mijn moeder, droeg ook altijd rokken, maar die is om ze heeft ook alleen nog maar broeken aan…
ik ben meer panty en hakken type, zat vroeger op nonnenschool, ben gebrainwashed mocht toen al geen broeken dragen, daarna op een bank gewerkt en mocht ik ook geen broeken dragen. Was trouwens toen nog een spillepoot. Mijn hub zegt altijd ik heb nu 2x zoveel:p
mijn moeder ook, zelfs met kerst wilde ze broek aan, kon best zei ze.
op die leeftijd moet je ook eigenlijk alleen maar aantrekken wat lekker zit he.
ik heb nog wel van die verplichte afspraken hoor, met mantelpak ![]()
http://www.wereldwijzer.nl/album/uploads/44042/876.jpg
O bah mantelpak…ik heb er 1 toen mijn zoon trouwde…hartstikke duur van Edgar V*s, prachtig om te zien, zat als gegoten…maar heb hem daarna nooit meer aangehad:so:…alleen als het heel warm is wil ik nog wel eens een rok aan doen…in Turkije dus…:teeth:
Zo ben er ook nog ff… druk hier!!!
Mantelpakjes+rokjes… Niks voor mij ![]()
zo heb ff het plaatje erbij gezet…
haha, als ik matelpakjes heb is altijd Edg.r V.s. Ga naar Eindhoven of R’dam. Maar ik ben meer van de flodderrokken en truitjes en in Turkije alles wit he, maar ook rokken:wink:
welk plaatje?
bij mijn vorige bericht, even een foto erbij gezet, van de bruiloft.
hihihi … ikke naar Edgar V*s in Delft.
Viva : ziet er goed uit zo hoor !
ik zal morgen wel foto posten moet nu opschieten, kindjes halen en weer
terug naar het beloofde land:biggrin:doei doei fijne avond allen
Viva,leuke foto hoor…
Ik ben ook niet van de rokjes,draag altijd een broek.
Owww en er is weer wat ontsnapt uit de dierentuin zag ik…
la la la maar…![]()
hahahahaha
zo meiden ik hou het voor gezien voor vandaag, ga achter de pannen, en dan lekker op de bank…house vanaaf…voor iedereen een fijne avond…
iedereen achter de pannen of aa tafel…?
wij hebben 't al op…buikje weer vol…
dadelijk weer trainen…wel koud…bahbah
Ik nog een kwartier… Kregen vandaag te horen dat de reis van mijn collega’s vader niet doorgaat… hij zou 3 weken naar Thailand gaan… echt zo balen!! Dus nu moeten we kijken naar iets anders… :finger:
Ik zo naar huis… eten en dan duik ik denk ik meteen mijn bedje in… Ben gewoon half-dood… Weet het niet wat er aan de hand is… Meteen even kijken of E1 nog wil smsen ![]()
Dus meiden fijne avond, en tot morgen!!! :dag:
:kus:
fijne avond cyn…lkkr naar je bedje
en smse maar ![]()
:dag:
fijne avond cyn…lkkr naar je bedje
en smse maar ![]()