Raak: hoop dat je nog iets kunt vinden…
Weet je trouwens al of je naar de meeting gaat komen>?
Cyn : ik heb 4 kaarten wow ik er echt zo’n zin in
Tot nu toe heb ik de 30e nog vrij kunnen houden en probeer he echt zo te houden !! ga nu snel boodschappen doen want moet strakkies naar Amsterdam he, jij nog werkse en beterschap he
Super zeg
Veel plezier!!!
Thanks voor de update Viva,gelukkig is je zoon goed aangekomen nu kan het aftellen beginnen.En je moet maar denken geen nieuws is goed nieuws.:kus:
Toos,sterkte lijkt me geen pretje om spataders weg te laten spuiten.
Raak,jij ook een goeie vakantie gehad?
Bloem,dit weekend verhuizen lekker je eigen stekkie.
Beps,en hoe rijdt de nieuwe auto en hoe gaat het met Aiji?
Zussie,hoe gaat het met Jessy?
Roanna,hoe gaat het met je kokkie en wat was de uitslag?
Cyn,lekker naar Bulgarije is weer eens wat anders he.
Marion,weer naar het voetbalveld.Hoe is de uitslag?
Iedereen die ik vergeten ben sorry.
Heb in Alany ook nog 2 pandora kralen gekocht 1 rood,wit,blauw en de andere de turkse vlag.
Trl: Klinkt leuk die pandora!!!
En bulgarije is inderdaad weer eens wat anders… lijkt me wel grappig!
Cyn,hij is ook heel leuk.Je zult hem wel zien op de meeting…Hoor altijd wel goede verhalen over Bulgarije
Trl: ben benieuwd!!!
HELP: Heb advies nodig… Mams is in april jarig, maar dan zitten we in Maleisie… Wil nu dus alvast even kijken voor een kadootje…
Dacht zelf aan:
Dirty Dancing musical met ze 2tjes…
Weekendje scheveningen (ofzo)
Weet het niet!!! Iemand nog wat leuks?
Moeilijk hoor Cyn,zit zelf ook nog met dat probleem,mijn mams wordt maandag 70 en heb nog niks:redface:,morgen bij ons cluppie heb ik wel wat geregeld dus moeten we vroeg in het stadion zijn.Heb haar ook gevraagd of ze iets weet,maar ze weet zelf ook niks.Dus nog maar eens over denken.
Ja is ook moeilijk!!!
Weet je wat het is…
Dirty D. kost me circa €200.-… en een weekendje Scheveningen via mijn werk ook €200.-… maar dat is inclusief slapen, eten en trein…
Weet het dus nog niet… ![]()
Dan zou ik voor Scheveningen kiezen,lekker uitwaaien enzo en je hebt dan een heel weekend.
ja ik denk ook wel dat dat het gaat worden!!!
@Viva
In ieder geval fijn te weten dat je zoon het naar zijn zin heeft daar. Maakt het misschien voor jullie een beetje gemakkelijker. Gaat ie jullie ook foto’s sturen zoals zijn neefje deed toen ie daar zat?
@Cyn
Schiet niet echt op met je verkoudheid he? Maar hopen dat het niet vast gaat zitten.
@Roanna
Toppie van je collega zeg. Ben benieuwd naar het filmpje. En die mannelijk collega? Hij zou toch ook mee doen in die act?
Veel plezier in de achterhoek!
@Raak
Is ook wel eens lekker zo’n weekend … niets moet en alles mag!
@TRL
Ze hebben gewonnen met 3-1, en het wordt intussen een beetje standaard. Hij kan er weer eentje op zijn lijstje bij schrijven.
@Cyn
Zou ook voor een weekendje Scheveningen gaan. Wat denk je dat je moeder het leukste vindt?
Marion,lekker toch voor J om de topscorer te zijn de Huntelaar van zijn team en gewonnen dat is helemaal mooi.
goede middag dames…
ikke helemaal bij gelezen…maat geen puf om veel te reageren…
@beps…geslaagd samen met pupsel…gefeliciteerd…
@viva…toch maar de ramen gezeemd
@cyn…cadeau crisis…
@trl…alweer terug…gaat toch altijd snel he…
wel fijn te lezen dat jullie het fijn hebben gehad!!
@bloem…denny record verbroken…![]()
@raak…ik frankrijk…lkkr!! zal niet zo gek lang rijden zijn wel…?
ff denken nu vergeet ik…marion, toos, roanna, damber…en miss nog iemand…voor jullie allemaal een dikke (K)
ikke terug uit de slaap dienst…gezellig nachtje gehad…niet veel geslapen…voornamelijk met collega gekletst…![]()
dus nu ff op de bank…
fijn weekend allemaal…!! xx
Marion: ja geen idee dus… Ik denk dat ze alle 2 wel heel leuk vindt… Makkelijk he!!!
WAAR IS IEDEREEN???
Verveel me… Hier op de zaak ook rustig!
@cyn: ik zou dan voor scheveningen kiezen
Maak je in ieder geval nooit de verkeerde keuze ![]()
Doe je toch gewoon wat jij het leukste vindt.
Vervelen! Niet druk in de zaak nu. Ook geen E-tje op msn?
Marion: nee geen E op msn… en ook bijna niemand in de zaak… Zit uit verveling me aan te melden bij sites waar de voor mailtjes lezen geld krijgt… haha moet niet erger worden!!!
Linda: ja denk ook wel dat het scheveningen wordt…