@linda
Wat vervelend allemaal, hoop geregel waar je allemaal niet op zit te wachten.
@bloem
Wat een dilemma weer, succes hoor met je beslissing.
VOOR IEDEREEN HIERZO…
Allereerst voor onze jarige Marion. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren in goede gezondheid. Fijne dag vandaag.http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/bloemen/100.gif
Marion: Happy birthday!!!
Zo net alles teruggelezen, ga een poging wagen!!!
Viva: 11 maart… dat is best al snel! Maar zoals Bloem ook al zegt, des te eerder is hij weer terug!!! :kus:
Damber: :kus: ook voor jou!!
Linda: jeetje dat was schrikken, maar gelukkig niet gewond en ook niet jou schuld!!!
Beps: vanaf vanavond nuchter… poeh dat lijkt mij best moeilijk!!!
Bloem: ik geef je geen advies, je moet doen waar je je het beste bij voelt!!!
Verders ehm… weet het niet meer!!
Nou oma+buuf gaan naar Turkije hahaha… naar Kemer!!! Dus zal dat zo eens ff inboeken!!!
Verder heb ik gisteren Askim aan de telefoon gehad, hij had het heel moeilijk… moet over 6 dagen in dienst, en hij vind het helemaal niks… Hij moet trouwens naar Kayseri… ![]()
Ga nu ff wat doen hier!!
Tot zo :dag:
Krijg net een lief smsje van askim:wub: voor valentijnsdag
Cyn,dat schiet ook al op voor je askim…Sterkte.En je oma naar Kemer,leuk misschien ontmoet ze wel een leuke man:biggrin:
Goede morgen.
Bedankt meiden voor alle bloemen en lieve wensen!!!
@Viva
Een datum … tussen 1 maart en 1 augustus … nog niets definitief en dan lijkt het allemaal nog zo ver weg. Maar dan een telefoontje en opeens gaat alles razendsnel en vertrekt je zoon al over 3.5 week naar Afghanistan. En al is het zijn keuze en vindt hij het leuk, als moeder moet je hem toch maar laten gaan. Denk aan je meis :kus:
@Damber
En natuurlijk ook voor jou een dikke :kus:
@Linda
Een botsing, altijd schrikken maar gelukkig geen lichamelijk letsel. Niet leuk een deuk in je nieuwe auto maar de schade wordt vergoed door de verzekering.
@Bloem
Dilemma!! Huisje of op vakantie? De vluchten en zo, die je nu geboekt hebt, kan je die trouwens nog kosteloos annuleren?
Succes met het maken van je keuze!!!
En deze even voor al mijn WW vrienden en vriendinnen.
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/valentijn/FRIENDS2DFOR2DA2DLIFETIME.jpg
:dag: Tot laters.
TRL: Ja is inderdaad al snel!!! Ben wel blij dat hij niet helemaal in het oosten zit… Maar na 3 maanden kunnen ze overgeplaatst worden toch??
Marion voel je je al weer wat beter???
Tlr…wist niet dat turkije ook aan valentijnsdag deed…zo niet dat vind ik het heel knap van jou askim dat hij daaraan denkt…
Viva: ze doen daar ook aan valentijn… Maar mijn “askim” vind het onzin, of hij vergeet het gewoon ![]()
oke, dacht dat het echt iets westers was…komt toch eigenlijk overwaaien vanaf america
Geen idee zou best kunnen!!!
Zo de reis van oma is geboekt… Jammer dat ik geen Onur Air vlucht kon kiezen haha ![]()
Cyn,mijn askim werd na 1 maand overgeplaatst…
Viva en Cyn,had ook niet verwacht dat hij eraan zou denken,maar wel lief dat hij er dus wel aangedacht heeft…
Owww Cyn toch hahaha met wie vliegt je oma nu dan ?
Met Transavia… Om 06.05 heen en terug om 22.10 ofzo… dus ben ik haar mooi echt 8 dagen kwijt ![]()
Cyn hadden ze geen arkefly…voor oma…