mn ma krijgt waarschijnlijk begin mrt de oproep voor de operatie aan d’r voet/ enkel… afwachten hoe en wat…
lama?? gemist??
snap je toch niet, digitale noorse vriendin zou naar Heerenveen komen en bij anderen slapen, nu komen die anderen aan, dat moeder van anderen ziek is en ze niet meer bij hen kan slapen… vind het erg vreemd en verdacht…snappie toch niet? vliegtickets en alles geboekt, nu alleen dus geen slaapplek, en tja… wij kunnen d’r ook niet echt uitnodigen… :tssk:
Ja jammer dat we ladieladielalamaaaa hebben gemist. Zat er toevallig vanmorgen aan te denken. Telepatie misschien:biggrin:. Trouwens ook aan Jill, hoop dat het een beetje gaat met haar
Ik wil eigenlijk al een poosje, maar vindt het wel erg duur. Zat te kjken op de reserveringssite (www.musicals.nl) en en) ze hadden kaarten op de eerste rij. Tja dat kon ik niet laten lopen. En hub en ik zien elkaar niet zo heel veel.
Ja, ik mag wel mee, maar hij zei…je gaat toch al naar Blof. Nouja… ik had best mee gewilt, dus wie weet, mag/ga nog ik nog mee. :biggrin: Alleen moet dan wel zelf betalen (geen probleem) :biggrin: want ze hebben maar 2 kaartjes en die zullen ook alwel op datum staan. Toch maar ff vragen wanneer van de week, want heb ook al bedrijfsuitje op 14 maart.
mn mammie moet een stuk bot op dr voet laten wegsnijden/ hakken
en na een avondje puzzelen is t allemaal geregeld voor noors vriendin
en bovendien hebben we nu ook kaarjes en slaapplaats voor de wk allround in hamar in 2009
hahaha
en tis al ver na mn bedtijd… archhhhh
Goedenmorgen…
Deze nacht voor het eerst eruit gemoeten…nu ja, gemoeten
Ik moest…eruit om 3 uur, en dat was voor de pruttel een soort van alarm, PIEPEN!!! PLASSEN!!!
Verder niets bijz… @Toos: Bed slaapt dus lekker, ben toch benieuwd of het ‘anders babbelt’ :lol: @Roanna: Je moet niet alles willen…:hihi: Met kokkie komt het ook goed, daar geloof ik in!!
@Bloemmie: Ze had ook hier gekunt!!(als er vervoer was!) Nu iig heb je Hamar nu afgedicht haha!!
Werk ze allen, het is al weer bijna weekend(BLOEMMIE!!! BIJNA!!!)
Beps,een verstoorde nachtrust,ze geeft het in ieder geval aan,kom je s’morgens niet voor een verrassing te gaan.
Bloem,gelukkig dat het toch nog geregeld is voor je noorse vriendin.Heb je alweer wat van je andere vriendin gehoord die een beetje boos was? Een sollicitaitie voor jouw,spannend hoor,wat,waar,wanneer?
Viva,succes met je sollicitatie vandaag.Ik duim…
Toos,geflitst balen zeg,altijd zonde van het geld.
Linda,nog een paar dagen en dan kan je lekker zeggen bye bye BC*
Kaylo en Filiz,lekker een vrije dag vandaag.
Brenniej:4 maart - Marmaris 4 evahhh
Cynthia: 5 maart - Tombola - Steden
Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 april -Side…!!!
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Filiz: 9 mei - duinrell
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos
En dan de verjaardagen nog …
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
Goedemorgen :dag:
Zus, wat een onwijs mooi verslag op de vroege ochtend Sluit ik me helemaal bij aan… Ik denk dat Viva een goede kans maakt vanmiddag… voel het een soort van aan m’n water… Nee ben niet zwanger en hoef ook niet te plassen