Cyn,beterschap.
Ik zo naar vriendin zou haar kids ophalen,maar dat doet ze nu zelf,maar wel daar eten dus tot laterrrrr
Cyn,beterschap.
Ik zo naar vriendin zou haar kids ophalen,maar dat doet ze nu zelf,maar wel daar eten dus tot laterrrrr
Zo eten in de oven(lambsrack met friet en spannende peen) en dan lekker aan tafel!!
Ikke weet niet of ik nog kom vanaaf…HOUSE!!!
Beps,jammie jammie dat klinkt ook goed.
Beps… ik blijf vandaag niet bij jou eten… Ikke net 2 bruine pistoletjes met rosbief speciaal gegeten hmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Ikke ook geen rokkentype… ondingen vind ik het… altijd als ik een rok aan heb, moet ik onmogelijke dingen uithalen…
Goedenavond op deze hier zo mooie rooie avond buiten.
@Viva: Nou , ik vind het je wel heel se-jiek staan hoor dat mantelpakje.
![]()
@Damber: Ik ook niet hoor. Heb het liefst de broek aan. Ik heb wel een paar rokjes, maar gebruik ze zelden en dan inderdaad met zo’n rot panty eronder. Blehhhh… Zit niks lekker. Ik heb nu zo’n bruine. Meer zo’n majo, zeg maar.
@Toos: Noemen ze jou een schuipschuit in de familie? Kan me haast niet voorstellen.
Ik denk dat die namen overal wel bekend zijn, want bij ons op het werk is het precies zo. Ik ben de Toos en die andere Bep. Dus wij hebben ook een Bep en Toos. Ha, ha.
@Marion: Oh, gelukkig was je er ook even weer vandaag. Hopenlijk ben je snel weer de oude.
@TKL: Nog even over denken dus hoe en wat. Kreeg net weer die nieuwsbrief van hun met die aanbiedingen.
@Bep: Naar de cursus geweest en er toch weer wat van opgestoken, neem ik aan.
Ikke al gegeten en getruust. Dus de avond kan beginnen.
Ikke ook gegeten, en truus volgestopt…nu avond houden…
Cynnie beterschap
Tlr…oppassen maar lekker daar eten,.
Beps…geen idee wat dat lambs geval is, maar lam lust ik niet en spannende peen??? schiet mij maar lek, geen idee wat het is… nou ben ik ook niet zo van de worteltjes…
Wij net krieltjes, snijbonen en een karbonaatje gegeten…
lamskarbo in de oven, met kruiden!(lambsrack)
Spannende peen(in reepjes geblancheerd) in de boter smoren met dille(of andere kruiden)
oke nooit gegeten die peen maarre die lamskarbo mag je van mij houden brrrr
Ik hou er ook niet van, maarja ik lust ook geen la-ma-la-ma vlees.
Van die penen heb ik ook nog nooit gehoord, maar dat zal wel aan mezelf liggen. Eet smakelijk Bep, of heb je het al op?
hihihihi Roanna, ikke dus ook niet, zo zoet lamsvlees…
Hebben het al op… En ik eet ook lama als dat helpt ze op te ruimen… :lol:
hihihi…lama is goed te eten toch…beter als dat ze rondlopen…:chin:
goed doorgekookt dat wel…
:lol: Viva, precies!!
ben nog even een half uurtje hierzo, en dan naar HOUSE
Lalalalama !!!
Viva : k ben uitgeput …
:wacko:
Kaylo :wereld: ik ken het gevoel…
Hola !!! Knap hoor !!! ![]()
hihihihi…leuke foto maar niet heus…kijk net als een verschrikte struisvogel…
zal wel weer “achterlijk” lijken, maar wat is in godsnaam “spannende peen” ? Een soort wortel vermoed ik ?