@toos: schrok wel effe toen ik het schadebedrag hoorde, maar gelukkig hoef ik t niet te betalen haha
Klein deukje kost al een vermogen. Schade aan auto’s is big bussiness volgens mij
@toos: Na vandaag geloof ik dat zeker
Nou, wat een toestanden allemaal weer vandaag.
Meiden, ik ga er een eind aan breien. Jullie raden het vast al wat ik zo ga doen en dan heerlijk slapen (met pilleke) :biggrin:
Truste allen en tot morgen en Toos … groeten thuus he! :dag: :kus:
@roanna: slaap lekker en tot morgen!
@ linda, jeetje he, echt schrikken zeg! gelukkig was je niet alleen en was het haar schuld en heb je getuigen… hoe hoog t bedrag dan ook is, verzekering regelt het wel… maar tis cker balen, al die rompslomp enzo
ben je nog wezen trainen (tis toch woensdag? of niet :paranoid: )
bank hang ze allemaal
woningbouw heeft me nu eindelijk iets leuks aangeboden, wat ik wil
wel iets duurder dan goedkoop, maar ja, nog steeds goed te doen
enige probleem is dat ik al die andere tijdelijke kamer heb toegezegd en owh ja… klein detail… heb geen rooie rotcent ![]()
moet t dus toch maar afblazen, want zou niet eens geld hebben om een matras te kopen… en die reis enzo ![]()
@Roanna: Jij ook de groetjes aan kokkie he. Slaap lekker op je ww zakje:slapen::kus:
Oh… Bloem jammer, jammer. Dilemma?
@Toos: O ja, vergeten te zeggen. Ben vandaag ook even bij Xander en Carolina op de borrel geweest. :lol:
Maar Toos toch! Ik ga er niet op liggen. Levensgevaarlijk.
Met de voetjes er lekker tegenaan. ![]()
@bloem: ja schade is 1900 € exlc BTW, je bent met alles en het geregel erna zo de hele middag ktijt ja ben wel wezen trainen maar helaas elkaar weinig tot niet gesproken, kaartje voor morgen is igg op de bus gegaan vandaag en vrijdag stuur ik nog een sms om m en fijne vakantie te wensen
@Roanna: Ik maar denken dat je op je zakje ligt:D.
ik ga er mee stoppen voor vandaag morgen weer lange dag werken tot morgenavond allemaal
gaat ie nu alweer op vakantie?? volgende keer ga jij mee!!
en wie weet krijg je morgen wel een leuke reactie van hem en ben je alle ellende weer vergeten!!
ikke idd beetje dilemma… mmmhhh…
en morgen… helemaal niet mee bezig geweest zeg! nou ja, ook nie echt belangrijk
Mag je erover nadenken van de woningbouw??
moet binnen 5dg reageren
en zelfs dan is t niet cker of ik het krijg
de 5 mensen met de meeste punten krijgen de brief, maar ik heb 100+ ofzo, en de woning is voor 90 punten of zoiets…
Ik ga er mee stoppen, hoor mn mandje roepen. Dussss slaap lekker enne Bloem, doe jij het :idea: uit en de verwarming laag:dag::dag:
Vanaf wanneer zou je het kunnen krijgen?? Zou wel mooi zijn een huisje toch
weet niet precies hoe het werkt
maar weet wel dat ik eigenlijk geen geld meer heb om 8 weken op reis te gaan… dus wat dat betreft… kan dan het geld dat ik nog wel heb in t huisje steken enzo…
zou ik mn reis moeten cancellen…
anyway
licht gaat uit
:idea: alweer veels te laat was niet de bedoeling!! grrrr
maar dan heb je wel een plekkie voor jezelf en reizen komt vanzelf wel weer. Je hebt dan wel de mogelijkheid om hier wat op te bouwen