ik ga ook slapen morgen weer vroeg dag morgen normale tijd werken dus tot 14 uur
Goedemorgen allemaal,
Bijna weekend en een lang weekend,vandaag half dagje werken zijn voor het eerst niet dicht op goede vrijdag,alleen de werknemers die voor 1990 in dienst waren,want die vallen nog onder de ambtenaren voorwaarden,zelfde geldt voor 5 mei.Maar ja een half dagje kom ik wel door hoor.
Roanna,succes in het ziekenhuis.
Bloem,volgens mij had jij vandaag weer 1 of 2 sollicitaties dus ook veel succes en zal voor je duimen.
Beps,kan je reactie wel begrijpen,maar die van Cyn ook wel,die was natuurlijk geschrokken en dan zeg je wel eens dingen wat een ander raakt.
Voor iedereen een dikke:kus: en een fijne dag
:NETHERLAN Cynthia 23 Maart - Scheveningen :NETHERLAN
:NETHERLANMEETING: 30 Maart:NETHERLAN
Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 April - Side
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Marifran: mei /juni- Spanje.
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Filiz: 9 mei - duinrell
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:20 mei - Kusadasi (ovb)
Seray: 24 mei- Gümbet
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos
En dan de verjaardagen nog …
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
Goodmorning!!
Lekker uitgeslapen, nu ff wakker worden
Straks ff met hubbie en Aiji naar het bos en verder geen plannen
@Roanna: Strerkte in het ziekenhuis!!
Goede morgen …
Waarom ben ik toch steeds zo vroeg wakker op de enige dag dat ik uit kan slapen? Dan maar wat luieren met een bakkie bij de magneet.
Gisteren naar de kapper geweest, een puntje eraf en een kleurtje erin. Sta er dus op z’n paasbest op voor het weekend.
Vanmiddag ga ik met schoonzus kijken naar een trouwjurk. Vorige week vrijdag was ze al op pad geweest met de moeders en haar zus maar toen kon ik niet mee omdat ik moest werken. Ze had toen 2 jurken gezien die ze mooi vond maar ze weet niet welke ze moet kiezen. Ben erg benieuwd wat voor jurken ze uitgezocht heeft en hoop maar dat ik haar keuze wat gemakkelijker kan maken.
@Roanna&kokkie
Succes in het ziekenhuis vandaag!
@Bloem
Succes met de sollicitaties!
@Beps
Veel plezier in het bos, hoop dat het weer bij jullie beter is dan hier, het regent aan 1 stuk door, geen wandelweer dus.
Hier nu dikke vlokken sneeuw,ziet er wel gezellig uit
Je zou nog gaan denken dat het bijna kerst is in plaats van pasen ![]()
Ach hier ziet het er ook niet fleurig uit!!
Maar tussen de buien door is het vast nog wel lekker weer
En die hond moet toch uit, en rennen dus dan maakt de regen niet meer uit(of sneeuw of hagel ofzo…alleen voor ons is het irri!)
@Beps
Tuurlijk dat kleine pupseltje MOET eruit. Vond dat zelf altijd vreselijk als het dan regende. Koos dan altijd voor een blokje om in plaats van een grote wandeling.
Nee ik ben dan ook niet happy dat ik de grote ronde ga(maar ja dat hoort bij mn keuze een hondje te nemen, vind ik!)
Nu zit ik nog in mn pietjema en ben nog niet eens gedouched hoor!!! :lol:
Goeiemorgen,
Voor mij ook maar 1 dagje vrij en vroeg wakker:crybaby:. Ik mag de hele pasen aan de crock, vind het niet zo heel erg met dit takkenweer. Hier schijn nu een mager zonnetje, maar we hebben hier flinke stortbuien gehad en het waait hier flink. Gisteren bij dochter in haar nieuwe huisje geweest en gezellig koffie wezen drinken bij haar schoonmoeder. Het was gisteravond superslecht op de weg. Plannen voor vandaag, boodschappen doen voor de pasen.
@Roanna en Kokkie: Succes in het ziekenhuis vandaag:kus:
@Marion: Balen he als je uit wilt slapen en je bent vroeg wakker, aan de andere kant je hebt wel wat aan je dag
@Trl: Maar een half dagje vandaag is nog wel te overzien.
@Beps: Wandelen in het bos, heeft Aiji geen hekel aan regen? Die van ons wel, die doet alles wat hij moet doen in sneltreintempo en dan gauw weer naar binnen
Beps: het was ten eerste niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen of iets dergelijks. En dat weet jij ook!! Zo ben ik nou eenmaal niet.
