ander spreekwoord. :lol:
Dat Kokkie zo rustig is, komt omdat hij er gewoon alle vertrouwen in heeft. Natuurlijk weet hij ook wel dat het fout kan gaan, maar daar gaat hij niet van uit. En ikke ook maar ff niet. Het zal tegen die tijd dat het gaat gebeuren, heus wel even spannend worden, maar als hij er niet bang voor is, ben ik het ook niet. Ik denk, dat wij ons er wel door heen slaan. Ik heb jullie ook nog!!!
@Cyn: Dus oma gaat niet mee? :vak02: Jammer dan he?
Jammer?>??? hahaha gek!
Zooo ikke net een uurtje geslapen :redface:,schandalig he.Moet nog boodschappen doen maar heb niet veel zin om naar de winkel te gaan.En weet niet tot hoe laat ze open zijn want was vergeten dat het goede vrijdag is :so:Nou ja dan morgen maar.Vanavond toch naar vrienden dus…
Lees net dat het waarschijnlijk de koudste pasen sinds 40 jaar geworden.Cyn,dikke trui mee naar Scheveningen
pffff lekker dan…
En een uurtje slapen… lekker toch!! Meeste supermarkten hier zijn open tot 19.00 uur
Cyn,denk hier ook wel dat ze tot 19.00 uur open zijn,maar heb geen zin meer om nu te gaan,kan ik morgen weer denk dat er nu al wel veel op is.
morgen zijn gewoon weer open… Ik zou ook vanavond niet meer gaan!!!
Nog 15 minuten!!! En dan morgen nog 7 uurtjes… en dan zondag+maandag vrij, donderdag vrij en zaterdag+zondag… dan woensdag, vrijdag en zondag vrij… maandag werken… en dinsdag: MALEISIE!!! woehoeeeeee