Viva,succes…
Viva: Succes!!
Goeiemorgen trouwens,
@marion heeft als vaouds weer een prima up date gegeven:thumbsup:![]()
@Roanna: Werk ze straks aan de andere kant
@Beps: Vannacht alarm, je zal maar nodig naar buiten moeten toch
@Cyn: Weer een beetje opgeknapt?
@Bloem: Onderdak voor noorse vriendin en er ook nog kaartjes hamar aan overgehouden. Niet verkeerd
TRL+Viva: P*rno… haha nee hoor
Weet niet of ik hem ga uitnodigen… waarom niet
Maar denk eigenlijk dat hij vrijdag nachtdienst heeft, en dus zaterdag in zijn bed ligt… Nou ja kan hij net zo goed bij mij in bed
haha
Dave is tot de 26ste in nederland, maar wie weet is vriend ingesneeuwd:unibrow:
goede morgen…!!
ikke net uit mn bedje ![]()
iedereen lkkr geslapen…?
@viva…succes met het solicitatiegesprek…ook ik duim mee…!!
zo ik weer op kantoor…
Cyn
Druk bezig met wilde plannen te smeden voor de zaterdag … Je bent dus weer aardig opgeknapt ![]()
Uitnodigen die handel zou ik zeggen, met zijn tweetjes alleen thuis is altijd gezelliger dan alleen toch!!! Maar dan wel zonder die foute films ![]()
Ik had eigenlijk nog geen eens “goedemoggel” gezegd. Shame on me! :redface:
Ik ga er van tussen. Toos (en ik dacht nog een paar anderen,) ik heb je nog een goede vakantietip gestuurd… dus ff kijken. :zon02:
Werkse allemaal en voor Viva nogmaals succes.
Iedereen…een fijne dag verder. ![]()
Latersssssssssss
Aaaah bedenk me net dat Askim nu onderweg is naar Kayseri…
Cyn,nog even snel een smsje sturen?
Heb net geprobeerd om hem te bellen… maar zijn telefoon staat uit… pfffff vind ik best wel k*t… ![]()
Cyn
Telefoon mag niet aan in de bus, of wel? Stuur je hem toch ff een sms, weet ie in ieder geval dat je aan hem denkt nu.
@cyn…de 15 maanden voor askim beginnen nu dus…telefoon mag idd niet aan in de bus maar n smsje komt altijd aan ![]()
Cyn,je kan in het smsje zetten of hij de telefoon een keer wil laten overgaan als hij daar is,zodat je hem toch nog even kan bellen.
Marion: geen idee… Hij is niet te bereiken, en volgens mij wat ik begreep zou hij zijn telefoon aan zijn broertje geven, en nam hij mijn nummer op een briefje mee… zodat hij zou proberen te bellen of smsen…
Hoop dat je hem nog te pakken kunt krijgen meis! Al ben ik bang dat het moeilijk zal worden als ie zijn telefoon bij broertje laat. Dan hangt het er van af wanneer hij de gelegenheid, maar vooral een telefoon, heeft om iets te laten horen.
Ja nou ja we zien het wel
het is niet anders… Dit moment zat er toch een keer aan te komen… ![]()
Cyn,misschien heeft hij alleen zijn telefoon bij zijn broertje achter gelaten maar wel zijn simkaart meegenomen…Dat had mijn askim toen gedaan.