TTT deel 84

Filiz: Lekker dan!!! Ik zou dan al niet eens meer teruggaan!!!

ja…maar wij hebben zo een domme regel dat je bij meer dan 2 keer afwezig zijn, niet meer beoordeelbaar bent…
dus zal toch ff moeten…
ja t slaat nergens op…:frowning:

Cynnie leuk toch…

Filiz, balen zeg, maar ja moet maar zo denken is zo weer om.

Filiz: oh ja dan “moet” je eigenlijk wel!!!

Viva: ja geen idee… Winkels zijn natuurlijk dicht vanwege pasen enzo…

cyn…op scheveningen zijn bij de boulevard de winkels gewoon open, en iedere zondag is de binnenstad van den haag open.

en op paasmaandag heb je altijd markt in het centrum van den haag, pasen of geen pasen, als ze van een markt houden, kunnen ze hun hart ophalen… de haagse mart (zo wordt hij ook echt genoemd) is een van de grootste markten van nederland.

deze markt is te vinden aan de herman costerstraat in den haag, vanaf scheveningen met lijn 11 (tram) een paar halte’s.

deze markt ligt dus tegen de binnenstad van den haag aan…en is een gewone markt.

Maar er is ook nog iets extra’s hier in den haag…

cynnie hier de link, extra paasmarkten in den haag in de binnenstad

http://denhaagorg.wordpress.com/2008/03/12/traditionele-paasmarkt-op-lange-voorhout-den-haag/

:ninja:

Is de binnenstad van Den Haag ook open met paas dan???

ja idd Cyn binnenstad van Den Haag is iedere zondag open vanaf 12 uur tot 17.00 uur.

Cyn 1e paasdag zijn de winkels in den haag gesloten (sorry voor de verkeerde informatie, wel is er paasmarkt in den haag op de lange voorhout, en zijn in scheveningen en op het deltaplein, de winkels wel open.
2e paasdag is de binnenstad van den haag wel geopend.

Viva: :kus: Thank you so much!

Goedemiddag

Roanna succes vanmiddag he, komt wel goed hoor
Beps : ook succes vanmiddag, komt ook wel goed denk ik
Bloemmie : heel veel suc6 vandaag, hier is alles ff afwachten denk ik
Cyn : gister heel gezelli geweest en wil nu naar het strand (witte pasen hoor!)
Viva : ik wist ech niet dat jij ook op een reisbureau werkte hihi
Filiz : vandaag voor nix vroeg op, da’s balen voor jou he

Ikke weer happy, heb net hele tijd met “zoon” in Turkije zitten kletsen, hij werkt nu aan een groot project in Ankara, kleine troost daar is het ook k.tweer

Raak, geen reisbureau wel woonplaats…bekende weg niet waar…

Cynnie succes met je beslissing, er is genoeg te doen/zien hier zo ook met pasen.

Vanavond gaan mams en ik beslissen… :wink:

Zo … ben ook weer uitgeknuffeld! Boel weer een beetje opgeruimd en nu even hier bij lezen. Moet wel een beetje bij blijven he.

@TrL
Groot gelijk, laat haar werk maar liggen. Dat krijg je als je zelf ook niets voor een ander over hebt.
Ook de vakantie van mei al gemeld. Weet je in ieder geval zeker dat je de 1e bent.

@Marifran
Idd … knuffelen blijft leuk vooral omdat ik die kleine zo weinig zie. En het klopt, met een digitale camera blijf je knippen. Zelfs die kleine weet het al, zullen we ff foto’s maken tante Marion. Weer een hele serie gemaakt. Had er nog een hele serie van hem in de computer staan dus maar gelijk alles op een cd gebrand. Moeders ook weer blij.

@Roanna
Ook hier zo’n magneet !!
Veel succes met kokkie in het ziekenhuis. Gaat vast goed komen allemaal. Was er iets ernstigs gevonden dan hadden ze wss al lang gebeld toch?

@Cyn
Een gezellige avond gehad gisteren. Met een boel knoflook! Is nu niet druk bij je aan de balie zeker? Heb je in ieder geval tijd genoeg om naar een hotelletje te zoeken.

@Toos
:dag:

@Filiz
Al weer een les uitgevallen. Gebeurt regelmatig bij jullie he?

@Raak
Gezellig aan de babbel geweest met Turkije!

@Viva
Lijkt me anders net iets voor jou op een reisbureau!

Marion :dag:
Merk je al iets van de medicijnen

Ja ik denk het ook wel, vind het wel leuk hoor spitten enz…dus misschien wat voor mij een reisbureau, alleen het verdient niet zoveel