TTT deel 84

Prettige dag nog, ga maar even de keuken in, ze komen straks eten.

Roanna - ook al naar de koopjes ! En sterkte voor dinsdag, logisch dat je het spannend vind, hangt weer veel vanaf.

ola
ikke ff bij broer aan t internetten, had namelijk via mn phoon ff mn mail gecheckt en zag daar een heel erg belangrijk berichtje waar ik ECHT op moest reageren

maar goed
alles is over
sleutels van oude huis zijn weg
zolder bij pa en ma is leeg
en mijn huisje staat vol met dozen enzo…
dinsdag komt de bank en over 3 weken mn bed
ergens nog ff wat boekenkasten kopen zodat ik mn dozen kan leegmaken
voelt goedd… keuken gewoon kompleet

douchen ging wat rot, maar wel warm water
alleen… de keuken/ koelkast is zo ver weg van de woonkamer/ slaapkamer… pfff
ben dat allemaal niet meer gewend :wink:

okey geen puf om bij te lezen, want ben echt behoorlijk dood!!
maar goed… hopelijk krijg ik een zeer goede reply op mn mail van net (nee nix met werk te maken) en dan ben ik helemaal happy!!

hoop dat alles goed is met iedereen… :dag:

Ik ben ook weer thuis, heb daarna geslapen, en we hadden onderweg de KFC al geplunderd…ohhh kippieeeeee!!!

@Bloemmie: Mooi dat alles nu over is, het wachten is niet zozeer op de meubelen als wel op het internet :wink:

We gaan niet te laat naar bed, denk ik…of juist wel…geen ideee

ja klopt
zonder internet geen meubelen uitzoeken :wink:

Zo en wij gaan :slapen:

:dag: tot morgen

Goede avond …

@Roanna
Nog niet superdruk hier op de boerderie, maar goed ook want heb me wat afgesjeesd de laatste weken. Iedere dag stond er wel iets gepland. Nu gelukkig even wat rustiger.

@Damber
Nog niets te merken maar dat is ook nog erg vroeg. Heeft ongeveer 2 weken nodig om in te werken.
Lekker met Jessy in bed gelegen, komt me bekend voor. Mijn hond lag vroeger ook een poos bij mij op de slaapkamer nadat hij onder een auto was gekomen. Eerst in de mand naast het bed, op een morgen lag ie aan het voeteneinde en weer even later nestelde hij zich lekker tussen vriend en mij in. Zie dat koppie nog voor me, zo’n blik van moven jij, dit is mijn vrouwtje.

@Raak
Geen rustig maar wel een gezellig gehad.

@Marifran
Een nieuwe laptop! Gaat het nu sneller met de foto’s?

@Toos
Op de foto vandaag voor de verjaardag van schoonmoeders, je hebt toch niet vergeten om vriendelijk te kijken he?
Leuke dag om jarig te zijn, is ook mijn zus haar verjaardag. Ze was ook nog een maand te vroeg dus er kwam niemand op kraamvisite, dachten allemaal dat een een 1 aprilmop was. En daar zit je dan als trotse moeder.
De 1e dochter gaat het nest verlaten … spannend … hoe is haar huisje geworden? En er is nog hoop wat betreft de dames hoor, zus en ik vochten vroeger ook als kat en hond maar nu zijn we (meestal) 2 handen op 1 buik.

@Mk
Gelukkig ook weer een beetje opgeknapt. Je had het echt flink te pakken he? En dat met 2 van die ukkies, hoe beroerd je je ook voelt, ze hebben toch aandacht nodig. Gelukkig een helpende hand van schoonzus en vriendin.
En dan ook nog de begrafenis van hubs oma … :kus:.

@Bloem
Alles over nu, alleen nog even wachten op de bank en het bed en het INTERNET. En beetje bij beetje wordt het steeds meer je eigen stekkie.

@Beps
Onderweg een kippetje gegeten, al een dutje gedaan en moet nog even denken of ze laat … of vroeg het bed in gaat.

En nu nog maar even een oefeningetje turks maken voordat ik het bed in duik. Wip straks nog wel even binnen.

zo effe een kort verslag van mijn wedstrijd van hedenmorgen, ik werd vanmorgen wakker en echt enorm misselijk en was enorm aan de race moest, was toen al echt aan het twijfelen wel of niet gaan lopen, heb wat medicijnen ingenomen en mijn loopkleding aangetrokken en naar mijn ouders gereden ook daar nog niet besloten wel of niet lopen onderweg naar de wedstrijd toe had ik voor mezelf besloten dat er drie opties waren: niet lopen, 5 km lopen of 10 km lopen. De laatste optie had ik al snel weggesptreept aangezien t nog niet echt super ging. Wilde pas t besluit nemen als ik wist hoe het inlopen zou gaan. Nadat ik had ingelopen heb ik besloten om mee te gaan doen met de 5km. Vond t een moeilijk besluit huilen stond me toen echt nader dan het lachen dat kon je ook aan me zien. Toen de start om 11.05 uur, merkte al vrij snel dat t lopen niet zo ging als normaal. Toch had ik bij de eerste en tweede kilometer een voor mij normale tijd. Lopen ging wel zwaar, had hele zware kuiten. Maar heb uiteindelijk toch mijn wedstrijd uitgelopen zonder te stoppen. Mijn uiteindelijke tijd: 31.48. Was achteraf best te tevreden met deze tijd, gezien hoe ik mij voelde, aangezien mijn beste tijd op de 5 km 30.46. Als ik me goed had gevoeld had ik zeer wss een per gelopen op de 5km, nl onder de 3o min, maar ja toch wel blij met mijn tijd naar de omstandigheden

