TTT..deel 83 !!!!

Marion: die vlucht gaat niet…Gelukkig… in ieder geval een bestemming die weer afvalt!!!

Grrrrrr mijn pc herkent mijn mp3 niet meer…:finger:

Yes Hij Doet Et Weer!

reijkjavik is denk ik ook een beetje te ver vliegen
ik gok op osla, kopenhagen, wenen of praag ofzo…
of milaan…?
hehe

@ trl je scores zouden toch juist omhoog moeten gaan na een weekje turkije met een turk.,.

@ marion, ken t, t halve kantoor is op vakantie en ik had gewoon in egypte kunnen zitten ( no regret maar toch)

ikke beetje aan het dagdromen… zucht :wub:

Bloem,ja dat wel maar als je een week niks aan de cursus doet gaan de scores die je al behaalt heb omlaag,zodat je weer moet herhalen…

Hier is het ook rustig op kantoor,zijn er wat skien met de pv in Bottrop

en jij bent niet mee??!

vriendin zit in zonnig roma en zit me te bestoken met sms-jes hoe geweldig t wel niet is :frowning: boehoee…

Nee,ben niet zo van de pv uitjes en skieen had ik ook geen zin in…
Oww wat gemeen van je vriendin om jouw zo lekker te maken…Maar hier schijnt de zon ook

Ik zie dat het weegschaaltje weg is …en de groene blokjes …

:frowning: wasda nou???

al mn punten zijn ook weg op mn profielpage…
krijgen we weer allemaal updates waar we nix van weten???

@TRL
In Bottrop is hub 2 weken geleden ook een weekend geweest met vrienden (kaartclub).

@Bloem
Droom al langer dag … en ga dan gewoon 's nachts verder :wink:

Zo ik weer terug… Heb de afgelopen dagen mijn vader helemaal gek gemaild met reisverslagen van enkeltjebangkok.nl… En hij heeft ze allemaal uitgeprint… Dus net laten inbinden… Heerlijk!!!

@Bloem
Je wilde graag mailtjes vandaag … zit iets lekkers in je mailbox :drugged:

zag t al

@ cyn, die zijn leuk he?! heb veel contact met hen dus das nog eens extra leuk!

Bloem: ja geweldig… Ik kwam op hun site via de jouwe… en ging toen maleisie lezen… maar ze schrijven zooo lekker!!! Leest super lekker weg!!!

Zo ff een rondje gedaan en bakkie koffie gedronken…nog een half uurtje

@ trl cker geen rondje punten uitdelen gedaan?
@ cyn ja absoluut, volg ze zo’n beetje vanaf dag 1 en is echt raar dat ze binnenkort “klaar” zijn
tijdens de reis hadden de reisgenoot en ik het vaak over hen… zouden zij nou ook dit of dat… weet je wel… lachen!!

Bloem,nee helaas niet

Bloem, hoelang “moeten” ze nu nog dan???

geloof 2,5 mnd? of 4? kan me vergissen maar ze hebben echt besloten naar huis te keren geloof ik… weet niet precies…

Keej… wel gaaf hoor zo’n reis!! Lijkt mij ook wel wat!