TTT deel 84

Bloem,succes en zal duimen dat je ouders nog puf hebben vanavond

Goede morgen …

@TRL
Een leuk feestje gehad gisteren en vandaag wordt mams in de bloemetjes gezet! Veel plezier in Amsterdam en vanavond bij het eten.

@Beps
Aiji genoten op de camping en vandaag naar Leiden … veel plezier!

@Bloem
Te weinig geslapen … chagrijnig en er moet nog hard gewerkt worden vandaag. Het is voor het goede doel moet je maar denken en hoop dat de hulptroepen niet al te moe zijn. Maar als straks alles op zijn plek staat is alle leed zo weer vergeten. Succes!!

Ook goedemorgen.

@ Marion: Ook weer van de partij. Nog niet te druk op de boederie? Enneh… wat goed weer J. en zijn cluppie he!!! Goed zeg! :thumbsup:

@Trl: Zo, jullie heben wel weer een leuk dagje voor de boeg hoor! Nou meid, geniet ervan met z’n allen. En toi, toi, voor Aja*! :biggrin:

@Bloem: Oh, vandaag gaat het gebeuren. Eindelijk je stekkie. Alleen, dat zal ff afkicken worden dan, een tijdje zonder internet. Gelukkig kun je je eigen hier nog regelmatig laten zien via je werk, dus… goedmakertje! :disgust:

Ikke gister ook leuk dag gehad in de achterhoek. Was weer ff gezellig zo met de hele familie bij elkaar.

Nou dames,een hele fijne zondag nog op deze druilige dag. :disgust: Bah! We maken er maar weer wat van. Zit nog in mijn ponnetje (pyama) en ga zo maar eens lekker douchen.

@Toos: Ook al lekker onder de douche geweest? :biggrin:

Goedemorgen :dag:

Beps, veel plezier vandaag in Leiden
Bloem, shago en nog hard aan het werk vandaag… hoop dat de hulptroepen je ook kunnen helpen…
Roanna nog in de pon
Toos… hoe was het nou onder de douche na al die dagen?? Weer lekker fris en fruitig :smiley:
Zus, lekker feestje gehad en vandaag naar A’dam… geniet er maar lekker van
Marion, hoop werk op de boerderie… merk je al wat van J. zijn medicijnen??
Voor de rest nog iedereen op 1 oor??

Hier zeikregen …blegh!! Jessy heeft vanmorgen even bij mij in bed gelegen hihi… (hoezo verwent?? valt best mee toch)… Ze heeft heerlijk geslapen… Voor de rest iedereen een fijne zondag, ook namens Viva

Trl : vakantie was zalig, lekker ontspannend, veel spa en natuurlijk…veel zon. Leuk feestje gehad he. Suc6 strakkies
Filiz : was in Frankrijk voor een begrafenis…dus ff snel op en neer
Cyn: was keigaaf, echt geen moment spijt gehad, de kodo drummers waren ook te gek.Jij vandaag lkk in bed?
Marion : misschien had je het al gezien maar op het laatste moment naar Blof en kodo geweest en vandaag visite van mn broer, dus… niet zo’n heel rustig weekend geworden, maar wel heeeeel gezellig.Jij weer heel druk vandaag en J weer gescored, goed hoor
Beps : fijne dag in Leiden
Bloemmie:kus:is zo weer maandag;)
Roanna : ook gezellig feestje gehad
Toos: zit je nog steeds in bad:question:
Damber : lekker de kleine Jessy aan het verwennen geweest, hier ook sh.tweer hoor
Iedereen een heel fijne zondag, ik ga een beetje thais koken :dag:

Hallo allemaal, weer een tijdje geleden dat ik hier was. Druk weekje geweest, veel weggeweest, met vriendin op pad, kleinkinderen opgepast en oh ja, we hebben een nieuwe laptop gekocht en geinstalleerd, mooi dingetje met helder 17 inch scherm.
Hier van alles voorbij zien komen maar niet alles onthouden.

Trl - Welkom thuis en al weer helemaal in de running met feesten en je cluppie. Gezellig , bijna geen tijd voor heimwee. Maar dat Piete-weer hier went natuurlijk nooit!

Roanna - Jij ook al zo’n drukke week met veel gezellige dingen en nu weer even stilte, heeft een mens ook nodig natuurlijk. Je vertelt niet veel meer over dochter en kleinzonen, jammer voor je dat je ze zo weinig ziet.

Toos - Even tussendoor je benen laten doen! Bbrbrrrr…lijkt me helemaal niks! Maar ja , 't oog wil ook wat niet waar. Hoop dat het gelukt is.

Viva - Zoon vertrokken en hij heeft het nog naar zijn zin ook… Beter natuurlijk, maar voor jou blijft het balen ! Het aftellen is inmiddels begonnen.

Damber - Helemaal happy met Jessy. Komt wel goed uit, zo’n schepseltje brengt een hoop vrolijkheid in huis!

Marion - Altijd druk, druk,druk, voor je zelf nog leuke dingen in de planning? Heb je nodig op zijn tijd. Voetbal was weer super gisteren! Hoop voor jullie dat de medicatie goed uitvalt! Merk je al verbetering?

Bloem - De drukste van het stel, solliciteren, verhuizen, website !! Veel geluk in je eigen huisje !

Beps - druk met werk en honden shows, maar dat doe je lekker echt voor de lol! Veel plezier!

Linda - Fijn dat je nieuwe baan zo goed bevalt! Had je eigenlijk veel eerder moeten doen! Nu weer sportief bezig, op naar je volgende p.r.!

Kaylo - Dat valt even tegen zo’n griep!! Je merkt wel dat de fotospelletjes hier plat liggen, maar weer snel beter worden dus!

Filiz - groetjes! Weet even niet meer, snel vakantie met bruiloftsfeest! Lekker aftellen dus!

Cynthia - Beetje ziek en heel veel werken. Maar wel weer een apart reisje in het vooruitzicht. En natuurlijk over 3 weken Maleisie, als ik daar aan denk krijg ik echt heimwee naar de warmte en het lekkere eten!

Raak - Ook al naar Blof , werkt erg aanstekelijk hier, moet wel goed zijn!
Lekker Thais, is bij mij ook favoriet, lekker pittig, veel groenten en makkelijk!
Eet smakelijk!

Prettige zondag allemaal !

Goeiemiddag,
Ben weer helemaal fris en fruitig, vanmorgen uitgebreid gebadderd, al het vuil van de afgelopen dagen is weer losgeweekt. Been ziet zo hier en daar een beetje blauw van het spuiten maar verder gaat het goed. Gisteren niet veel bijzonders gedaan, vandaag foto’s laten maken door een fotograaf voor de verjaardag van schoonmoeders, die is 1 april jarig en dat is geen grap.
Vanavond fonduen, het is het laatste weekend dat allebei de meiden thuis zijn. Oudste gaat over 2 weken samenwonen.
@Bloem: Succes met verhuizen vandaag
@Marifran: Nieuwe klepdoos, kun je nou de foto’s beter zien??
@Beps: Ging vandaag naar Leiden enne Aiji met glans geslaagd
@Roanna: Gezellie op familiebezoek geweest, vandaag rustig dagje?
@Trl: Weer terug en het leuk gehad, moet nu tot mei askim missen. Leuke dag vandaag!!
@Cyn: Komt het hele weekend bed niet uit. Beterschap meissie
@Viva: Knap je alweer een beetje op?
@Damber: Jessy verwennen, beetje maar, moet kunnen
@Marion: Vast druk met het jonge grut op de boerderij, merk je al wat resultaat bij J.? Die heeft gisteren weer gewonnen, petje af hoor
En toen liet mn geheugen me weer zoals gewoonlijk in de steek, DDD he

@Raak: Veel plezier in de keuken vandaag!

Toos: Oh, wat heerlijk weer he een douche te mogen nemen. Je ruikt weer lekker hoor! :biggrin: Heb je nu beide meiden het huis uit dan of blijft de jongste nog even thuis wonen? Of was die al uit huis? Poeh hee, ik weet het al niet meer. Nou meid, dan nog lekker ff met z’n allen ervan genieten. Tja, kleine meisjes worden groot en dan… vliegen ze uit!!! Maar ach, zo hoort het ook toch? En je hebt weer een adresje, om weer eens een bakkie te gaan doen.

