beps had het net uitgelegd hierzo…julienne gesneden peen, gekookt en dan gestoofd met boter en kruiden…
viva : die man achter je ventje mag er ook wezen !!
Jouw ventje trouwens ook hoor ! En jij al helemaal ! ![]()
die man achter mijn ventje, is mijn chef…of terwijl…de vader van mijn schoondochter…hihihihi
Hihihi ! Zal maar in mijn zetel gaan hangen voor ik over de schreef ga … ![]()
viva : LEUKE CHEF !!! ![]()
nee hoor mag gerust…
OK !!! Ga in mijn luie zetel hangen ! Familie begint !!!
Zal tot morgen zijn dames !
Iedereen nog een gezellige avond ! :dag::dag:
zo meiden Damber is binnen ik ga er mee stoppen…iedereen een fijne avond…ikke kijken naar HOUSE…tot morgen…
Dag meisjes. :dag:Fijne avond nog.
Ikke zit ook aan een aangeschoten House…
Tot morgen
:dag: :slapen: lekker
alo
kom ff hallo zeggen
server down op t werk
naar pa en ma, en nu geen zin om bij te lezen
mot solliciteren
kreeg meteen een aanbod vanmiddag, heb gevraagd of ze terug wilde bellen en ga nog een x solliciteren op die andere baan…
voel echt dat het goed gaat komen, goede timing, puzzelstukjes die op hun plaats vallen etc…
zo ben ook weer thuis van een dag werken nog maar 6 dagen te gaan
:dag:Hey Bloem :dag:
Wat een goeie berichten zeg! Een huisje, nu ook miss een nieuwe baan. Wat wil je nog meer? Ja veel meer natuurlijk, maar dat komt vanzelf dan wel. Goed zeg! ![]()
@Linda: Ook een heerlijke gedachte he, om te kunnen zeggen van… nog maar 6 x te gaan. Ha, ha.
@Toos: Ik ben even wezen buurten bij Carolina. Ziet er allemaal zo verleidelijk uit daar!
Is je bed nu goed?
Ligt het lekker?
Goeie avond,
@Roanna: Alles goed daar:dag:,wanneer moet kokkie voor de catheterisatie??
@Viva: Mooie foto, pakje staat je goed. Ik draag alleen in de zomer rokken, meestal op vakantie. Je weet wel van die simpele dingen.
@Bloem: Het gaat helemaal goedkomen
@Trl: Nog geen datum voor turkije??
@Raak: Ook nog even op de koffie geweest
Verder lalalalamaaaaa gemist vandaag, is er lamsvlees gemaakt (vind ik echt niet lekker), trouwens peentjes ook niet, Marion weer als vanouds en Damber:lol::lol::lol:
ja is helemaal goed, ligt lekker en of het goed bijbabbelt, tja wie weet;)
Zei vanmiddag tegen hub dat ik geflitst was bij wegwerkzaamheden, schijnt dubbel te tellen, iedere km 10 euro. Lekker sportief hoor in dichte mist gaan flitsen:finger:
@Toos: Nee, nog niets gehoord. Hij zal wel geen spoedgeval zijn. (gelukkig). Hij heeft ook nergens last van, maarja zij zal het wel weten. Ze zei dat het tussen de 3 a 6 weken kon duren, eer je een oproep krijgt, dus het kan nog.
@Toos: Wel dubbel tellen en maar 1 x op de foto? Da’s nie eerlijk! :finger:
Precies, dus als de bon komt wil ik wel de foto, dat snap je toch wel. Kijken of ik er goed op sta:crybaby::mad: