beps : weet het, water is beter. Maar is zo slapkes ! :disgust:
beps : terug mooie foto’s op de site van de kleine ! Da’s toch Bloem op de foto of vergis ik me ?
Goede morgen meiden … ben ik ook weer!!!
Had jullie wel bijgelezen maar niet echt de puf om te reageren. Hoest nog steeds als een zeehond, vooral 's nachts, maar verder gaat het wel weer.
Hub was het weekend met de vriendenclub op pad, had het rijk alleen hier, alleen het hoognodige gedaan en verder lekker lui op de bank gelegen. Had eigenlijk een etentje gepland samen met N in ons favoriete turkse restaurant maar dat hebben we maar uitgesteld, in plaats daarvan gewoon gekletst hier.
Verder niet zo heel veel te melden wat de moeite waard is.
@Bloem
GEFELICITEERD!!! De beslissing is genomen begrijp ik, als het naar je zin is ben jij over even de trotse huurder van een appartement.
@TRL
Druk op zoek naar een reisje! Over even ben je hopelijk weer even bij askim
@Viva
Een gewaarschuwd mens telt voor 2 maar toch gevallen. Jammer van je nieuwe nagel maar verder heb je er gelukkig niets aan overgehouden.
Al bijna op gesprek … ben benieuwd wat ze je te bieden hebben.
@Damber
Ook spannend voor jou, wordt het contract verlengd of niet? Duimen hier natuurlijk voor je.
@Kaylo
Naar de oogarts geweest. Niets mis met de ogen maar de bloeddruk nog steeds te hoog. Oppassen hoor!!
@Beps
Het vervelende onderzoek heb je gelukkig achter de rug. En nu weer bijna aan het werk.
@Toos
De 1e vergoeding al toegezegd door de verzekering. Nu de rechtsbijstand nog aan het werk voor de rest.
@Cyn
Klinkt ook als de griep! Beterschap meis!
@Roanna
Leuke naam hebben ze je gegeven … Toos van de travelsoos.
@MK
Druk aan het bakkeren, loop je er straks in Side weer strak bij!
@Filiz
Druk … druk … druk … met werk, voetbal en de vriendinnen.
Goeiemoggel!!!
Zoooo ben verrot!!! Lag om 00.30 uur in bed… en nu weer te werk… Avond was super!!! Eerst lekker gegeten, en daarna presentatie van 2 uur… Zeer boeiend… Mooie foto’s gezien… en mijn collega’s zijn nu lekker jaloers!!!
Oh meiden nog maar 7 weken… Kregen ook nog een tas met allemaal zooi… Een batik-notitieboekje… die was wel erg leuk!! Pennen, boekjes etcetc… Leek wel alsof ik van de vakantiebeurs kwam haha…
Wel bijgelezen… maar mijn ogen staan op half 11… dus gaat nog niet helemaal zoals het moet!
marion : goed dat we jou hebben hé ? Altijd leuke updates geef je ! ![]()
En al “iets” beter vandaag ?
Bloeddruk is wel aan de hoge kant, maar niet in die mate dat de dokter het nodig vindt om pilletjes voor te schrijven. k Let nochtans op mijn voeding :disgust:
nou Cyn, toch nog een leuke avond gehad, terwijl je niet echt lekker was…leuk alvast in de sfeer komen nietwaar.
meiden, krijg nu zo langzamerhand overal spierpijn…van het PBSje…
Viva,uitgegleden maar gelukkig niks ernstigs gebroken.
Cyn,aan het bijkomen van een informatieve avond en nog niet uitgeslapen.
Heb Linda ook al een paar dagen niet gezien hier…
Zo eerste offerte binnen,app.Horizon 8 dagen 366 euro voor 2 pers.Had ook een offerte voor All incl.in Side 487 voor 2 pers.,maar Side trekt me nu niet zo.Nog even wachten op de andere en dan toch maar beslissen.
@tkl; ben er wel hoor, laatste dagen alleen meegelezen zondag dagje weggeweest, ook andere dagen leuke dingen gedaan, bezig geweest met klusjes die al langer lagen en ook druk bezig geweest met de studie
Linda,gelukkig hahaha en hoe was de huishoudbeurs?
Viva: ja heel leuk… Hoofdpijn begint toch wel wat door te zetten… dus vanavond vroeg me bed in… en dan komt het wel goed!!
@tkl: huishoudbeurs was gezellig hebben ons goed vermaakt gingen voorheen altijd met de bus nu voor het eerst met de trein dat is erg goed bevallen
trl : zien er goed uit, die offertes ! Wanneer wou je gaan ? Of heb ik daarover gelezen ?
Kaylo,vertrekken tussen 4 en 8 maart.
Het begint bij mij toch ook te kriebelen zenne, maar is nog een tijdje … :tssk:
pfffff…heb de foto eindelijk gevonden…pffff
kriebels heb ik ook!!! :biggrin:
@Kaylo
Beter als het zonder pilletjes kan. Maar voorzichtig met drop en zout he!
@Viva
O O spierpijn begint te komen. Toch een grotere schuiver gemaakt dan je gedacht had.
@Linda
Een leuke dag gehad met moeders op de huishoudbeurs.
@TRL
Begint er op te lijken he!! Je hoeft in ieder geval niet lang meer af te tellen dan.
@Bloem
Heeft kriebels :biggrin:!! ik ook maar dat zijn vast en zeker niet dezelfde.
hallo!
sorry dat ik zo lang niks van me laten horen,maar zo druk enzo moe,maar wel aan jullie gedacht.
net een mooie update van marion gelezen, thnx:D
viva- gevallen door de gladheid:(
trl- op zoek naar een vakantie, dus toch nog even lekker naar askim?!
bloem- wat is er met je reis? waarom staat ie niet meer in het lijstje?(of heb ik soms een verkeerd lijstje gelezen?!) en verhuizen?
hoop dat het voor de rest met iedereen goed gaat!:kus:
Wr,hoe gaat het met jouw al verhuisd en hoe bevalt je nieuwe baan?