TTT..deel 83 !!!!

@Toos: Jawel hoor Toos. Alleen de goedkoopste plaatsen waren er niet meer. 1e en 2e rang nog wel.

@Linda: Misschien draait hij hier ook nog wel bij. :wink:

@roanna: duim voor je!

@ roanna, anders ga je toch met iemand anders??

opvallend dat DE musical echt weer helemaal ā€˜back’ is… vroeger had je dat toch helemaal niet in NL? vind het alleen belachelijk dat die kaartjes zo verrektes duur zijn, wil je een beetje goed zitten… daar moeten ze echt wat aan doen, want tis zo nie leuk meer…

Hij wil weg een weekendje weg met pasen… dus… plak ik er zo wat aan vast. :paranoid: Kijken maar even.

@Bloem: Helemaal met je eens. Die prijzen zijn echt niet normaal. Als je een middagje als gezin, met laten we zeggen 2 kids gaat, is het eigenlijk niet te betalen. Daar mogen ze zeker wat aan doen, maarja zolang de mensen het er voor willen betalen, wat wil men doen? Maar belachelijk hoog zijn die prijzen wel.

Het wordt grif betaald, dus tja waarom zouden ze er wat aan doen. Maar ik vind de prijzen van de kaarten ook erg hoog en je bent er nog niet mee. Je moet er naar toe, parkeren, wat eten en zo.

Er zal ook wel niets aan gedaan. Dat denk ik ook niet, maar vind het wel absurd.

Maar heb al wel het weekendje geboekt, dus nu de rest nog. :lol: :lol: Heb voor Pasen voor 3 dagen (2 nachten) een hotel in Den Haag geboekt, dus het begin is er. :lol:

@roanna: wel goed over nagedacht hoor, Den Haag!

@Linda: Ja he! :nod: :thumbsup: Nouja, we hebben er familie genoeg wonen, kunnen we daar ook eens op bezoek gaan. Zeggen wel vaker dat we komen en het komt er nooit van. Nu misschien wel. Ha ha.

Zo meiden terug van een verjaardag
Weekend om, en ik ben nu al moe

Deze week 3 dagen cursus dus ik moet nog wel ff aanpakken…

Niet bijgelezen(ga ik ook niet doen) Ik vind jullie allemaal lief, en leef helemaal mee…

:kus:

Och die Beps toch. Doe je wel een beetje rustig aan!!! :kus:

Nu je het zegt, ik heb morgenmiddag tot 18.00 uur ook (verplichte)cursus. :hihi: :smirk:

@ musical… dan ga ik liever naar london en daar een musical bekijken :wink:
@ beps, owh mopsieflops toch!

ik heb echt vanaf 6 uur nog geen ene ruk gedaan!! :eek: ja een wasje gedraaid en owh ja… me helemaal het ongans geklikt om die site helemaal up to daten!! wahhaa…
record aantal bezoekers!!

had eerst veel foto’s met letters erdoorheen… alles goed en wel, maar nie zo mooi… dus goed gezocht en heb nu dezelfde photo’s… zonder letters!! :smiley: de aanhouder wint! :wink: alleen beetje jammer dat ik daar aan het EIND van het seizoen achter kom, maar goed… je kunt het maar beter paraat hebben voor volgend seizoen

owh bijna cker voor volgend jaar
europa, azie, europa: wk allround, world cup (hvN?!) SALT LAKE CITY en WK AFSTANDEN IN VANCOUVER… duss… we gaan niet alleen voor de wk afstanden naar canada, maar pikken ook de laatste world cup mee in usa!! whoeheee… vriendin had het er al over om de tussenweek op hawai te besteden, maar vrees dat mn portomonix dat niet gaat trekken… ach tis nog ver weg!

:NETHERLANBloem: Maart Verhuizen :thumbsup: :NETHERLAN
Roanna: 22 Maart - Den Haag

:NETHERLANSeray: 4 april - CP - Nederland:NETHERLAN

Filiz: 5 april -Side…!!!
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Filiz: 9 mei - duinrell
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos

En dan de verjaardagen nog …

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran

Zo even aangepast.

@Bloem: Toe maar. :vak01: Plannen zat. :biggrin: Gelijk heb je.
All your dreams can come true, if you have the courage to persue them. :wink:

owh de courage heb ik wel… alleen t geld en de vrije tijd he?! hahaha… maar gaat lachen worden… vrees alleen dat ik niet zo makkelijk 4 a 5 weken weg kan/ mag enzo… we gaan t zien…

owh by the weg
zag op hyves dat brenniej als status heeft dat ze in turkije is…
tis dr dus gelukt… zal wel druk zijn…

@bloem: ja zag t vanmiddag ook dat ze al in turkije zit

jippie! heb vandaag 100 bezoekers op de website gehad!! whahahaa
me like :smiley:

maar nu begin ik wel een beetje moe te worden
mooi moment om laapie laap te gaan doen…
trustel!

@bloem: ga maar lekker slapen je dag begon vanmorgen al vroeg hoop dat je goed kan slapen van alle ā€˜spanningen’, slaap lekker en tot morgen

bedankt
de spanning is nu wel een beetje wegge-ebt eigenlijk
dus nu kak ik ook in…
lang weekend, veel gedaan, druk geweest… dus…zzzz

@bloem: morgen weer werken?