TTT : deel 81 !

@marion

http://www.animaatjes.nl/glitterplaatjes/b/beren/129226z14e0kxc0k.gif

Ik had ff problemen met de verbinding.

@MK: Nou, dat kan ik me heel goed voorstellen hoor, dat je dan geen puf meer hebt.
Ik vind het ook zo heerlijk, dat het nu al wat langer licht is. Als ik dan naar die beelden van Athene kijk… brrrrrr. Echt de omgekeerde wereld.

Ik dacht dat je juist meer energie ging krijgen door dat SB-eren. Maar jij niet dus? Hmmmm…

Meisjes… ik kom nog even gedag zeggen. Ga ook nog ff een poosje tv kijken en laat WW nog ff in de leesstand.

By the way… morgen komt Marifran alweer thuis van haar rondreis door zuid-Amerika. Gaat snel hoor!

Weltrusten allen en Marion… mocht jij ook nog hier komen om te lezen… beterschap hoor meid. :nod:

:slapen: :dag:

Doet de laatste ff de boel op slot en het :idea: uit?

We zijn thuis, mufgekletst… maar we snappen het (denk ik :wacko:)

Tot morgen!

Goedenmorgen allen, op deez’ zo hoopvolle nieuwe dag(braak)
:idea:

niemand meer geweest, en zo laat was ik niet dus!
Het was intressant gister, en ook veel nieuws(er veranderd van alles elke nieuwe hond weer hihi)

Ik heb hier vanalles zien passeren, reisje voor TRL, al had ik het idee dat Viva en Roanna wel mee wilden :lol:!!
Bloemmie op tijd naar bed(verstandig) en Marion is ziek!!!(Beterschap, met een virtueel fruitmandje!!)

Ik vandaag naar de markt(we moeten toch aan de gang blijven!!) en daarna mss ff naar mn ouders!
:dag: tot straks

gaaaaap
ik dacht… mot heel wat bijlezen, maar valt mee
ikke lekker geslapen en lang, maar nog te kort om me echt fit te voelen…
en ik heb dorsttttt 3x vannacht wakker geworden van de dorst, maar water helpt nix, en voor de rest heb ik nix in huis… archhh snak naar drinken!!

@ mk, jahoor, voor zover ik weet is alles weer goed,vrijdag begint het weer!!
beterschap!!

@Bloemmie: Boodschapjes doen??? Werk ze vandaag…

@MK: Ja door Bloemmie bedenk ik dat ik iets gelezen heb: Moe, niet lekker, SB-en… en dus minder energie als de kids op bed liggen…Denk je ook aan jezelf??? Dikke :kus:

Goedemorgen,

Beps,veel informatie gekregen en Aiji ook meegeweest?
Mk,:kus: dat je je maar snel weer fit mag voelen.
Marion,beterschap en ook voor jouw:kus:
Cyn,hoe was te info avond?
Bloem,niet lekker geslapen een dorstige nacht gehad,niks in huis snel boodschappen doen…

Natuurlijk voor allemaal :kus: en een fijne dag
Vandaag de mailtjes afwachten en misschien toch nog wel even langs het reisburo…

:NETHERLANBloem: Maart Verhuizen :thumbsup: :NETHERLAN

Brenniej:4 maart - Marmaris 4 evahhh
Cynthia: 5 maart - Tombola - Steden
Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 april -Side…!!!
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Filiz: 9 mei - duinrell
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos

En dan de verjaardagen nog …

05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

Goeiemorgen dames !

Zijn weer in Brussel aanbeland. Was verdorie ferm koud deze morgen, autootje was mooi wit !

Damber : succes met je evaluatiegesprek en misschien zit er wel een verlenging in ?

bloem : dat appartementje klinkt leuk !

Viva, TRL en roanna : naarstig op zoek naar reisjes ?

Marion : is ziek ! Beterschap meid !

Goedemorgen :dag:

Ikke alweer op het werk… van de 12 uur, is er alweer een half uur om… het gaat echt megasnel zo’n dag, vind het dan ook niet erg om zo’n lange dag te werken (als het maar niet iedere dag is)

marion ziek knuffel
MK voelt zich ook niet 100% knuffel
Bloem, niet lekker geslapen ivm dorst…
Zus, lekker op vakantie, ben benieuwd wanneer je bericht krijgt.

het was gisteren niet al te druk…

Ikke nu echt aan het werk… fijne dag!!

kaylo, evaluatiegesprek is 5 maart :wink: maar thanks voor je lieve woorden…

Is het trouwens bij jullie ook zo glad… vanmorgen ben ik al glijdend naar de auto gegaan… Onder het rijden niet echt glad, maar lopen… glibber glibber glij glij

nix van gemerkt

en boodschappen doen? heb ik gisteren gedaan!! alleen ga niet lopen zeulen met flessen in de bus… jammer de bammer…
ga nog wat te drinken halen,…

he :tssk: bummer… batterijen zijn weer op… mot ik weer nieuwe halen :smiley: aan de overkant, waar ze van die huppeldingen hebben :smiley: nie erg, ikke ga wel!! :stuck_out_tongue:

goedemorgen allen…
Zo ik half heel op het werk beland…Damber belde dat het glad was, dus ik ga naar de auto, loop heel voorzichtig de tuin uit, kom op de weg, daar waar de stenen iets naar beneden liggen…en ja wel hoor klets boem…languit op mijn rechterheup en elleboog, nagel afgebroken…nou ja voor de rest alles heel…
maar toch voor iedereen fijne dag…
wij zo werkoverleg, leuk (NOT)
Marion beterschap…
Bloemmie, zo veel dorst…isse niet goed he…(suiker???)

@ viva… oepppsss op je snuffert gevallen?? en damber had je nog zo gewaarschuwd!! hih… maar ach, alleen de nagel gebroken… beter dan iets anders…

viva : uitgegleden, oeps ! Lag hier ook tamelijk glad ! Gelukkig enkel nagel gebroken, had erger kunnen zijn ! :o

Ik drink me ook altijd te pletter (en zeker 's morgens). Icetea light dan wel hé !!!
Heb mijn suiker laten controleren, alles in orde ! Gewoon droog levertje zeker ? :smirk:

Alles weer prima hiere ! Wordt er alle 5 voeten uitgegooid !

@Kaylo: Hoorde van de week van de chirurg(die ook met afvallen en operaties die daar eventueel bijhoren doet) dat light dorst bevorderd. Beter is water, of half vruchtensap met water…(verse vruchten ivm suikers) Dus… wij ook aan het zoeken wat goed is nu!

@Viva: Ik was al met de smurf op straat(al 2 keer, maar ja, hubbie ook weer idioot vroeg weg) maar gelukkig hier niets aan de hand!!!