TTT : deel 81 !

kop op Cyn een uurtje dat is toch niks he, een laste klant helpen en de tijd is om hihi. en je hebt leuk vooruitzicht toch

Dat is wel zo… maar mijn kop springt bijna uit elkaar… :frowning:

ik ben er weer vandoor : fijne avond allemaal tot morgen:dag:

Cyn, knuffel voor jou!!!
Bloem, met Dave aan de foon gezeten??? En keuzes maken is soms best moeilijk…

Niet echt druk geweest zo te lezen…

Ikke weer thuis… nu lekker met een bakkie en de klepdoos op de bank… strakkies weer lekker een vette hap en zonnebanken… HEERLIJK!!! Morgen van half 8 tot half 8 werken… 5 maart evaluatiegesprek, krijg dan ook te horen of ik een verlening krijg…

Fijne avond Raak :dag:

Ik ga ook afsluiten… fijne avond!!!

half 8 tot half 8?? jaiksss

hihihi…ja Damber werkt dinsdags van half 8 tot half 8, 4 uur overwerken en 8 uur krijgen, dat is wel lekker…

Bloemmie, allemaal veranderingen, meissie geniet er van, en richt het in gedachten in…misschien kun je even spieken, of bij de buren kijken…krijg je even een idee…
is het een flat, of een portiekwoning, en hoeveel kamers ect…of ben je niet bekend met de huizen daar…maar ik geloof dat je toch al een plattegrond hebt gekregen of zit ik mis…

Tlr…wat wil je allemaal, knal het hier neer, kunnen we met zijn allen kijken of er wat voor je tussen zit, bijv. waar je precies heen wilt, wanneer, en wat het max. mag kosten…alleen zoeken is maar alleen zoeken…wij kunnen met z’n allen even voor je kijken…

Roanna…zaten lekkere kereltjes tussen hoor, paar wasbordjes van hier tot tokio…

Zo ik is ook weer thuis…
Zie net op tv dat het in turkije ook behoorlijk heeft gesneeuwd,van Istanbul tot Antalya.Askim zei het al vanmiddag door de telefoon dat het in Kusadasi ook een beetje had gesneeuwd.

Zussie,een lange dag morgen voor je,vanavond eerst even lekker ontspannen.
Viva,uhh ja wat zoek ik hahaha in ieder geval vertrek tussen 2 en 8 maart,8 dagen naar Alanya of die richting uit,appartement of hotel maak niet zoveel uit,zo goedkoop mogelijk natuurlijk en het moet wel te boeken zijn dat maar 1 persoon de vlucht neemt en 2 personen de accomodatie.

pfff…sneeuw…dat zat er dik in na alle berichten uit griekenland…moet nog wel ff opwarmen die kan op zeg…

Tlr…ik ga eens even spitten voor je…

tlr…

Eftalia Aytur
Alanya

http://www.vakantiediscounter.nl/common/images/doth.gif

Turkse Rivièra

TurkijeAantal personen:1Vertrekdatum:Di. 04 maart 2008Aantal dagen:8Verzorging:logiesVertrek van:AmsterdamUw reisgegevens:Totale reissom 293.02Toeslag23.52Administratiekosten20.00Calamiteitenfonds2.50**Totaal:**339.04

en nog een, hier komt de vlucht dan nog wel bij…

Reisinformatie:sunlight ***
Alanya

Turkse Rivièra

TurkijeAantal personen:2Vertrekdatum:Ma. 03 maart 2008Aantal dagen:7Verzorging:logies ontbijtVertrek van:Uw reisgegevens:Totale reissom 164.64Administratiekosten20.00Calamiteitenfonds2.50**Totaal:**187.14

en dit kost dan…

di 4-mar AMSTERDAM ANTALYA PEGASUS AIRLINES H9- 284 10:35 15:15 129,00

allowwww
@ viva, en anderen

tis een app. gebouw
beneden garage, daarboven 3 appartementjes. het zit er middenin, op de 1e verd. (dus 1e woonlaag) het heeft 3 kamers, woonkamer 20m2, slaapkamer 12m2 en nog een (slaap) kamer van 10m2
keuken, wc apart, douche apart, voor en achter klein balkonnetje…
de indeling en doorgangen is net als bij mn broer, wilde langsgaan, maar maar niet gedaan, ik hoor/ zie het deze week wel.

Bloem,klinkt goed hoor.

Viva,bij welk reisburo is dat? Leuk dat je al zo snel aan het zoeken bent…Moet dus hier al 2 personen opgeven en maar 1 persoon vliegt,niet bij alle reisburo’s kan dat.

Tlr…vakantiedisc*unter…

heb hem ook bij *lmarreizen…

tlr…ben er zelf geweest in de hotel is aan het ooststrand in alanya…

klinkt goed bloemmie…lekker compact zo te lezen, maar voor jou alleen groot genoeg nietwaar, lekker hoor aparte slaapkamer en dan ook nog een rommelkamertje…

Viva,in welke van de 2 ben je geweest? Zal eens even kijken.Bedankt