Vandaag nog weer een wedstrijd aan mijn programma toegevoegd, bezig om te kijken naast twee keer trainen per week nog een training er aan toe te voegen, nog een keer trainen maar dan voor mij zelf, een bepaalde afstand lopen. Dit is de planning om dit op de zaterdag te gaan doen. Afgelopen week veel nagedacht over het hardlopen tot nu toe. Er waren al twee doelen die ik nog wilde halen: de 5 km binnen de 30 min lopen en de 10 km binnen het uur gaan lopen. Ik heb afgelopen week nagedacht: ben ik tevreden met hoe ik nu loop, met de doelen die ik voor mezelf gesteld heb. Ben er achter gekomen toch steeds nog mijn grenzen te willen verleggen. Afgelopen week is er voor mij een heel belangrijk doel bijgekomen, durf t nu ook langzaam hardop te zeggen: IK WIL DE HALVE MARATHON LOPEN. Ik zit zelf te denken aan volgend jaar april mocht t niet gaan lukken dan t jaar erop, maar heb nog iets meer dan een jaar om aan dat doel te gaan werken.

Bloem: Maart Verhuizen :NETHERLAN
:NETHERLANRoanna: 22 Maart - Den Haag :NETHERLAN

:GERMANY:Cynthia: 23 Maart - Keulen :GERMANY:
:NETHERLANSeray: 4 april - CP - Nederland
:turkey:Filiz: 5 April - Side :turkey:

Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Marifran: mei /juni- Spanje.
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Filiz: 9 mei - duinrell
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - Calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
CYNTHIA: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos

En dan de verjaardagen nog …

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran

Vanavond supergezellige avond, broer en schoonzus kwamen ook nog even aanwaaien. De meiden zijn al al van jongs van af haat en nijd, soms gaat het goed, maar vaak ook niet. Voor ik het huis uitging kon ik ook niet met broer opschieten en nu gaan we prima met elkaar om. Al jaren samen op vakantie, hebben ontzettend veel steun aan elkaar (gehad) toen mn vader overleed en ook nu staan we voor elkaar klaar. Dus het zal vast goedkomen. Ik vind het niet zoo heel erg dat ze weggaat , maar aan de andere kant is ze er gewoon aan toe.

Ik ga slapen slaap lekker allemaal beslis morgen in de loop van de dag of ik morgen na werk wef of niet naar de training ga, afgelopen woensdag heeft paps ook een keer meegetraind is hem heel goed bevallen, zo goed zelfs dat het inschrijfformulier al ingevuld is

@toos: mijn zusje en ik hebben dat ook altijd gehad gaat nu veel beter

Bloem: Maart Verhuizen :NETHERLAN
Roanna: 22 Maart - Den Haag :NETHERLAN

:GERMANY:Cynthia: 23 Maart - Keulen
:NETHERLANMEETING: 30 Maart
:NETHERLANSeray: 4 april - CP - Nederland
:turkey:Filiz: 5 April - Side :turkey:

Filiz: 9 mei - duinrell
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - Calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
CYNTHIA: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos

En dan de verjaardagen nog …

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran

Is meestal als een van de twee het huis uitgaat, was bij ons ook zo. Dus ik hou hoop

@Marion: Ik heb super vriendelijk gekeken voor de foto voor schoonmoeders,

@Linda
Niet lekker vandaag maar toch gelopen. Knap hoor. Nog heel wat plannen wat lopen betreft, zelfs de halve marathon. Doe het je niet na hoor!

Ga mijn bed opzoeken … TRUSTE!!!

Goedemorgen,

Vandaag weer werken na een heerlijke week Turkije.Cluppie gisteren gewonnen,en zijn weer een beetje ingelopen,maar we krijgen nog lastige uitwedstrijden oa as zondag tegen het cluppie van Linda.Mams een mooie bos bloemen gekregen van Bobby Haarms,daar was ze wel van onder de indruk en had ze niet gedacht…

Linda,jammer dat je wedstrijd niet zo ging als je verwacht had.

Fijne dag allemaal

:NETHERLANRoanna: 22 Maart - Den Haag :NETHERLAN

:GERMANY:Cynthia: 23 Maart - Keulen:GERMANY:
:NETHERLANMEETING: 30 Maart:NETHERLAN

Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 April - Side