maar ik weet van mijn neef dat het afzien is, en dat er dingen gebeuren, die je in nederland niet hoort, maar goed ook, anders wordt je hier gillend gek…maar als ze terugkomen, moeten ze het een plekje zien te geven.
@Viva: Oh gelukkig dat hij er nog zo over denkt. Maarja, voor een ouder is het toch altijd anders. Ik kan heel goed begrijpen hoe jij je voelt en zal gaan voelen. Het is toch je kind, al is het een boom van een kerel.
@Dave: Ook weer gezellig op de thee/koffie? Hard gewerkt vandaag?
@Linda: He bah, jij waarschijnlijk ook weer slecht nieuws. :tssk:
roanna, idd…het blijft je kind…
@Toos: En lekker nagenoten bij het bekijken van je foto’s? Zijn ze mooi geworden? Mooi album?
@Viva: Je hoort er inderdaad wel van dat ze het ook nog verwerken moeten. Het is ook niet niks ook. Wens je sterkte meissie en Damber ook
@Roanna: Jaaaaa, albums zijn echt mooi geworden. Heb echt nagenoten vandaag
dat zal echt 5mnd zenuwen worden
en ook voor je schoondochter
mmmhh… de woningbouw biedt me nu wel iets leuks aan… mmmhhhhhh
Mmmmmm vertel bloem…vertel!
Vertelllllllll Bloemmie
@Viva: We gaan met je mee aftellen en als je je ei kwijt wilt, dan weet je het he, gewoon doen:kus:
Toos, zal hier heus nog wel eens wat neer knallen…dank jullie wel.
meiden ga even bankhangen…welterusten voor allemaal, ook namens Damber
@Viva en Damber: Bankhang ze en voor straks slaap lekker:dag::dag:
@Viva en Damber: Weltrusten en tot morgen weer. :dag:
Dikke :kus:
Zo te zien hebben we nog wel een paar cliffhangers he? ![]()
Kom zo nog wel ff kijken. :biggrin:
hou hier komt t dan, ging vanmiddag met mams boodschappen doen daarna nog alleen even naar een winkelcentrum geweest, tot het moment dat ik bij mijn auto terug kwam verliep alles nog goed stap de auto en kijk of de weg vrij is om achterwaarts de parkeerplaats cq parkeerhaven en weg te kunn rijden nee er komt nog een auto aan op het moment dat deze auto voorbij is rij ik langzaam de parkeerhaven uit, op het moment dat ik mijn auto voor de helft uit parkeerhaven heb rijd de auto die mij net gepasseerd was opeens met een redelijk vaart achteruit en rijd mij rechtsachter de auto in ze ging zo snel achteruit dat ik niet eens meer de tijd had om te schakelen nog wel hard op de claxon gedrukt maar ze gaf aan t niet gehoord te hebben gelukkig waren er mensen die zeiden dat ze idd de claxon hadden gehoord vrouw gaf aan dat zij fout zat, dus politie erbij gehaald dan duurt wachten lang hoor voordat ze er zijn daarna effe snel langs paps en meteen doorgereden naar de dealer waar ik de auto gekocht heb afgelopen maart daar zit ook een schadebedrijf bij daar de schade laten taxeren, heb een schade van maar liefst € 1900 excl BTW. Dinsdag 26 feb as moet ik de auto naar de garage brengen om me laten maken ben auto zeker 4 dagen dan kwijt maar krijg gelukkig wel vervangend vervoer is dan laatste week bij huidige werkgever en zal dan toch op mijn werk moeten komen
@viva en damber: als je de datum weet komt t idd erg dichtbij he zal al die tijd aan jullie denken hoor, weltrusten voor straks
@Linda: Jeetje dat was wel ff schrikke dan he? Kijk, leuk is het natuurlijk nooit, maar ik ben allang blij te lezen dat er geen gewonden of nog erger bij waren. Dat is dan zeker wel ff pech hebben hoor! Maargoed, het gaat goed opgelost worden, neem ik aan?
@roanna: idd gelukkig geen gewonde maar je schrikt best wel dan, verzekering is al ingelicht schade is getaxeerd en de 26e gaat auto naar garage om alles weer te maken ben auto dan zeker vier dagen kwijt maar krijg een leenauto
@Linda: Het is vervelend en vast geschrokken, maar uiteindelijk valt het mee. Het is maar blik en kan weer gemaakt worden, zelf heb je gelukkig niks
@Linda: Inderdaad, wat je zegt, het was echt schrikken dus, maar het kan gemaakt worden en je krijgt een leenauto. Dus goed opgelost toch?
Nou, kom maar ff bij van de schrik en laat de rest maar aan de verzekering over.