TTT : deel 81 !

@ viva, ja idd, lekker klein en compact, wil ook niet groter…

@ trl, lekker puzzelen, je komt er wel uit hoor!! hoop alleen dat de sneeuw dan al weg is :wink:

Ja en anders maar niet hoor,ga zoiezo in mei of juni.Maar lijkt me gewoon nog ff leuk om voordat askim met werken begint samen vakantie te houden…Ga morgen ook ff langs het reisburo zoek opdracht afgeven.

@Bloem:Leuk zo te lezen. Voor zoiets ga ik binnen 5 en 10 jaar ook naar op zoek. Niet te groot, niet te klein en toch comfortabel. Ik sta ook al jaren ingeschreven voor huurhuis, maar heb tot nu toe nog nooit gereageerd, omdat kokkie nog niet hier weg wil. Maar het lijkt mij … ideaal!

@TKL: Ik zag ook iets voor net iets over de € 323 HP bij Be*.

hihihi,Tlr…je ziet de aanbiedingen stromen binnen, straks heb je ze voor het uitkiezen.

@ roanna, ik sta al eeuwen ingeschreven en heb altijd gezegd: als ik een huurhuis wil, dan sta ik bovenaan, en voila!! :smiley:

@ trll, lekker puzzelen dat is de helft van de fun! gaat vast lukken

@Bloem: Nou meid, het is je gegunt hoor! :biggrin: Mijn tijd komt ook nog wel!Ha, ha.

@TKL: Ik heb er nog een voor 4 maart met Coren**n naar app. Horizon in Alanya. LO voor € 281 p.p.

Daar was ik ooit geweest. Ook aan ooststrandzijde.

Roanna,ja die heb ik ook gezien en daar al een mailtje voor weggestuurd.

@TKL: Hetzelfde hotel wat Viva daarnet had bij Tourpla*n voor € 300 p.p. HP incl. alle verdere kosten op 4 maart.

hihihi…heb hem ook bij Kr*s…lekker hoor…

roanna, wij zijn de spitters hierzooo

Dames bedankt,heb wat mailtjes terug gestuurd nu wachten op antwoord zal wel morgen worden…Ik hou jullie op de hoogte.

succes tlr…

@ TRL:Geen dank en graag gedaan. O ja, nog eentje dan :lol: DT* heeft op die datum en in dat hotel plaats voor €311,50 HP incl. tax en dergelijke.

Maar ik begrijp dat jij eerst wilt weten of ter plekke een 2e persoon erbij mag. Oke dan. Succes verder en we horen het wel.

@Viva: Ja leuk werk he? Doe ik ook heel vaak voor de familie hier. Ze noemen me ook al jaren hier “TOOS v/d trevvelsoos”. Ja, Toos, ik kan er ook niks aan doen, maar echt het is zo. :lol:

Oke dan. Ga nu ff mijn wijntje opdrinken. Proost! :dag:

Roanna,bij DT* kan ik niet boeken voor 2 personen waarvan er 1 maar de vlucht nodig heeft,dus dan moet ik ook de vlucht voor de 2de persoon betalen.Leuke naam.Toos van de trevvelsoos hahaha

hihihihi, op mijn werk komen ze bij mij ook vragen of ik wat wil zoeken, zoals tickets ect…ikke ga bankhangen, met Damber en hubs…fijne avond allemaal tot morgen. doei doei…

@trl, ik ben benieuwd of het gaat lukken… vast wel!!

ikke kukkel bijna in mekaar, dus ga dat eens lekker in mn bedje doen, gaap

@trl
Leuk om naar even naar askim te gaan en samen vakantie te vieren voordat het harde werken weer begint en wat lief van Viva en Roanna om zo voor je te zoeken.

@beps
Wat weer een leuke foto, ze groeit wel snel hoor.

@bloem
Van harte met je huisje, ik hoop dat je snel hoort wanneer je erin kunt en je mag kijken.

@bloem
Slaap lekker!

@bloem
Is het weer goedgekomen met je schaatsvriendinnetje, jullie gaan toch samen naar Heereveen komend weekend?

@TKL: Ik zag nu net, hoe jij aan die goedkope reis kwam.
Vertrek 1 maart naar Alanya. App. Horizon LO voor € 249. Incl.tax e.d. Bij Corend**. Je had daar ook een mail naar toe toch? Hopenlijk lukt je dat. Leuk app. hoor, (schoonmaak na dan) :thumbsup: als tenminste Alie en Ramazan er nog zijn. Dat is echt lachen dan. :redface:

@Bloem: Weltrusten en tot morgen. :dag:

@MK: Hallo. :wink: Alles goed? Druk, druk druk nog?

@roanna
Ja ik leef nog, maar de hele dag druk idd en 's avonds vaak geen fut meer om actief te computeren. Ik ben alweer een aantal weken met het SB boek bezig en dat geeft ook niet echt extra energie.

Ik heb zin aan het voorjaar, lekker lang licht en niet meer zo koud, ik heb het wel een beetje gehad met de winter en kou.