TTT deel 84

@kaylo: dat rustiger aan doen doe ik eigenlijk al de laatste weken, ging al beter tijdens de laatste weken bij mijn oude werkgever, maar sinds ik werk bij mijn nieuwe werkgever krijg ik niet alleen op hetw erk maar ook prive veel meer rust, ben minder gehaast, wil vaker gaan sporten, neem meer tijd voor mezelf enz. De klachten van afgelopen weekend kunnen twee oorzaken hebben: of van het etentje van vrijdagavond, aangezien ik hoorde dat meer collega’s last hebben gehad, of van de verjaardag van afgelopen zaterdag aangezien mijn vader ook last heeft gehad na de tijd

hallo
weer bij broer in t internetcafe
op t werk ineens geen mail meer… geen internet nix… kon dus niet eens meer werken, maar goed…
nu ff mail checken
morgen komt de bank, wordt de cv ketel gemaakt en heb ik solli
en vrijdag weer een gesprek…

uhm… ikke moe, spierpijn enzo… nie bijgelezen, maar ik leef nog wel

nou gezellig dan…
ik ben wegggggggggg!!!

Hey Bloem…Succes morgen he! :thumbsup:

@bloem: succes morgen!

@Bloemmie: Ikke denk aan je…:kus:

Ikke thuis, alleen ff deze pagina gelezen en nu

:slapen: lekker!!

@beps: slaap lekker en tot morgen

ik ga ook slapen weltrusten allemaal tot morgen

:idea:

Toch nog de eerste

Hubbie te werk, ik ga het huis ff rechttrekken en dan ook
Vriendinnetje haalt het monster op voor het bos en dan slaapt die tot hubbie komt

Ikke vanmiddag de toets…niet zo spannend als verleden jaar, mn baantje hangt er niet vanaf!!
Jullie horen me!
:dag:

Goedemorgen,

Beps,succes met het examen vandaag.
Bloem,succes met de sollicitatie.

Rustig geweest hier niet veel bij te lezen dus.

Fijne dag allemaal

:NETHERLANRoanna: 22 Maart - Den Haag :NETHERLAN
:NETHERLANMEETING: 30 Maart:NETHERLAN

Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 April - Side
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Marifran: mei /juni- Spanje.
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Filiz: 9 mei - duinrell
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:20 mei - Kusadasi (ovb)
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - Calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos

En dan de verjaardagen nog …

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran

goedemorgen…gosh stilte voor de storm hierzo.

Beps toy toy vandaag
Bloemmie, gisteren even bij broer langs en toen was er niemand, succes vandaag bij gesprek
Tlr…ook al weer vroeg van de partij.

voor de rest rustig hier, puppy gisteren alleen gebleven, niets van de buren gehoord, toen we weg gingen was ze even aan het piepen, maar toen ik thuis kwam lag ze rustig in haar mandje.
Helemaal blij dat ik er weer was.
Ze kan al op comando zitten, is zo leuk om te zien…hihihihi…kleine dreumes.

@Bloemmie: Vrijdag toch??? Geniet van je bank vandaag!!!

@Viva: ja ik begrijp je helemaal. Als je je bedenkt dat Aiji net zo goed zit/af/blijf/hier kan als de honden van 7 die op cursus waren bij ons… maar ja zij is net 14 wkn!!! Heerlijk te zien(kijk ff filmpjes op mn site, is 3 wkn geleden!)

Ikke te werk, tot vanaaf…vanaaf HOUSEEEEEE!!!(jaja herhalingen maar die vent is zooo geweldig, zn personage dan he…pffff!)

Roanna - Jullie vandaag voor de uitslag. Zal best spannend zijn. Belangrijk voor het maken van vakantieplannen e.d. Ik duim voor jullie!

Trl - Weer in de dagelijkse sleur met een stapel achterstand van een mutscollega. Zij kan zich wel veel permiteren zeg, snap niet hoe ze daar mee weg komt.

Kaylo - Weer lekker terug in je ambtenaren baan, lijkt me echt relax, geen achterstand , leuke etentjes, tijd voor spelletjes op WW, aardige collega’s. Niet verkeerd!

Linda - Beetje ziek geweest, maar gewoon aan het werk. Heeft misschien wel te maken met je goede konditie. Plannen voor de halve marathon, je hebt er echt zin in , knap hoor!

Beps - Knap dat Aiji dat al allemaal kan! Maar dit ras luistert nooit!! Hoe doe je dat dan?

Bloem - Succes met sollicitatie !

Toos - Nog bedankt voor plaatje 2000:lol:, was ik mooi ingetrapt en had er al 5 foto’s achteraan geplakt:crybaby:

Ga even terug lezen, weet niet meer …

Goede morgen!
Als eerste allemaal de groetjes terug van N.
Gisteren te druk gehad om langs te komen, nadat N weg was de boodschappen en daarna naar de verjaardag van mijn petekind. Wat gaat de tijd snel, 13 is ie al weer.

@Beps
Succes met het examen!

@Bloem
Succes met het sollicitatiegesprek.

@TRL
Jij ook een fijne dag. Wanneer komt de muts terug van vakantie?

@Viva
Jessy heeft zich keurig gedragen gisteren. Gelukkig maar, vind het altijd zo zielig als ze liggen te janken.

En nu aan het werk, hulpje nog steeds ziek. Moet op schieten want moet op tijd klaar zijn. Schoonzus moet naar de tandarts en mijn kleine neefje komt hier. Is al weer een maand geleden dat ik hem gezien heb dus heb heel wat knuffels in te halen.

tot straks!!!

Marifran en Marion,ze komt donderdag terug maar begint volgende week dinsdag weer.Zij doet normaal hier de abonnementen en tijdschriften beheer,maar als ik er niet ben is het dus de bedoeling dat ze mijn werk er ook bij neemt,maar ze werkt maar halve dagen en snapt niet hoe ze mijn werk moet doen,al vaak voorgedaan en uitgelegd,maar ze krijgt het niet voor elkaar…Ook als ze haar werk op een andere manier moet invoeren snapt ze er niks meer van…Nou ik doe haar tijdschriftenbeheer nu ook niet,eerst me eigen werk weg werken.Ik maak me er niet meer druk om hoor.

Trl - Groot gelijk, niet druk maken, dat doet zij ook niet!

Marion - werkze en dan lekker knuffelen, blijft altijd leuk!

Ik ga ff in overleg,kan ik gelijk doorgeven dat ik rond 20 mei weer vrij wil:biggrin:

We hebben vorige week een nieuwe klapdoos gekocht. Valt allemaal niet mee hoor. Zit natuurlijk dat nieuwe Vista programma op. Is allemaal een beetje anders . Wel een mooi, helder groot scherm. Net of je een nieuwe bril hebt.
Maar er moet van alles overgezet worden, best ingewikkeld, brrr.

Zit m’n hubs beneden met 2 klapdozen aan de eettafel en ik ben weer naar boven geslopen naar de oude vertrouwde compu.
Heb de website wat opgeleukt met wisselende foto’s op de voorpagina’s. Vakantie foto’s geordend en een beetje bewerkt. Je knipt wat af met zo’n digitaal toestel.

Ga vandaag maar weer eens wat anders doen, je blijft maar naar die magneet lopen en er blijft van alles liggen.

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/c/computers/173.gif

:NETHERLANMEETING: 30 Maart:NETHERLAN

Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 April - Side
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Marifran: mei /juni- Spanje.
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Filiz: 9 mei - duinrell
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet