Ik hoop het Bloem… je hebt niets aan scheve gezichten…
En euh… dat opstartprobleempje heeft zeker niets te maken met gisteravond dat je er niet in kon komen hahah
Ik hoop het Bloem… je hebt niets aan scheve gezichten…
En euh… dat opstartprobleempje heeft zeker niets te maken met gisteravond dat je er niet in kon komen hahah
nou ja
dat regelen voor noorse vriendin duurde een beetje langer dan gepland… dus voel me echt meer dan brak
zucht… blegghhhh
en nu moet ik toch echt richting werk
geeen zin!!
Bloem,noorse vriendin zal wel erg blij met je zijn…
Dave,ondergesneeuwd??
Had gisteren askim aan de telefoon en in Kusadasi had het ook even gesneeuwd en het was koud…
goedemorgen allen…
Sneeuw in turkije
kruimel die moet plassen
geen zin in werk
te laat gemaakt gisteren
solliciteren wie, wie o ja ik, en bloem…
nog 6 dagen…
dubbel betalen bij werkzaamheden aan de weg…
nou dit is dus wat er is blijven hangen zo op de vroege ochtend…
mijn spierpijn valt alleszins mee, gelukkig maar…hier en daar wat stram
maar niet erger dan gisteren…heb goede stootkussens dat zal het
zijn geweest…
![]()
![]()
![]()
@Viva: hoe laat moet je?? Ik ![]()
![]()
![]()
![]()
Goede morgen!!!
Toos
Zonde van het geld … bekeuringen, hier vallen ze ook met de regelmaat van de klok door de brievenbus. Helaas wel op mijn naam maar meestal heeft hub te hard gereden. Heb er zelf nog maar 2 gehad in mijn carriere als chauffeur, 1 kleintje en 1 dikke, ook voor te hard rijden. De dikke ook bij wegwerkzaamheden, was gelaserd toen, 190 euries moest ik betalen. En daar heb ik ook nog ´korting´ af gepraat omdat er op dat moment geen mensen aan het werk waren en ook de originele borden niet afgedekt waren. Was erg verwarrend allemaal. Kreeg gelijk van de agent maar hij zei er bij dat ik anders zo´n 260 euro had moeten betalen.
Viva
Een jas voor 19 euro, dat is nou eens een koopje! En het mantelpakje staat je TOP hoor!
En voor vandaag … SUCCES MET JE SOLLICITATIE!!!
Raak
Ook nieuwe nagels vandaag! Vind het mooi kijken lange nagels maar het is niets voor mij, kan er niet mee werken.
Roanna
Rokken … draag ze niet vaak maar als ik in een rokkenbui ben dan ook alleen met maillot, panty´s zijn vreselijk. Dat broekje is meestal zo groot dat je het tot onder je oksels op zou kunnen trekken. Je blijft er met je nagels inhangen en ben niet echt van het geduldige type dus daar zitten al vrij snel ladders in.
Bloem
Nieuw huisje en nu misschien ook nog een nieuwe baan! Opeens lijkt alles op zijn plek te vallen! Goed gepuzzeld meis!!
Wat l*llig voor dat noorse meisje maar gelukkig heb je iets voor haar kunnen regelen, kan je toch niet maken om iemand uit te nodigen en daarna gewoon op straat te laten staan.
Moeders onder het mes, is knap uitgelopen of niet, was toch al voor eind vorig jaar gepland of vergis ik me nu?
Jill
Vraag me ook regelmatig af hoe het nu met haar is.
Beps
Een piepende pruttel vannacht, de 1e keer nog maar dus dat valt allemaal reuze mee!!
@VIVA: Heel veel succes zo dadelijk bij het sollicitatiegesprek.
Wanneer hoor je hoe of wat? Nou, zet 'm op he!!!
@Beps: Ik wil alles weten?
Ik vroeg alleen maar, of het het bed van Toos en hub nu goed ligt. Ha. ha.
Enneh…over kokkie… ik hoop het!
@Bloem: Goed van je, dat je toch nog iets hebt kunnen regelen voor dat meisje. ![]()
De rest allemaal alweer (lekker) aan het werk.
Ik ga even poedelen en dan als gewoonlijk … weer naar de andere kant. Tis woensdag he!
:dag:
@Marion: :dag: Fijn dat je er weer bent.
Ik precies hetzelfde met …als ik een rok draag. Liever geen panty. ![]()
15.30 uur…
Ik zie Jill zo af en toe online…maar heb haar verder nooit gesproken dus vind ook niet echt dat ik haar kan aanspreken zeg maar…
Ik ben daarom nu nog thuis, ga zo naar kantoor, helemaal op en top…netjes aangekleed (ben ik anders ook wel hoor, maar toch wat anders dan anders aan) haartjes netje, makeupje(ook dagelijkse kost)…dus laat maar komen…ik ben benieuwd…ik moet solliciteren met 2 bekende…hiihihhi…1 ervan heb ik ooit als kruiwagen voor Damber gebruikt, die heeft ook bij de school gewerkt…die werd aangenomen op haar pasfoto uit mijn portemonnee…degene waarmee ik dus dat gesprek heb is als ik aangenomen wordt mijn meerdere hihihihii…de andere is een teamleider, waar ik jarenlang voor gewerkt hebt toen ze nog docent was…ken haar dus heel goed
de laatste is mijn directe collega daar de andere senior management assistent dus, haar ken ik niet van naam, maar misschien heb ik haar wel gezien…dus ik wacht wel af, zei tegen Damber van de week, of ik me af moest vragen of het wel een "echt"sollicitatie gesprek zou worden, of alleen praatje pot…
Beps ik zie haar niet online, heb haar wel ooit een mailtje gestuurd, daar kreeg ik toen bericht op…misschien durft ze niet meer terug te komen hierzo, omdat ze zo lang niets meer van zich heeft laten horen…
ze is echt aanspreekbaar hoor…
Ik heb jill een pb gestuurd, we wachten maar even af…misschien is het helemaal mis met haar, de laatste activiteit van haar was 16 december, al even geleden dus…
@Viva: ja weet ik, maar dan ben ik druk… ik heb eigenlijk niet veel tijd(lees maak niet veel tijd) voor msn!
Goodmorning!!!
Ikke weer een beetje beter… Wel moe… maar ja dan moet je ook maar gaan slapen op tijd
Nu weer werken…nog 3 dagen en dan weekend… Zaterdag lekker alleen thuis… ga lekker sloom doen de hele dag… lekker films kijken in mijn bed :biggrin: Misschien wel met gezelschap
haha
Viva:
Ik duim voor je!!!
:dag:
Cyn,te laat gaan slapen?Te druk gesmst?;)En voor zaterdag misschien iemand uitgenodigt?
films kijken in bed…maar niet alleen??? verkeerde combi hoor, laat die films dan maar zitten cynnie…
Viva,je weet niet wat voor films het zijn ![]()
Nou dat soort films, laat dan maar zitten…bleh…daar vind ik dus echt helemaal niets aan, o, ik heb ze heus wel gezien hoor…bah bah bah…lekker vrouwvriendelijk…
zo het niveau daalt alweer op de vroege ochtend, ik trek mijn stoute laarzen aan en gaan richting kantoor, misschien tot later…ik hou jullie op de hoogte vandaag hoe het gesprek is verlopen…