TTT : deel 81 !

@wr: hoe gaat het met je?

linda/trl-gaat goed! gisteren begonnen bij mijn nieuwe baan, eerste verhuizing nu grotendeels gehad(naar me moeder) per 1 maart naar mijn eigen woonruimte verhuizen. En hoe is het met jullie?

Wr,hier gaat het goed hoor allemaal zijn gangetje he.En leuk je nieuwe baan,is dat nu wel in de plaats waar je gaat wonen?

trl- nee werk in A’dam, maar goed dat is goed te doen qua reistijd.maar jij gaat toch nog even lekker op vakantie?

Wr,A’dam zeker goed te doen.Misschien wel is nog niet zeker hoor,zoek naar wat leuks en niet te duur natuurlijk anders wacht ik tot mei/juni

Net toch nog maar even gemaild naar reisburo,had het idee dat ze het toch niet helemaal goed begrepen hadden en idd ze hadden voor 1 pers. de vlucht en voor 1 pers het hotel en de bedoeling is voor 1 pers de vlucht en voor 2 pers het hotel.Had het duidelijk in de mail gezet,maar toch snapten ze het blijkbaar niet.

ik ga weer stoppen moet werken tot 21 uur

viva : ga maar op zoek naar een MAKKELIJKE foto !

Goeiemorgen,
Vandaag een crockloze dag. Gisteravond was het al glad en toen ik naar huis reed zat het potdicht van de mist. Nu nog steeds dichte mist, moest naar de fysio. Zijn ze met de weg bezig, zie een grote pijl, rem af en flits, reed nog te hard. Mocht daar 50 en reed ongeveer 10 km te hard. Zondegeld.
@Viva: Slippertje gemaakt, behalve spierpijn en een gebroken nagel geen schade.
@Marion: Gelukkig weer opgeknapt.
@Beps: Met Aiji naar school geweest
@WR: Gelukkig dat het goed gaat
@Roanna: Leuke bijnaam, mijn schoonzus en mij noemen ze in de family al jaren Bep en Toos zuipschuit

linda- werkse!

trl-ok, nou hopelijk is er iets leuks voor jullie. en lekker handig van het reisbureau zeg, jij denkt een leuk prijsje te hebben en dan toch niet…

baal baal Marion…fotofinish dus…ja is echt zonde geld…
heb nog maar 1 bekeuring gehad in 28 jaar rijbewijs…en dat was dan ook nog heel lullig voor het dragen van geen gordel 40 euro…Damber zat ernaast ook geen gordel…zijn kreeg een hand en de felicitatie’s omdat ze net geslaagd was voor haar theorieexamen bij het cbr…grrrrrr…nou mijn humeur zakte toen nog verder onder nulpunt…of allebei een prent of geen …

ga op zoek naar de foto

tjonge, nooit geweten dat een mens zoveel spieren bezit tussen zijn heup en elleboog…grrrrr, stram, stijf…wordt leuk morgen tijdens mijn sollicitatiegesprek

@ wr, huisje, dus geen reis, afwachten hoe, wat wanner enzo
@ trl, ik heb nooit echt problemen gehad met crnd*n om iemand bij te boeken (2x gedaan)
@ toos, owh lekker dan, maar als het 10km te hard was, missch heb je geluk, gaat 6 km correctie vanaf en je mag 3 a 4 km erboven zitten… dus wie weet

wij hadden in trento parkeerbon voor 107E ivm fout parkeren, nie goed gekeken, hadden geluk dat we geen wielklem hadden, ff afwachten of ie ook in rekening gebracht gaat worden…

@ viva, bij de meeste solli gespreken mag je gewoon stil blijven zitten hoor…:stuck_out_tongue:

bloem : :lol: :lol: !!

viva : zal morgen normaal nog slechter zijn !

toos : zuipschuit tegen jou ?!?!?!?!
Ik heb je nog nooit een druppel alcohol zien drinken :retard:

Ohhhhh tuttebel… ikke nog waarschuwen en jij toch nog languit… dikke knuf :kus:

Bloem,heb bij crendn ook nooit gen problemen,maar ze hadden het nu verkeerd omschreven,maar is toch goedgekomen.Nu alleen nog afwachten op de andere offerte dat is Hp of all incl en als dat niet veel duurder is dan wordt het toch wel all incl denk ik.

hihi misschien is dat ook de reden dat ik bij het CBR ben gaan werken :wink: