Bloem: als je net begint in de reiswereld dan kun en mag je je nog niet inschrijven… Er zijn zelfs reizen waar ik me nog steeds niet voor mag inschrijven (moet je minimaal 3 of 5 jaar ervaring hebben) En hoe meer ervaring hoe groter de kans… Maar het heeft ook te maken met de groei van het reisburo… Hoe beter je draait hoe sneller je mee mag enzo!!
En bloem, ja die carribean spreekt mij ook meer aan… maar dat is een bestemming die zichzelf goed verkoopt… Ik denk juist dat het goed is om daar heen te gaan… zo kan ik mijn klanten makkelijker info meegeven!!!
cyn : vriend van mij verhuist binnen 2 weken naar Bulgarije. Hij heeft daar een huisje gekocht wat hij aan het opknappen is nu. Hij was België grondig beu ! Ligt op de grens met Bulgarije, Griekenland en Turkije. Hij heeft me de naam gezegd hoor, maar ja …Begint met een P…
Bloemetjes gordijnen, bruine banken en oranje stoelen? Niets daarvan!
De Zwarte zeekust van Bulgarije is upcomming bestemming van het laatste uur. Naast de bekende badplaatsen Goudstrand en Zonnestrand brengen we ook een bezoek aan historisch interessante plekken zoals bijvoorbeeld Nessebar.
Laat je verrassen door de nieuwe en perfect gerenoveerde accommodaties, de prima vakantie infra-structuur, langzaam aflopende zandstranden in zee, de prachtige brede zandstranden, de grote hoeveelheid watersportmogelijkheden en de moderne en zeer uiteenlopende uitgaansmogelijkheden.
Dit alles voor een appel en een ei, want Bulgarije is nog steeds spotgoedkoop! Ontdek Bulgarije voor je klanten en voorzie hen van de juiste informatie over deze interessante bestemming!
@Cyn
Hub en zijn vriend wilden jaren geleden ook naar Bulgarije op vakantie. Trok me absoluut niet, en nog niet trouwens. Gelukkig hebben we ze toen om kunnen praten om toch weer naar Turkije te gaan. Was toen maar 1 boek in de bieb te krijgen over Bulgarije, heb het gelezen en stond me daarna helemaal niet meer aan. Wel leuke oude stadjes en zo maar verder heel weinig te zien aan de kust. Ben dus heel benieuwd hoe jij het gaat vinden daar.
@Kaylo
Ook weer even op de thee. Nog steeds niet opgeknapt, duurt echt lang als je deze griep flink te pakken hebt he?