TTT deel 84

@Viva: Komt de verkoudheid er eindelijk uit? Beterschap meissie
@Kaylo: Knapt ook nog niet echt op, is een flinke griep hoor. Ook beterschap

@toos: morgen weer aan de crock of ben je vrij?

@kaylo: beterschap!

@Linda: ben vrij tot maandag, heb dus al http://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/weekend/weekend5fgan5fhousemouse9og.gif

@toos…lkkr lang weekend…!! geniet ervan…!!

@ toos, tis je gegund! niet kunnen douchen en wel werken… daar klopt iets niet, dus geniet er maar lekker van!

enneuhm
@ konijn, ik wil precies van zulke, wit met zwart of wit met bruin/ lever.
uiteraard hangoor.
maar ik wil een -overal-los-loop-konijn- ff afwachten dus of ik de juiste kan vinden

ik zit hier weer te glimmen van trots
http://www.speedskating-online.com/spotnews.htm?blogentryid=3115385#topBox
mn laatste stukkie voor de schaatssite is gepubliceerd en meteen met een mega compliment van de zus van…

@toos: oh lekker zeg wens je een fijn weekend, nog leuke dingen gepland voor het weekeinde, ik moet morgen tot 14 uur en heb dan weekend, daarna de boodschappen doen en 's avonds gaan we met de collega’s tapas eten, nog nooit gedaan dus ben benieuwd, zaterdag avond eerst naar voetbal toe en daarna nog even naar verjaardag van neef niet te lang daar blijven want moet zondag weer vroeg op heb dan nl weer een wedstrijd, wederom 10 km. het is de vierde en tevens laatste wedstrijd van de wedstrijden die ik afgelopen tijd ook heb gehahd, is altijd van half januari t/m half maart een soort competitie van vier wedstrijden

Goedenavond.

Zo, iedereen weer weg. Heb om 8 uur zelfs de kapster nog hier gehad voor kokkie en mij en heb zelfs al even lekker (:DToos) gedoucht.

@Toos: Ja, de foto’s waren werkelijk prachtig, maar wat men dan ook zegt, mij trekt het niet. Maar om het zo op de foto’s te zien, is wel mooi hoor!
Hoe is het nu met de swingkuiten? Niet zo best he? Meid toch. Doe je wel een beetje rustig aan! Gelukkig heb je even een lang weekend om de beentjes te laten rusten.

Verder met iedereen alle goed hier? :smiley:

@Bloem: Oh, bloos bloos bloos weer. :wink:

@roanna: nog wat van dat lekkere eten overgehouden? Haha

@Bloemmie: Gaaf stukje, heerlijke verwoording van je gevoel…kan niet anders dan het met Julie eens zijn!!!

@Linda: Ja hoor. Kan er morgen nog van eten. Helaas (nouja) ga ik morgenavond alweer uit eten met het werk. Hebben morgen een feestavond in Tiel met een buffet en talentjacht erbij.
Nouja, heeft kokkie morgen weer eens een makkelijke dag.

Jullie mogen altijd hier komen eten hoor! :unibrow:

@ roanna er komt een dag dat ik je eraan ga houden en bij je op de stoep sta!!
en hoezo trekt venetie je niet dan??

@ linda, sow heftig… alweer 10km rennen… hou ons op de hoogte van je tijd/ vooruitgang!

@ beps, en anderen, vond t wel mee vallen… had t gisterochtend ff op mn werk geschreven en wil nooit te veel over dm schrijven, aangezien er grote kans is dat hij en familie t leest… dat blijkt maar weer…
dus naar mijn idee geeft het helemaal niet mn gevoel van dat moment weer :wink: maar ja, als ik dat er neer had gezet :smiley: hihi… doe maar niet :stuck_out_tongue:

@bloem: laat je zondag zeker weten hoe de wedstrijd verlopen is!

@roanna: hou me aanbevolen voor de 16e mei!

@Bloem: Het is niet dat ik er nooit naar toe zou willen, maar ik heb er niks mee. En dat heb ik wel meer met bepaalde landen en steden. Maar echt over oordelen kan je pas, als je er bent geweest denk ik. Ik zeg ook niet dat ik er nooit naar toe zou gaan, maar als ik mag kiezen… staat dat er niet bij. Ga veel liever bv. naar Parijs, terwijl ik daar al zo’n 6 x geweest ben. Dat vinden anderen waarschijnlijk weer niks.

Ga met de vakantie ook nog weer een keer naar Barcelona. Dat vind ik weer leuk, terwijl ik daar ook al een paar keer ben geweest. Wil eigenlijk nog zoveel, zoals zovelen. :wereld:

Maargoed, zo heeft een ieder zijn eigen verlangens en wensen he? :wink:

@Bloem: Dat zou leuk zijn … jij ineens bij ons op de stoep.:lol:

@Linda: Wie weet he!!! Komt helemaal goed! :nod:

@roanna: ben dan toch al twee uur vrij, 16 mei. Dus kan mooi op tijd vertrekken hahaha.

Zo meiden, na al dat geslaap hier in huis(ja Bloemmie ze wordt roder…) ga ik ook maar eens naar bed…
Tot morgen!
:dag: :slapen: lekker

@Linda: Heel goed idee. :wink: Gezelli!!!

@Beps: Weltrusten hoor! Rustig avondje dit keer voor jou? Ja, krijg je slaap van he? :unibrow: