TTT deel 84

Linda: ga jij trouwens ook mee naar de meeting? Of niet?

@cyn: zou wel heel graag willen maar heb de 30e een wedstrijd waar ik pas om 12 uur moet starten, ik loop dan 8 km en paps 16 km dus ben dan niet eerder thuis dan 15 a 16 uur ga het echt niet redden helaas

zo eten bij paps en mams, daarna nr clubje, daarna nog effe langs neef voor verjaardag morgenvroeg weer wedstrijd gister uiteten geweest met nieuwe collega’s, echt een super leuke avond gehad

Linda: jammer!! Hoop dat je er de volgende keer wel weer bij bent!!! Fijne avond!!!

Meiden ik ga zo naar huis!!! JEEEEEEEEEEEH!!! De eerste 2 eenzame dagen zijn voorbij!!!

Nog 6 te gaan!!! :wink:

:kus: tot maandag!

@Cyn
Een prettig weekend!!

@Linda
Een drukke avond voor jou, veel plezier bij je cluppie, een fijne verjaardag en voor zo meteen smakelijk.

Marion: jij ook!!!

Ben nu weg!!! Lekker mijn bed in duiken straks! En kom er pas maandag weer uit!!! :biggrin:

Cyn,beterschap.
Linda,veel plezier vanavond.

Ik zo naar de voetbalclub hier,zijn kampioen geworden en gaan op de kar door het centrum.Vriendin komt me ophalen en dan feest in de kantine.

Zo wij ook weer thuis
Eerst dierenarts, toen ff lekker toeren in de auto(ff b-wijk maar echt ff, want in rennen kijken, pakken en wegwezen, niet eens döner…:crybaby:) en door naar de camping bij mn ouders…
Aiji had echt vette lol!!! Rennen vliegen draven door de tuin, rondjes rennen om de caravan(is ‘maar’ 11 mtr lang en 3,5 breed!) echt hele maal goed!!!

nu ff eten en dan lekker bankhangen!!

zo ben er ook heel even zit nu bij mijn ouders op de laptop

@beppie: eet smakelijk en geniet van het bankhangen

ik ga me even omkleden, even wat eronder aan doen want je weet nooit hoe koud te straks in het stadion is. morgenvroeg dus weer de wedstrijd dus zou zeggen tot morgenmiddag fijne avond allemaal

soooo
ikke ook weer
was met een uurtje klaar met de dozen van zolder naar de 1e verdieping te verslepen
hopelijk morgen wat hulp daarmee… heb de dozen 2jr geleden te zwaar beladen, dozen te slap, dus hopelijk blijft alles er inzitten
had wel een paar keer een “ohw ja da heb ik ook nog” momentje

daarna precies om 12h bij mij thuis
ze hadden 1 opdrachtje en daarna zouden ze naar mij komen
nix te doen in huis en koud
van 12h tot 4h geslapen, niet lekker maar toch
toen kwamen ze eindelijk
vloerbedekking in de woonkamer lag er met 5 minuutjes in, alleen in de slaapkamer was t 30 cm te kort!! :eek: schrikkkkkk
plattegrond klopte niet, dus verkeerde maten genomen,… slik
nieuw stuk vloerbedekking kopen?! ja amehoela… dus nu 2 naden erin, het zij zo…

staat allemaal erg mooi…
blij
daarna naar de Ik*a geweest
klein tafeltje voor tv gekocht, kan later in de slaapkamer als ik in de woonkamer wat anders wil
nu thuis

helemaal in schok, had gewoon freackin amazing veel bezoekers op de DM-site…
zo jammer dat ie een wereldrecord heeft gereden zonder camera’s erbij ofzo… bummer…
weet dus alleen de tijd, verder nix…
grote kans dat ie strax/ vanaaf weer een pr rijdt… we gaan het zien!

uhmmm heb niet bijgelezen
@ trl welcome back!!
@cyn slaap ze
@ roanna, klinkt gezellie veel plezier
@ beps, goed dat aiji zich zo thuis voelt op de camping

enneuhmmmmm… hoe heeft ze het eigenlijk gedaan op het examen!!! :wink:
denk dat ze dik geslaagd is of niet???

da was alles wat ik zo snel langs heb zien komen… solly
owh ja
@ linda, succes met je wedstrijd morgen!!

