TTT : deel 81 !

Goedemiddag dames,
ik had niet teveel bij te lezen, vrij rustig hier vandaag
Kaylo : gewoon terugzagen hoor enne daarna uiltje knappen:hihi:
beps : ook weer terug thuis van mams en paps
Viva : kijk je wel uit, zie je morgen mooi blauw tijdens je solli en ook
nog nagel gebroken.zetten ze er normaal weer gratis aan hoor,
als troost:biggrin:
Trl : al iets definitiefs gevonden?
Bloem : klinkt erg goed hoor je eigen home
Cynthia: echt genoten gisteren, duurt nu niet lang meer he
MK en Marion : nog steeds in de lappenmand:kus:
Damber : lange dag vandaag, succes
en verder weet ik het niet meer
Dus… zal ik ook nog maar een beetje werken, of tenminste doen alsof:smile:

hoi…!! ikke ook weer ff hier…
alweer terug uit school…morgen lkkr vrij…:smiley:

een mooie samenvatting van raak…:smiley: altijd handig

ik sluit me er dan ook helemaal bij aan :wink:

filiz:dag:
lekker daagje vrij morgen, genieten !!
Ik las ook dat viva nog maar een bekeuring heeft gehad in haar rijdend leven. Ben ik ook jaloers op hoor. Hier vliegen de bekeuringen om je oren he Kaylo, of hou jij je altijd aan de regeltjes:biggrin:

Raak,nee heb nog niks definitiefs gemaakt,uiterlijk zaterdag wil ik dat wel gedaan hebben.
Filiz,lekker vrij dagje morgen,nog wat leuks op de planning?

Emancipatievergadering:

vrouw loopt naar de microfoon:

‘Ik heet Truus en ben 24 jaar getrouwd met Jan. Ik streek gedurende al die jaren trouw zijn overhemden, maar had daar geen zin meer in’.

Daverend applaus uit de zaal .

Ik zei vorig jaar:‘Jan, strijk jij die overhemden zelf maar. Ik heb er geen zin meer in.’
Weer luid geklap uit de zaal.
De eerste dag zag ik niets veranderen. De 2de dag ook niet,maar op de derde dag stond Jan ineens zelf z’n overhemden te strijken’.

De zaal staat op z’n kop van enthousiasme.

Een tweede vrouw loopt naar de microfoon:

‘Ik heet Babs en ben 10 jaar getrouwd met Pieter. Pieter heeft enorme zweetvoeten en om die lucht eruit te krijgen moeten z’n sokken op de hand worden gewassen met Soda. Ik had daar geen zin meer in’.

Luid gejuich en gejoel uit de zaal .

Ik zei tegen Pieter: ‘Was jij je sokken voortaan maar zelf!’

De dames staan op de banken.

‘De eerste dag zag ik niets veranderen, de 2de ook niet, maar op de derde dag stond Pieter mooi zelf z’n sokken te wassen.’

De wave wordt ingezet.

Een klein vrouwtje grijpt de microfoon: 'Iek geet Fatima en iek 5 jaar getraut mit Mohammed.

Mohammed wil elke dag cous-cous eet.Iek altijd for hem gekook, maar gad geen sin meer en seg:

as jij wil eet cous-cous, ga maar lekker selluf maak.’

De zaal is niet meer te houden.

'De 1stedag iek sie nix,

de tweede dag iek sie nix,

maar derde dag iek sie weer klain bitje mit linkeroog.

Kreeg deze vergadering van een collega :smiley:

raak : hou me niet altijd keurig aan de regeltjes, maar hou toch mijn snelheid (tamelijk) in het oog. Mijn ventje is een “zwaantje” hé ? :frown:
Heb toch nog nooit een boete gehad, maar rij dan ook nog maar 5 jaar met de auto. :slight_smile:

Damber : ach wat een zielig verhaal he:lol:

Maar wat niet is, kan nog komen zeker ?

Kaylo “wow” dat is netjes hoor, kan ik niet echt zeggen:redface:

Ga de pc sluiten, terug naar Gent sporen. Morgen vrije dag, boodschapjes etc… Om 10 uur afspraak om nageltjes te laten bijwerken.

En vanavond (als ik ZIN heb) fitnessen … BWEKKES ! :disgust:

Zal proberen vanavond nog eens binnen te wippen ! :dag:

zonde van je geld hoor, kun je beter pintje pakken of fritje eten

he ik heb morgen ook om 10 afspraak bij mn nageltrees maar ga tussendoor hoor.
fijne thuisreis en prettige avond, doei

Zo ikke weer thuis, even een rondje in het winkelcentrum gedaan, mooie jas gekocht, lekker warm…afgeprijsd van 89 voor 19 euro…zo kun je nog eens een jas kopen (als troost toch…voor de uitglijder van vanochtend)…

@Damber: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Viva: als je jezelf niet kietelt he. dat is echt geen geld hoor. hoe is het met je blauwe plekken

nou blauwe plekken valt geloof ik wel mee, maar een SPIERPIJN!!!

nee hartstikke leuke groen/wit/zwart jack merk outdoor…en lekker warm…heerlijk, er zit een bodywarmer ingeritst, die kan er ook uit, en de capucon kan er ook af…gewoon heerlijk, en dan net over je billen…dus niet te lang, dat vind ik zo waardeloos in de auto een lange jas…maar een jack met een band onderin vind ik ook niet wat…daar heb ik een veel te d*kke reet voor…hihihihihih

klinkt leuk hoor !! ik heb ook veel te dikke r…t, draag nooit een jack of uberhaupt een broek, alleen jurken en rokken, dus meestal vest of colbert
met sjaal als het koud is. Ow, spierpijn is niet leuk he, insmeren of laten insmeren:biggrin: anders is het morgen nog veel erger hoor en moet je blijven staan bij je solli:hihi:

Raak ik draag zelden tot nooit een rok…altijd een lange broek…heb ze wel hoor rokken, maar vind het helemaal niet, en ik heb al een hekel aan een panty, van die kriebel dingen, nee doe mij maar een broek.