@Marifran: Dat je dat allemaal onthoud!!! Knap van je hoor!
Ik kan ook niet zoveel vertellen over mijn dochter en kids, gewoon omdat ik ze niet zovaak zie om allerlei redenen. Die jongens wonen bij hun vader in het hoge noorden en komen om de 2 weken hier op aan en dan zien wij ze pas en dan ook nog niet eens altijd. Maargoed, het is niet anders en we zijn al een beetje aan deze situatie gewent, zeg maar!

@Damber: Ik zie je foto niet meer!

Wel rustig weer vandaag hier he? :biggrin: Ik heb net ff alle weekendkranten zitten lezen en heb me nu ff een bakkie Sens* ingedaan.

Laters…

@Roanna: De jongste woont nog thuis, haar vriend woont op zichzelf. Als ze klaar is met school trekt ze bij hem in. Ik vind het niet zo heel erg dat de oudste gaat samenwonen. Wat je zegt, er komt een dag dat je ze los moet laten. En de 2 meiden kunnen niet zo goed met elkaar opschieten, dus het zal ook een stukje rust in huis geven.

Raak
Wat een toestand met jouw vakantie zeg, wat een stress om weer wat anders te vinden om toch weg te kunnen. Gelukkig hebben jullie wel een heerlijke vakantie gehad. Alleen dit weer in Nederland bij thuiskomst…

Marifran
Wat een schitterende reis hebben jullie gemaakt, ik heb een beetje meegelezen op de site. Alleen de volgende keer gaan jullie toch weer de andere kant op begrijp ik.

Cyn
Een lekker dagje London gehad en het volgende snoepreisje staat alweer geboekt, heerlijk hoor. Het gaat nu snel hè, voor je het weet zit je in Maleisië.

Bloem
DM wereldkampioen en nu weer een WR, mooiere afsluiting van het seizoen kun je niet hebben. En dan die leuke reacties nog op je geschreven stukjes.
Vandaag de grote dag, CASA BLOEMMIE, eindelijk je eigen plekkie!!!

Damber
Wat een schatje Jessy, leuke foto´s en filmpjes op de site.
Afscheid moeten nemen voor een aantal maanden van je broer.
Soms is het leven leuk en soms wat minder. Sterkte hoor.

Filiz
Druk met het tv optreden, ben nieuwsgierig of jullie weer verder komen.

Kaylo
Jij had het ook flink te pakken, gelukkig dat het nu eindelijk weer wat beter gaat. Hopelijk ben je de komende jaren gevrijwaard van zo´n flinke griep.

Marion
Nieuwe medicijnen of een placebo. Ik hoop dat J. wel de medicijnen heeft en dat hij er goed op reageert. Spannend hoor.

Roanna
Eindelijk het nieuwe tafelblad gekomen.
Kokkie weer heelhuids uit het ziekenhuis vandaan gekomen, volgende week het gesprek met de arts, ik hoop dat het allemaal meevalt.

Trl
Weer terug uit Alanya, lekker een weekje met askim gehad.

Beps
Nieuwe auto, Aiji geslaagd, super hoor.
En weer druk aan de studie, dat stopt nooit dat leren, want die wetten blijven veranderen natuurlijk.

Linda
Auto weer heel en de nieuwe baan bevalt goed.
Al lekker uit eten geweest met de nieuwe collega´s.

Toos
Eindelijk het nieuwe aanrechtblad geleverd en nu weer andere beschadigingen. Ik hoop dat het snel gerepareerd wordt, het is natuurlijk niet de bedoeling dat de keuken al oud is, voordat hij helemaal compleet en gerepareerd is.

Viva
Zwaar afscheid gehad, valt niet mee als je kind daarheen gaat. :kus:
Het aftellen kan nu beginnen en we tellen met je mee hoor!

Ik ben er eindelijk weer, 1½ flink ziek en daarna nog weer bijkomen van alles. Een kuur van 10 dagen gehad, dus ik hoop dat ik voorlopig een tijdje van verkoudheden en ontstoken holtes af ben.

