TTT deel 84

En dan gewoon naar Fuga… super mooi!!!

IK WIL OOK!

Goedenmiddag allen.

@Cynthia: Dat ziet er best leuk uit naar Bugarije. :zon02:

@Bloem: He, gelukkig toch een oplossing voor de vloerbedekking. Kun je toch nog het weekend over.

@Raak: Ook weer van de partij. Gelukkig waren er nu wat meer piepels om ff mee te kletsen.

@Damber. Geen tijd. Hi, hi. Jammer he? :wink:

Ik kan ook nog meer heel even meebeppen hier, want zoon en vrouw komen zo hier en blijven hier eten. Kokkie is al druk doende in de keuken. Mmmmm… ruikt helemaal naar knoflook hier. :biggrin:

Roanna : ik krijg er nu al honger van, lekker gewerkt vandaag?

@ roanna, owh gezellig
@ cyn veels te ver weg… das geen gumbet meer hoor :wink:

@Raak: Ja, het wordt nasi en nu is hij roerei aan het maken met prei en championnetjes erin en natuurlijk niet te vergeten sate ajam. Emping erbij. :biggrin: Dat wordt straks zeker smullen.

@Bloem: Ze zijn vannacht terug gekomen van Venetie, dus zullen wel weer lading foto’s bij zich hebben op de klapdoos.

Bloem: officieel nog wel… maar het is inderdaad wel ver weg!!!

pfff nog 1.5 uur…

@ roanna, owh gezellie onder het genot van een indo maaltijd lekker fotos van venetie kieken!! :stuck_out_tongue:
@ cyn,… ja ja, van barstreet naar je hotel rollen, das gumbet… de rest is… uhm… te ver

ikke ga vast afsluiten…
ik ga mezelf ook ff teasen door te kijken of ik mijn meneer nijn al kan vinden :wink:

Bloem: haha ja baalde wel als ik dan nog HELEMAAL terug moest naar Rexene of Wow… Pffff haha… Iskandil was wat dat betreft een stuk idealer!!!

Roanna: heb je nog een plaatsje over aan tafel?? Heb daar ook wel zin in :wink:

@roanna: Voor mij ook nog een plek over? Klinkt nl super wat jullie eten

thuis…
nu ff koken(iets van visschotel) en dan meld ik me weer

ola
ikke geen mr nijn gevonden… meer piet en arie konijn en die zoek ik niet
al waren die wel errug schattig
maar toen kwam ik door de stad (heel toevallig) en heb een zwarte nette broek en een blousje gekocht en nog een shirtje… moooiiii :smiley:
kan ik tenminste in iets anders op solli gesprek dan in mn verwassen gescheurde thailand spijkerbroek
anyway… en toen kwam ik toevallig langs de subway… jammiiieeee
moest wel 29 minuten op de bus wachten dus ben nu pas thuis… lange dag

@bloem: nog weer veel gebeld vandaag?

@Bloemmie: Lekker geslaagd, alleen mr Nijn moet nog geboren worden!

@ linda, nee niet 1x! ja die vloerbedekking tent die belde dat t vandaag niet kon
maar ik vind het wel ff goed
heb 1 orientatie gesprek bij uzb afgezegd voor morgen, maar heb dus 3 sollicitaties en hopelijk nog een 4e (zsm) maar ik vind het voorlopig wel ff genoeg…

ja ik denk t ook!

hey meiden…

toch bevallen vandaag :smiley:
gefeliciteerd…!!

nu ff bijlezen…

@bloem…geen geschikte nijn gevonden…ja die beesten zijn er ook in alle soorten en maten…vind voornamelijk die met lange oren zo leuk:teeth:

@roanna…met dochter en schoonzoon aan tafe:teeth:l…

@cyn…lkkr naar bulgarije…jij hebt echt nog eens een leuke baan…!!:zon02:

sorry rest is niet echt blijven hangen…

ikke zou vandaag van half 11 tot half 4 alleen gaan vergaderen…maar stonden maar met zn 2e…en alle kids waren er…dus ben ik ook maar tot half 8 gebleven…:phart voor de zaak…haha

nu lkkr niksen

fijne avond all…!!

@ filiz, wow supperrrr stagaire!!
en idd, ik wil er 1 met hangoren en nog de juiste vlekken op de juiste plaats…
we wachten af… mr nijn komt vanzelf wel naar mij toe…

Goeie avond,
Vannacht slecht geslapen, vanmorgen om 6 uur die &$#% http://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/wekkers/Clock_014.gif.
Ging niet zo lekker, had behoorlijk last van mn been. Vanmiddag niks bijzonders gedaan.
@Roanna: kokkie lekker gekookt, zoon weer terug uit venetie. Hoe hebben ze het gehad?
@Cyn: Naar Bulgarije, ben benieuwd. Mij trekt het niet zo, maar dat is voor ieder persoonlijk wat je ervan vind.
@Bloem: Even probleem met de vloerbedekkinglegger, gelukkig opgelost. Op zoek naar meneer konijn. Wij hebben ook van die gevlekte hangoren gehad, een zwart witte met een kuif en een bruin gevlekte. Ze zaten altijd buiten en ik ben zo’n muts die er 's nachts wakker van lag of het wel goed met ze ging als het slecht weer was. Dus voor mij geen konijn meer