pff ik ga slapen!!!
Tot morgen…
:slapen:smurf lekker!
@bloem: ja nog steeds, leer steeds meer bij, inkopen vandaag al veel zelf gedaan, dag vliegt voorbij
@ linda, das mooi om te horen!! helemaal op je plek dus
@ beps, tot smurfsssss
goede avond…
ik net terug vant trainen…in de sneeuw ![]()
@bloem…druk bezig met het huis…leuk leuk leuk ![]()
@linda…fijn te horen dat de nieuwe baan zo goed bevalt…![]()
@beps…lkkr zuurkool…!!
@llemaal…slaap lkkr en tot morgen…!! xx
ja
ikke moe… redelijk op tijd… dus duik mn (lease) nestje maar eens in…morgen drukke dag en daarna begint de grote klus-en-schaats-kijk-marathon!! we hebben er zin an (do we?!)
@Bloem: Tuurlijk heb je er zin an, nu even aanpakken, straks een eigen paleisje
@Roanna: http://www.animaatjes.nl/plaatjes/h/hugs/gigantic252520hug.jpg.
Heel veel sterkte morgen voor kokkie en voor jou, duim voor jullie dat alles goed gaat:kus:
@roanna en kokkie: heel veel sterkte morgen
Slaap lekker allemaal weet niet of ik morgen langs kom eerst werken tot 17 uur als t goed is daarna mijn eigen auto ophalen bij ouders en door naar hardlooptraining en daarna weer uiteten met de groep, zelfde als laatst maar we hebben toen een klacht ingediend ivm lange wachten weinig keuze, niets bijgevuld en etc mogen daarom morgen gratis komen eten en 4 consumpties pp dus wss tot donderdag
Gelukkig niet veel bij te lezen vanavond!!!
Truste voor iedereen :slapen:
@Linda: Werk ze morgen en veel plezier
@Marion: http://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/welterusten/0-0-44truste1.gif
@Marion; Wanneer hoor je wat over J vanuit het rdbut
Toos , ik heb weer een plaatje klaar staan, maar toch een beetje drempelvrees , 't is toch wat ,
was hetzelfde plaatje als toen met Beps !
Linda wat een superdrukke dag morgen, maar wel allemaal leuke dingen.
Gratis eten met elkaar, leuk toch!
Ik heb het ook gehad, alleen zag het voordat ik het plaatste:puke:. Even opletten voor je op reageren drukt:D
het is wel verslavend he om nieuwe plaatjes te zoeken
Oke, ik ga het toch maar proberen
tip, geen auto’s met belgisch kenteken door ene jan m**ssen
@Toos
We hebben nu alle gesprekken gehad en ook de lichamelijke onderzoeken zijn achter de rug. De medicijnen die afgebouwd moeten worden zijn afgebouwd. Alleen de ri*n mag hij gebruiken tot en met 9 maart en dan op 11 maart gaan we beginnen met de stt**ra, of de placebo, ben erg benieuwd.
En nu echt het bed in, moet morgen naar kantoor en anders kan ik mijn bed niet uit morgenvroeg. TRUSTE!!!