Heerlijke avond gehad lekker genietst… Maar wel vroeg wakker…
@Viva: Pfff wat een bericht. Je wist het, verwachtte het, maar als het dan komt dan is het zooo snel! :kus: voor jou Damber, hubs en je schoondochter…
@Bloemmie: :kus: Alles als je het niet ‘hebben’ kan. Ik wens je suc7 met keuzes maken
@Linda: Het is blikschade, niets bijzonders dus ‘eigenlijk niets aan de hand’!!
Maar wel schrikken, ik weet het, ze hebben mn auto(en mij) toen redelijk totalloss gereden!! En eens een klein tikje tegen de bumper en dat was toen al 2500 gulden!!!
Brenniej:4 maart - Marmaris 4 evahhh
Cynthia: 5 maart - Tombola - Steden
Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 april -Side…!!!
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Linda: 5 augustus - Rhodos
En dan de verjaardagen nog …
14/o2Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
Marion,van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst!!!
Goedemorgen allemaal,
Linda,dat was schrikken zeg,maar gelukkig is het alleen maar blikschade en heb je zelf verder niks.Nu hopen dat je vandaag een berichtje krijg van J.
Beps,Hoe was het in de sauna?Nog leuke plannen vandaag met Aiji?
Bloem,weer een dilemma,huisje is leuk en voor de lange termijn en zoals Toos ook zegt reizen kan altijd nog,maar je hebt nu tijdelijk werk en kan er dus makkelijker tussen uit dan als je vast werk heb.
Viva en zussie,hoe gaat het met jullie ?
Voor degene die ik vergeten ben Sorry,wens jullie allemaal een fijne dag.
@ MARION!! happy birthday!!! maak er een mooie, gezellige dag van! geniet ervan
@ toos, nou ja, weet dus niet of het reizen nog wel komt… ga niet zomaar ff voor 8 weken weg zeg maar…
ikke later wakker, kon er niet uitkomen en ipv moeilijk te doen, heb ik me nog een x omgedraaid en ben verder geslapen… nog geen zin, maar goed… bijzaak dan he?
Linda, jeetje schrikken zeg…maar gelukkig heb je zelf en je moeder niets…zoals al is gezegd het is maar blik…
Bloem…tja…dilemma, bereken je kansen zou ik zo zeggen, op langere termijn denken, krijg je weer zo’n kans op een leuk huisje ect…ect…kan je nog een keer zo’n lange reis plannen, succes met je beslissing…
@ trl, ik hoor t strax wel of het mag of niet… maar er wordt gewerkt van 8 tot 8 en de andere komen ook ergens tussen half 9 en half10 binnen…
werk gewoon 8 uur per dag
tis wel lekker stil hiero trouwens… ben mn stem echt HELEMAAL kwijt…
@ viva, dank je, weet t echt ff niet meer… zucht… geld he?
kan het me voorstellen Bloemmie, maar deze keuze moet je zelf maken, makkelijker gezegd dan gedaan … waar liggen je prioriteiten zeg maar, als dit een huisje is waar je niet zo makkelijk meer kans op maakt, zou ik zeggen neem dat huisje en annuleer je reis, maar zitten er 13 in een dozijn, en heb je zo weer kans op een huisje dan moet je gewoon lekker op reis gaan.
Maar je toekomst duurt langer dan 8 weken…en geld blijft altijd een hoofdrol spelen. Maar ook het midden oosten loopt niet weg…
Bloem,dan zullen ze er niks van zeggen toch dat je nu wat later bent.Hier mogen we beginnen tussen 7 en 9,als we maar 36 uur in de week maken.
Ja altijd die geldkwesties he,kan me voorstellen dat je het geen makkelijke keuze vindt.
@Bloemmie: :kus: Keuzes zijn moeilijk! Denk aan je…
Geen plannen voor vandaag. Morgen dat But-onderzoek, nuchter vanaf vanaaf 22 uur. Morgen dus om 10.30 in het ziekenhuis!!
Mss straks naar het bos toe…ligt eraan wat het weer gaat doen!!