@Bloemmie: HEEEL DIKKK!!! :tongue: En met de mooiste opmerking die erbij kon staan: Met 13,5 wkn een heel braaf hondje waar nog veel belofte inzit…(haha, op het shiba-forum konden ze hun oren niet geloven: En shiba met belofte…shiba’s luisteren NOOIT! :lol:)

Ik ben echt doodddddd(heb niet eens bijgelezen)
Morgen naar Leiden(show) en dan maandag weer studie…:angry:

Straks maar eerst eens lekker :slapen: :nod: :hihi:

Goede avond :wave:

Filiz… dikke (K) ontvangen :smiley:
Bloem, tapijt 30 cm te kort… maar goed opgelost… DM waarschijnlijk een pr en jij geen beelden :frowning:
Beps, uitgeteld… Aiji geslaagd voor cursus GEFELICIFLAPSTAART en helemaal uitgeleefd op de camping… Morgen naar Leiden en maandag weer aan de studie… niet zo gek dat je helemaal uitgeteld bent dus…
Toos, hoe gaat het nu met je benen?
Roanna, veel plezier!!!
Cyn, ik zou ook voor scheveningen gaan
Linda, morgen wedstrijd… vandaag lekker warm gekleed… Succes!!
Zus, weer terug van weggeweest… terug in het koude kikkerlandje (al was het vandaag best lekker)…En nu askim weer missen :frowning:
Euhm… de rest vergeten dus een dikke kus van mijn kant…

Jessy is vandaag meegeweest naar een vriendin van mij… zij heeft 2 katten en een dochter van 2… Dochter van 2 ging met 1 vingertje heel zachtjes aaien en steeds kusjes geven… de 2 katten zaten in de hal met een hoge rug en een dikke staart… Jessy vond het allemaal erg interessant… (ze wilde graag naar de katten toe, maar dat heb ik maar even niet goedgevonden :smiley: )
Helemaal uitgeteld kwam ze weer thuis… heeft geslapen als een roosje en toen ze weer wakker werd, heb ik mega met haar gespeeld. Op een gegeven moment ging mijn vader door de kamer lopen (moest iets pakken) en madammekebedacht zich neits… viel zomaar mijn vader ‘aan’… (in haar spel). Tranen over mijn wangen van het lachen…

:idea:
Kachel aan, lichtjes weer aan…Beps is uitgeslapen(nou…niet echt!)

Ik lag er om 21.30 in, maar ja, dan is rond 4 uur de slaap op!
Moet je er ‘ffies’ uit, gaat de hond piepen(die wil ook) heb je buiten in de gietende koude regen gelopen, slaap op(mss zo nog 1 uurtje!)

Vandaag dus naar leiden…ben nieuwsgierig…

@Damber: heerlijk herkenbaar…ze zijn zoooo nieuwsgierig!!

@Bloemmie: Sterkte vandaag(en dan ist klaar!!) Klote van de vloerbedekking!! Maar ach, het ligt :wink:

@Viva: :kus:

En nu weet ik het niet meer…
oh ja

@Roanna: Thanks weer voor je lieve berichtje…ze groeit he!!!

Mss meld ik me voor Leiden(we gaan 9.30 weg) en anders…niet te veel praten, dan kan ik bijlezen!

mornink
grrrrgumblegumblgegumble…
chagerijnig… zondag
te vroeg…
van die idioten die om half 5 opstaan… grgrggrr,… me wanna go sleep
mopper mopper mopper

Goedemorgen deze morgen,

Beps,veel plezier in Leiden.
Bloem,hoe staat het met de verhuizing,gaat alles een betje volgens plan?

Ik gister kampioensfeestje van de voetbalclub hier gehad,was erg gezellig.Straks naar me cluppie in Amsterdam,moeten er vroeg zijn want me mams krijgt een bosje bloemen aangeboden.Dus rond 12 uur met de trein.Vanavond uit eten met me ouders en broer,aanhang en kids.

:NETHERLANBloem: Maart Verhuizen :NETHERLAN
:NETHERLANRoanna: 22 Maart - Den Haag :NETHERLAN

:NETHERLANSeray: 4 april - CP - Nederland
:turkey:Filiz: 5 April - Side :turkey:

Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Marifran: mei /juni- Spanje.
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Filiz: 9 mei - duinrell
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - Calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
CYNTHIA: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos

En dan de verjaardagen nog …

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran

ja op zich wel
maar heb nog nix verhuisd, strax dus
maar mn ouders moeten eerst nog werken, dus tis ff afwachten hoe laat die klaar zijn en of ze dan nog genoeg puf hebben om mee te helpen
nou ja, als alles er maar staat, kan ik het later allemaal wel uitpakken

allee ik zeit weg
geen internet meer, dus allicht tot morgen ochtend een keer…