Dat ik tegen bloed geven ben dat is mijn mening, en daar kan iedereen van denken wat hij/zij wil. En dat zal ik dan ook respecteren. En als een ander bloed wil geven… prima… moet ze helemaal zelf weten… Maar ik doe het gewoon niet… en het zou fijn zijn als anderen dat ook respecteren…
De reden waarom ik boos op mijn moeder was… is omdat het wel MIJN moeder is… het had wel kunnen gebeuren als ze op de fiets zat, of erger… in de auto… Heb geen zin om mijn moeder kwijt te raken aan zoiets!!! Nu gebeurd het in een supermarkt waar mensen haar kunnen helpen… Maar beeld je eens in dat het gebeurd op de fiets, en ze komt met haar hoofd op de stoeprand, of ze beland in de sloot ofzo…
Haar H.B. is gecontroleerd… maar dat zegt niks over de hoeveelheid bloed wat je in je lichaam hebt… En dat mijn pa&ik dan zeggen dat ze niet meer zou mogen, zo’n reactie is toch normaal!!
En Ja, ik ben weleens meegeweest… dus weet heus wel hoe het eraan toegaat…
Maar goed als ik iemand gekwetst heb dan spijt dat me… want dat zou nooit mijn bedoeling zijn.
Klopt, dat is dan ook 1 van de redenen waarom ik geen hond meer heb nu. Heb er gewoon de tijd niet meer voor om uitgebreid met het beestje te gaan wandelen. We hebben plaats genoeg hier dus eigenlijk zou ie lekker rond kunnen rennen maar we zitten direct aan een grote, drukke weg en 1 keer de verkeerde kant op en het is gebeurd met hem. Heb al zo veel ongelukken hier zien gebeuren door dieren, wil dat niet meer mee maken.
Toos - met pasen aan de crock bij de oudjes, zal wel veel advokaat met slagroom worden!
Cyn - nog maar 2 dagen en dan jij ook vrij! Hoe gaat het met mams, toch niet te hard aangepakt hoop ik?
Roanna en Kokkie - Succes in het ziekenhuis. Hoe gaat het met jullie, al een beetje aan het idee gewend. En die wachttijd is best wel erg lang, gaan jullie nog proberen dat te versnellen?
Beps - lekker veel vrije dagen, geniet er van!
Marion - Gezellig trouwjurk uitzoeken, altijd leuk dat ze je mening op prijs stellen.
Trl - maar een halve dag, moet te doen zijn!
Heb nog lang niet iedereen gehad, maar moet zo naar spinningles en dan naar tandarts, en als ik terug kom zijn de kleinzonen er weer. Kijk later nog wel eens.
Valt niet veel uit te gaan met de pasen dit keer, dus dan maar gezellig met de familie, daar pesten ze mij niet mee.
@Toos
Ook al vroeg op, heb jij ook wat aan je dag vandaag ![]()
De boodschappen vandaag en met pasen aan de crock. In ieder geval beter dan de nacht of niet?
@Cyn
Tuurlijk snappen we je!! Het had allemaal heel anders uit kunnen pakken. Ook een lesje voor je moeder want een volgende keer zal ze wel in houden na het bloed geven.
Ze gaat niet meer… Omdat ze zelf niet meer wil/durft!
Verder is ze wel heel moe maar gaat het wel!
@Marifran
Nog even sportief aan de slag en dan naar de tandarts. Controle of heb je nog last gehad van de vorige behandeling?
goede morgen allemaal…!!
hier ook sneeuw ![]()
@marion…dat is altijd…kan je eens uitslapen…wordt je vroeg wakker…!!
@roanna…sterkte vandaag int ziekenhuis
@bloem…succes !!
@trl…een half dagje…das toch ook wel lkkr idd;)
@beps…veel plezier int bos
@marifan…naar de tandarts…moet ook gebeuren…
@werkende…werkze (zullen er vandaag waarschijnlijk niet veel zijn)
@llemaal…fijne dag!!
xx
@Marion: Inderdaad geen nachtdienst, gelukkig niet. Vandaag mee om bruidsjurk te bekijken, leuk om alvast te weten wat ze heeft uitgezocht.
@Marifran: Sportief hoor, spinningles. Succes bij de tandarts.
@Cyn: Begrijpelijk dat je geschrokken bent als je zo’n telefoontje krijgt, gelukkig werd ze niet lekker in een supermarkt en niet ergens anders. Je kunt wel bedenken wat er had kunnen gebeuren, maar dat is niet gebeurd. En dat je zelf geen bloed wilt geven dat moet ieder voor zich beslissen, dat is net iets als het zijn van orgaandonor, ieder heeft daar zijn eigen redenen voor om het wel of niet te doen. Ik vind ook dat ieder zijn of haar mening gerespecteerd moet worden. Aan de andere kant kan ik Beps ook goed begrijpen, aan de ene kant geen bloed willen geven maar aan de andere kant als het nodig is wel bloed willen krijgen. Het is ook dubbel, maar goed nogmaals daar heeft ieder zijn of haar redenen voor
Toos: het is ook dubbel… maar dan vind ik persoonlijk dat als je aan dat bloed-donor zijn begint, dat je ook orgaan-donor zou moeten zijn… want dat wil je ook ontvangen als het nodig is… Ik ben het beide niet, omdat ik het idee van orgaan-donor gewoon eng vind… en bloed donor niet omdat ik dat gewoonweg niet wil… dat zeg ik als iemand in de mijn naaste omgeving het nodig heeft… kunnen ze dat absoluut krijgen!