Afgelopen week nog een begrafenis gehad van hubs zijn oma.
Gisteren gewinkeld want M. moest nodig nieuwe kleren, goed geslaagd dus we zijn weer blij thuisgekomen.

Bloem: Maart Verhuizen :NETHERLAN
:NETHERLANRoanna: 22 Maart - Den Haag :NETHERLAN

:GERMANY: Cynthia: 23 Maart - Keulen :GERMANY:
:NETHERLANSeray: 4 april - CP - Nederland
:turkey:Filiz: 5 April - Side :turkey:

Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Marifran: mei /juni- Spanje.
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Filiz: 9 mei - duinrell
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - Calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
CYNTHIA: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos

En dan de verjaardagen nog …

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran

Morgen nog even bevestigen op mijn werk… en dan ga ik lekker zondag naar Keulen!!! :stuck_out_tongue:

Hallo MK. Nou, deze is NOG uitgebreider. Wat goed ook van jou zeg! :thumbsup:

Ik dacht al zovaak, waar is ze toch? Zag je wel online, maar er kwam maar niks, maar dit was er dus aan de hand. Meid toch! Dat is ook even niet niks zo’n hardnekkige griep en verkoudheid. Dan ook nog een begrafenis erbij. Jeetje, wel heftig allemaal hoor!

Gaat het nu wel weer een beetje dan? Hoe is het verder met de kids?

Dikke :kus: van mij!

@cyn
Naar Keulen samen met je moeder of is dit extra?

@roanna
Wij waren beiden ziek en de kinderen hadden nergens last van.
Ik was op maandagavond ziek geworden en Hubs op donderdag, eerst hielt hij (stoned van de paracetamol) de boel nog draaiende, maar op zondag kon hij ook niet meer en moest ik mijn bed weer uit. De volgende dagen de kinderen naar mijn schoonzus en een vriendin gebracht, want mijn moeder was ook nog ziek.
Gelukkig hebben we alles weer achter de rug.

@MK: Jee, dat zul je net zien. Iedereen en alles ziek. Maar je hebt het achter de rug en gered (miss. met pijn en moeite), maar hopen dat het voorlopig even over is.

Groetjes :wink:

MK - Gelukkig weer opgeknapt, ben je al weer aan het werk? Lekker geshopt gisteren, geeft altijd een lekker gevoel, heb ik vooral met koopjes!
We hebben inderdaad een schitterende vakantie gehad en volgende keer willen we graag weer wat anders zien. Zuid Amerika, Peru, Brazilie, enz. enz., maar ja Azie , geen idee wat het is , maar daar kan ik echt heimwee naar hebben!

Roanna - Volgende week moeten jullie voor de uitslag van Kokkie, is dat maandag al? Spannend hoor!

Toos - straks lekker fonduen met de hele familie, gezellig en eet smakelijk. Inderdaad als de dochters toch maar kibbelen is het beter zo, gewoon de leeftijd , ze zullen aan haar eigen bedoeninkje toe zijn. Wie weet hoe goed ze over een tijdje met elkaar omgaan. Hoor je wel vaker!

@toos
Dat is wat minder als de meiden elkaar niet zo goed liggen.
Wel lekker fonduen als ‘afscheid’.
Je hebt weer lekker kunnen douchen, vervelend is dat hè zo’n kous. Ik ben 9 jaar geleden aan een been geopereerd en dan krijg je dat natuurlijk ook. De klepjes in mijn andere been zijn ook lek, maar zolang ik daar geen last van heb laat ik dat nog even wezen.

MK - Dat was wel heel heftig , alletwee tegelijk, dan zijn familie en vrienden gelukkig een uitkomst.

@Marifran: A.s. dinsdagmidag gaan we even naar de cardioloog en horen we hoe en wat. Vind het zelf ook best spannend. Hopenlijk is het niet al te erg. Maargoed, we wachten het wel af! :wink:

Zo meisjes, ik ga even naar de supermarkt. Ja, die zijn tegenwoordig hier ook op zondag van 16.00 uur tot 20.00 uur open en hebben dan zondagskoopjes. Ga nu even voor de kipfilet. :biggrin: €3,99 de kilo. :stuck_out_tongue: Hi, hi.