Ik was er al om 5.40 uit, maar ja, vandaag begint(ook voor Aiji) het gewone leven.
Hubbie ook weer te werk, dus er moest vandaag weer eea geregeld worden
Nu is hubbie weg, huis aankant, eten klaar voor vanaaf en ik ga zo met Aiji wandelen en dan naar de garage(ze gaan vandaag het gas inbouwen). Daar vandaan door naar mn werk, morgen de toets, dus vandaag ff eraan trekken!! En dan naar de tandarts.
Vanaaf naar een vriendin…en dan dood op mn bedje vallen!!!
@llen ik ben niet meer bij, druk druk dus ik maak het vanaaf/morgen goed ok!!!
Dikke :kus: voor allen!!
Goedemorgen, heb snel alles bijgelezen… wat een mooie updates!! Ik moet er weer hard tegenaan vandaag… telefoondienst + stapels… Ikke dus niet echt op de meeleesmodus vandaag… Jessy is vandaag voor het eerst een langere tijd alleen… komt vast goed…
ola
ikke op t werk
ontbijt naar binnen
en lekker geslapen
matras is een beetje hard en de buren hebben zo’n klok die elk kwartier slaat…grrrrr
anyway
nix bij gelezen maar zag wel ff snel de plannen van linda
@ linda: goed van je om toch te gaan lopen, hopelijk voel je je vandaag een beetje beter en heb je er geen extra last van
en mooi hoor, halve marathon… jij hoeft je niet te vervelen in de weekenden: lopen!!
Mijn eerste werkdag na 14 dagen ! Voel me nog geen 100 %, maar toch stukken beter dan vorige week. Is nog niet helemaal uit mijn lichaam denk ik. Toch maar beetje kalm doen. Gelukkig ligt mijn bureau niet volgepropt !
@Bloem: Toch al geslapen in je eigen huisje? Inderdaad, wat kan dat irri zijn zo’n klok bij de buren. Hadden de buren van mijn ouders toendertijd ook. Als we daar dan bleven slapen, sliep ik dus niet. Wat irritant. :disgust: Je went er wel aan, zei mijn moeder dan. Maar wel fijn he, zo’n heerlijk eigen plekkie? Werkse weer!
@Damber: Ah… Jessy moet vandaag voor het eerst wat langer alleen zijn. Maarja, baasje moet wel weer centjes verdienen he? :biggrin: Alles draait weer normaal door.
@Marion: Dus toch extra druk vandaag wegens ziekte hulp. Maar straks weer lekker bepppen met N. Gezelli!!! Doe je haar ff de groeten van mij?
@Trl: Ook alweer aan het gewone leven begonnen. Heeft ze nog werk voor je laten liggen? :biggrin:
@Beps: Jij hebt het er maar druk mee. Vadaag van alles te doen. Ook nog naar de tandarts en vanavond weer naar een vriendin. Poe hee! Ga je niet een beetje te snel met alles? :biggrin: Lief he, die foto’s van je 2 knuffelbeertjes op je site. Zo lief!!!
@Kaylo: Ook weer welkom terug. Hoe gaat het nu? Weer een bietje opgeknapt?
@Toos: Maar je hebt toch nog een "leuk " zusje waar je ook zo goed mee kan? :disgust: Ik had vroeger ook altijd mot met mijn broer, maar daar is nu geen sprake meer van. Lopen de deur niet plat bij elkaar, maar als er wat is, zijn we er voor elkaar. En dat ook eigenlijk nog meer, na de dood van onze ouders.
Oh, ik zie dat ik bovenaan sta in het lijstje. :zon02:
Zo, nu eerst even poedelen en me ook weer klaar maken voor deze nieuwe werkweek.
Goeiemorgen, @Bloem: Geslapen in je eigen Casa di Bloemmie. Zal vast wel wennen die klok van de buren, maar irri is het. Mams moest toch vandaag naar het ZH? Wens haar sterkte @Marion: Die N de groetjes @Kaylo: Nog geen 100%, rustig aan doen vandaag @Beps: Succes bij de tandarts en alles wat je moet gaan doen @Damber: Bergen werk, succes ermee @Roanna: Klopt ik heb op papier een “geweldige” zus, praktijk is een ietsie pietsie anders. Zolang ze maar niks van zich laat horen, hou ik veel van haar
Goedemorgen allemaal
Toos : weer lekker gedoucht en benen weer redelijk ok, gelukkig maar
Filiz : heel druk vandaag
MK : gelukkig ook weer beter en alweer lekker wezen shoppen ook
Linda : wedstrijd ging ietsie minder maar komt wel goed hoor meid
Trl : cluppie weer gewonnen, mams blij gemaakt en nu lekker weer op naar de stapels werk die nogmaals zijn blijven liggen
Bloemmie : is verhuisd nu gaan genieten van nieuwe huisje he
Damber : is heel druk, zoals gewoonlijk, Jessy eerste keer lang alleen
Roanna : ook weer an het werk, werkse
Marion : moet helaas vandaag ook zelf werken, hulpje afwezig
Kaylo : welkom terug in de wereld van de werkenden, rustig aan beginnen he meisje
en ik ga nu gezellie in vergadering met bankdirecteur, doei doei. Tot straks
zo even een berichtje in mijn lunchpauze, gaat vandaag wel wat beter dan gisteren, af en toe nog wel wat mindere momenten beslis vanmiddag of ik vanmiddag wel of niet ga trainen, anders een lekker avondje op de bank en sowieso vroeg naar bed