@ cyn ja weet ik, snap t nu ook
de 1e reactie van iemand is altijd scherp. heb nu alles gelezen maar goed…
heb je je koffer al gepakt?!
Nu al!!! Haha nee joh!! ga pas over 2.5 week hoor!!!
goedemiddag
Marion vroeg wakker, en op zoek naar trouwjurk
Beps…nat pak, in weer en wind.
Bloem… gefeliciteerd met je nieuwe baan
Cyn…knuffel
Roanna…kokkie onderzoek gehad…kan maar weer gedaan zijn
Toos…boodschappen en morgen aan de crock
Kaylo…lang geslapen en geen zin
Zo wij klaar met de schoonmaak in huis, geen zin om boodschappen te doen, dus dat is voor morgen de taak, nu druk aan alle was.
Damber met Jessy naar de dierenarts…prikje en chip…
Hierzo klre, kt p*kke weer…nog niet droog geweest, sneeuw hagel en regen wat hier naar beneden komt, met een lekkere hard wind. bleh…
Hier ook sneeuw, sneeuw en sneeuw… Lijkt verdorrie wel kerst!!! ![]()
Toch maar even afgestoft, gestofzuigd en wasje ingestoken. Kan maar gedaan zijn ! Wat een mens aan stof verzameld, ongelooflijk toch ? En met dit weer en met 2 honden, heb je zo weer een “zwarte” vloer. Wij hebben overal witte tegels liggen, … :unibrow:
Hier niks geen sneeuw ! Vanmorgen even wat hagel, maar nu droog maar enorm veel wind. Vrees dat het nog zal komen ! Jakkes !
Heb nochtans een heel goede herinnering aan Pasen toen ik ongeveer een jaar of 7 was. Toen was het namelijk een heel warme Pasen en kregen we in elke winkel een kuikentje als cadeau (nu wel blij dat ze dit afgeschaft hebben hoor !). Op het einde van de dag had ik er een stuk of 12 ! De meesten waren naderhand gezien haantjes, maar ocharme zo lief ! Na enkele dagen kenden ze me blijkbaar heel goed, want zodra ik afkwam, ging gans die meute achter mij komen lopen ! (mama kip !) hihi ! En zie ze 's avonds nog zitten : samen, lekker warm tegen elkaar in een grote kartonnen doos, in de bijkeuken.
Jammer genoeg werden die diertjes ook groter, maar onze tuin bleef even klein ! Heb toen met traantjes de diertjes bij buren moeten doen met een grotere tuin en daar werden ze gelukkig goed verzorgd.
Blijven toch leuke herinneringen ?
Aaah wel lief!!! Maar inderdaad wel goed dat ze het afgeschaft hebben…
Persoonlijk heb ik niks met feestdagen… ik vind het altijd van die verplichte niks-doen-dagen… vandaar ook nu “lekker” naar scheveningen…
@ cyn je kan er maar niet vroeg genoeg mee beginnen ![]()
Nee das waar… Heb wel al een aantal kledingstukken klaar liggen… Afritsbroek, korte broeken en schoenen… maar verder nog niks!
Pfff komt wel steeds dichterbij hoor!
En wij “lekker niks”. Even geen familie-of vriendenbezoekjes. Dat is voor in april.
Voor 1 keertje dat mijn ventje niet moet werken in weekend houden wij het gewoon rustig en gezellig met zijn tweetjes.
Had gedacht morgenavond lekker scampi’tjes op z’n Spaans met een slaatje bij en dan zondag voor Pasen een lekker lamsboutje met flageolets en gebakken krielaardappeltjes erbij. Typisch Pasen toch ?
Pffffffffffffff !!! Wou dat ik meekon met al diegenen die naar de zon gaan !
Zal ik nu maar eens aan de strijk beginnen dan ? HEB GEEEEEEEEEEEEEN ZIN !!! Heb daar absolute hekel aan. Ik koop meestal kleren die je niet of bijna niet hoeft te strijken maar die hemden van 't ventje … !!!
@Bloem:http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/gefeliciteerd/2gefeliciteerd.gif
@Kaylo: Moet aan de http://www.animaatjes.nl/plaatjes/s/strijkijzers/2.gif, bah heb er nog steeds een hekel aan
@Viva: Toko weer glad voor de pasemis? Heb ook nog steeds geen boodschappen gedaan, hier komen ook alle variaties van buien naar beneden. Zou wel moeten anders wordt het een karige maaltijd vanavond
toos : geen zin om handje te komen helpen met je turbostrijkijzer ?
Ben er nog steeds niet aan begonnen ! Die hemden liggen mij gewoon uit te lachen ! (en ik hen !). :finger:
Zo terug van de boodschapjes. En wat het bos betreft…de dame heeft de tuin weer onveilig gemaakt, 2 uur, dus…geen bos haha!!!(wel lekker gelucht terwijl het huis hier geruimt werd(oh nee OPgeruimt!!)
Nu ff niets en zo de :was: enzo…
Alleen nog de stofzuiger erdoor!!!
(maar gelukkig is hubbie thuis, dus ik ben klaar
)
Mijn venteke is werken nu, met de motor door dit “zalige” weertje ! Ga toch nog een efforke doen en die paar hemdjes strijken, voor de rest is alles properkes in boomhutje.
Juist nog schuren, maar zal niet voor vandaag zijn, is toch verloren moeite met de hondenpootjes erop. Morgen beter, wie weet !
beps : leuk hé, hondje die de tuin onveilig maakt ? Is hier ook zo ! Vooral de jongste, die wordt gewoon gek van dit weer en rent zich te pletter !