TTT deel 84

Goedemorgen dames.

Heb net even het hotel geanuleerd in Den Haag, daar de weersverwachtingen zo dramatisch zijn voor het weekend, wij er toch maar van afzien en dan maar met de pinksteren ofzo, weer eens een poging wagen. Miss dat ik tegen die tijd kokkie toch een keer kan over halen om mee te gaan naar Tarzan.:nod:

@Marifran: Goh, heb jij dat dus ook? Hier staat ook zo’n magneet. Heel herkenbaar! :lol:

@Trl: Lekker alweer plannen aan het maken voor Mei. Zeg je het wel even op tijd tegen die muts? :wink: Ha, ha.

Verder iedereen alweer op en aan het werk. :o Werkse allemaal!

Wij inderdaad vanmiddag 15.15 uur naar ZH voor de uitslag. Ben best een bietje zenuwachtig ervoor. Kokkie nie, maar ikke wel.

Zo, ga nu ff douchen.

Goeiemorgen,
@Roanna: Voor jullie allebei succes in het ziekenhuis, duimen dat er niks ernstigs is. Weekendje geannuleerd, jammer, het schijnt inderdaad takkenweer te worden en om dan of de hele dag in je hotel te blijven of in de stromende regen te shoppen. Zou het ook gedaan hebben
@Beps: Succes met je cursus vandaag
@Marifran: Magneet, ja heb er ook een op tafel staan, blijft gewoon aan mn benen plakken als ik op de bank ga zitten 's avonds.
@Trl: Zorg maar dat die muts ook lekker veel te doen heeft als ze terug komt

Goodmorning!!!

Vandaag weer werken… uiteraard… :wink:

Roanna: jammer van Den Haag… ik ga vanavond toch nog kijken of ik een hotelletje in Scheveningen ofzo kan vinden voor zondag… maar ja je hebt bij de meeste credit card nodig he… Nou ja maar even wat proberen…

Bloem:succes met solli!!
Beps: jij succes met toets…

Gisteravond was top! Hebben 4 uur lang in het restaurant gezeten… erg gezellig!! Mijn “zus” (collega van mams) is dus zwanger… Ze heeft echt zo’n mooie buik… :wub: en dan te bedenken dat daar over 4/5 weken een mini-mensje uit gaat komen!!! Echt leuk!!! :thumbsup:

Uiteraard weer veels te veel gegeten… haha… en heeeeeeel veel knoflook… :biggrin:

Zo nu even wat doen, en dan kom ik straks wel weer!

:dag:

Zo, alles weer fris en fruitig.

@Cynthia: Ik had bij www.hotels.nl geboekt en daar hebben ze ook specials, waarbij je geen CC nodig hebt. Je betaald gewoon rechtstreeks aan het hotel wanneer je uitcheckt. Ik heb ook geen CC.

@Toos: Precies en er wordt ook witte pasen verwacht. Nou, moet er niet aan denken. Kan ik nog door die blubber gaan lopen. :frowning: Nee, dan maar wat later in het voorjaar een keer.

Roanna: thanks!!! Ik ga eens ff kijken!!! :kus:

pff de meeste hotels die er nog zijn willen wel een CC… :thumbsdown:

Roanna succes vanmiddag met Kokkie in het ziekenhuis, als ze iets ergs hadden gevonden had je het allang gehoord hoor meis.

Pfff wordt echt gek!!! Kan gewoon niks vinden!!!

Jammer dat ik er nu even geen tijd meer voor heb, anders had ik je even helpen zoeken Cyn. :paranoid: Moet even gaan werken en dan naar ZH.

@Viva: Bedankt hoor. Ik denk het ook zo. Maargoed, even afwachten.

Doeg… Ik ga. :dag:

Cyn,al op www.bookings.com gekeken?
Roanna,werkze

cyn…linkje voor je.

cyn nog een.

https://www.hotels.nl/cgi-bin/room.pl?roomid=2767&lang=nl
boekbaar zonder cc.

Viva: die onderste is niet beschikbaar. En hotelspecials heb je wel een CC nodig…

cin…voor welke datum moet je hem hebben dan???

**Novotel Den Haag World Forum

https://a248.e.akamai.net/f/248/37951/10m/nlhotels.download.akamai.com/37951/site/icons/4ster_b.jpg

**

Novotel Special met Ontbijt3 beschikbaar€ 89.00Novotel Special5 beschikbaar€ 115.00Superior Eénpersoonskamer10 beschikbaar€ 145.00Superior Tweepersoonskamer10 beschikbaar€ 160.00

23/03 1 nacht…

Maar heb denk ik wel wat gevonden… Badhotel Scheveningen… Direct op hun eigen website…

**Geen creditcard ?
**U kunt ook bellen met: 0900-8138 (lokaal tarief). Wanneer u geen creditcard heeft kunnen wij het hotel van uw keuze in de meeste gevallen toch boeken.

Badhotel scheveningen, is een groot hotel, precies tegenover de boulevard.

Leuk? Of niet… Heb daar een Paas-arrangement met diner en ontbijt voor €260.- totaal 3 personen…

goede middag…

ikke niet helemaal bij…wel de updates van zondag/ gister gelezen…en daar sluit ik me helemaal bij aan :wink: 10 vliegen in 1 klap…haha

@bloem…succes vandaag!!
@beps…succes met de toets!!
@roanna…succes met kokkie…
@cyn…hart op zoek naar hotelletje.
@viva…goed aan het helpen zo te zien :wink:

ikke vandaag vroeg op…heel gemotiveerd naar school…
wij zouden zeggen>>joa beul!!!
les uitval…om kunnen draaien voor de 1e 5 uur…dadelijk dus nog maar eens een poginh wagen…pff!!