@Marifran
Moet ook nog steeds wennen aan Vista, zit hier ook op de laptop.
@Viva
Hier een dorp verderop was het ook ontzettend druk. Was er ook nog kampioenschap rolstoeldansen in de sporthal dus bijna geen parkeerplaats te krijgen.
@Roanna
Naar de achterhoek om te verven. Veel plezier!
@Beps
Weer een rondje Beverwijk gedaan. In ieder geval je broodje weer gehad deze week.
@Bloem
Kasten ingeruimd, de disney’s weer op een rijtje. Mooi op tijd, met dit weer ben je nergens beter af dan voor de tv (of achter de computer)
@ beps, ja kasten tafel, burostoel…
eigenlijk alleen nog het bed dat moet komen en mn canvassen aan de muur bestellen
@ marion hard gewerkt he
ik heb zowel video’;s als dvd’s
maar had heel lang een dvd speler en geen video recorder
nu heb ik een videospeler en geen dvdspeler… dus kan ik weer ff wisselen
owh en heb mn oude nokia ook verkocht, voor 100 piek goe gedaan vond ik!!
@Bloem: Oh, het begint er nu dus op te lijken bij jou thuis! Leuk is dat dan, om je films weer op een rijtje te hebben. Wij hebben ook zo’n speciaal Ikekastje voor de Disnevideo’s. Zijn nog erg populair hier, als de kleinkinderen komen hoor! Natuurlijk hebben we ook veel DVD’s, maar die banden doen wij ook niet weg.
@Beps: Ook weer thuis van de WW in BW. Jij niet veel gekocht dus? Maarja, je was weer lekker ff een dagje eruit en kon meteen de auto weer een bietje inrijden. Ik heb niets gelezen over batterijen . Waar was dat dan? :unibrow:
@Marion:Ook weer ff tijd gemaakt om hier te komen. Heeft N. nu ook al een PC/klapdoos? Ze zou er toch ook naar uit gaan kijken?
owhhh ikke ga morgen slapen slapen en cocoonen!! mmhmhhmh
kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor t laatst ongestoord heb kunnen uitslapen mhmhmhm
Niets bijzonders te melden, nu ff snel een matzes en daarna kerk…
En dan met hubbie een paaslunch(zonder eieren haha, kom het kan niet altijd pasen zijn…toch???)
Vrolijk pasen allemaal,hier schijnt het zonnetje en ziet er goed uit als ik naar buiten kijkt hopen dat dat zo blijft.Geen echte plannen vandaag,vanmiddag naar ouders voetbal kijken,cluppie moet tegen cluppie van Linda…
Bloem,lekker cocoonen vandaag,en alle d’vd’s,video’s en boeken op de plaats.
Beps,beverwijk geweest altijd leuk.Vriendin van mij gaat vandaag zal wel lekker druk zijn.
:NETHERLAN Cynthia 23 Maart - Scheveningen :NETHERLAN :NETHERLANMEETING: 30 Maart:NETHERLAN
Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 April - Side
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Marifran: mei /juni- Spanje.
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Filiz: 9 mei - duinrell
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:20 mei - Kusadasi (ovb)
Seray: 24 mei- Gümbet