TTT..deel 83 !!!!

Tlr…mocht ik je niet meer spreken…

EEN HELE FIJNE VAKANTIE MET ASKIM, EN GENIET ER VAN…

Beps: haha maar serieus londen was ok!!! Heerlijk weer!! Geen wolk gezien!!! :biggrin:

Was hier ook heerlijk weer Cyn!!

Hier is het belachelijk druk,…nu ff geen telefoon!
Straks ff eten, dan naar jarige vriendin!

ikke een populier…maar beschrijving klopt niet echt…

@damber…leuke briefjes ook…haha je zal het maar vinden thuis!!

@cyn…lkkr genoten in londen…super:D

Kom vanavond nog wel langs hoor en morgenochtend ook nog wel ff…
Mijn beschrijving klopt wel redelijk

TRL: Alvast hele fijne reis he meis!!! Geniet van Turkije en van Askim :wub:

@Trl alvast een fijne vakantie

Mijn weekend is begonnen.
Weet iemand toevallig een paar don’'ts voor Toeristen in Istanbul???

Ikke nu oppas kids ophalen en thuis brengen tot latersssss

@TRL: Voor dat ik het vergeet. Hoezo… DDD?

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/vakantie/prettige2Dvakantie.gif Goede reis ook en lekker genieten samen met je askim.
:vak01: :kus: Roanna :vak01:

@Cynthia: Oh nouja Londen!!! Een keer wat anders dan Parijs of Beverwijk. :unibrow: Als je het maar leuk hebt gehad. Je kan er in ieder geval weer over meepraten.

Zo, net thuis van ZH. Alles goed daar en zo dadelijk ff uit eten… bij de… Mac. Hi, hi, hi. Ja, we maken er even een feestje van. Waarvan? Nou nergens van, zomaar.

Ik ben de olm. Klopt ook redelijk! :unibrow:

Ik zag ook dat we gister nog la, la, la, la ma bezoek hebben gehad.

Iedereen…eet smakelijk zo en een fijne avond verder nog.
Laterssssss.

hallowww… te veel om bij te lezen
maar ving wel iets op
@ cyn, london?!

ikke bij uzb geweest, ze gaan op zoek en me voorgesteld op 2 functies, ander uzb ook op 2, afwachten. daarna weer naar woonboulevard… nix kunnen vinden wat ik zocht en budget zwaar in de troubels…
na overleg met klankbord (= mammie) besloten spullen (bank, tafel etc) via marktplaats te zoeken

overleg in huis, woonkamer nix aan doen, vloerbedekking erin, mooie fotos aan de muur en klaar, slaapkamer verven.
matras gekocht, staat daar DE BANK. binnen budget en EXACT wat ik wil hebben
nu dus twijfel, want ookal binnen budget, toch krap en wat wel en wat niet… lalalaa… etc.

behang gekocht voor slaapkamer en verf voor keuken en hal (wit)
nu alles anders enzo
1e laag behang in slaapkmr is er al af, nu de rest nog (rotwerk)

poehee
ben een beetje doodddd… en het heftigste komt nog
vannacht om 3.20 uur schaatsen kijken en dan weer naar huis, 2e laag behang eraf halen.
en beslissing nemen over bank etc… ga eens met cijfers en de begroting stoeien

sorry voor de ego, maar ikke leeg…
zwaai, tot vannacht!!!

@bloem: succes met klussen en beslissingen nemen

@damber: gefeliciteerd met verlenging van je contract

@roanna: blijf duimen voor je kokkie

@toos: eindelijk nieuw blad maar toch weer wat anders beschadigd

@trl
Heel veel plezier in Alanya en geniet van elkaar.

Ik ben wel een stuk beter dan ik was, maar nog steeds niet de oude. Ik reageer later wel beter, ik kruip nu weer lekker mijn bedje in.

Pffff wat kan een mens ziek zijn…

Trl - Nu is het echt bijna zo ver! Waarschijnlijk druk met je koffer en morgen niet te vroeg op!

Heel veel plezier samen !!:vak02:

MK - Van harte beterchap, je hebt het flink te pakken gehad begrijp ik, sterkte er mee , zou maar niet te vlug aan het werk gaan als ik jou was !

Kaylo nog niet in orde

http://www.animaatjes.nl/smilies_minies/smiley20/MESickInBedHL.gif

, heb je vandaag niet gezien. zal je ook wel zwaar tegenvallen - Beterschap !

Bloem - Succes met schaatsen en de inrichting van je home. Foto’s aan de muur , een goed idee ! Je hebt er genoeg !

Cynthia - Gezellig dagje London geweest en nog mooi weer ook ! Nog wat gekocht bij Harrods ?

Zo, even lekker gedoucht en nu met een wijntje nog even achter de pc.

@Marifran: Niet aan het plaatjes nummeren vanavond? Ze waren weer pittig vandaag. :stuck_out_tongue: Ik lag weer in een deuk hoor!

@Bloem: Toch nog steeds dilemmea’s. Zal ik wel, zal ik niet? Ja, wat een k*twerk dat behang aftrekken en wat een rotzooi heb je ervan. Nou meid, sterkte ermee hoor.

@Mk: Jij ook nog beterschap verder en ziek het maar goed uit, voor zover dat mogelijk is met 2 kindjes om je heen.

@tkl: veel plezier, geniet ervan

@mk: beterschap!

ik net terug van de stad…baaaal…
de broer van askim trouwt als ik daar ben…dus wil iets nieuws, en heb zo het idee dat het niet iets kan zijn wat ik hier naar een bruiloft aan zou doen…

denk je HET gevonden te hebben…is t er niet meer in je maat :frowning:

ach ja…nog een maandje om verder te zoeken…

@bloem…druk druk druk dus met huis schaatsen, beslissingen nemen…succes ermee…!!

slaap lkkr allemaal…

@Linda: Thanks. Enneh… nog steeds naar je zin, bij je nieuwe baas?

@Filiz: Oh, dat is zeker balen dan. Komt het uit een speciale winkel? Heb je bij je in de buurt geen filialen ervan dan?

Roanna - Dat reisplaatjesspel zal vandaag of morgen wel afgelopen zijn. Ben vanavond maar niet meer langs geweest, kan mijn maag niet tegen! Jammer hoor.

Filiz - Lijkt me leuk een bruiloft als je daar bent. Is toch altijd een groot feest? Is natuurlijk wel een risico maar misschien kan je ook daar wat leuks kopen.

Heb vanmiddag vakantiefoto’s in dat Reistopic 2008 gezet. Dacht ook maar gelijk een vakantiefotoalbum aan te maken hier op WW. Nu komt dat album bij je profiel te staan en niet bij vakantiefoto’s. Nou ja, nog maar eens verder kijken dan hoe het wel moet, gaat veel tijd in zitten want m’n compu is niet zo snel.