@Roanna: Die andere is een mannetje, die worden hoe dan ook zo een 3-4 cm hoger! Dat is dan 10 % dus! Maar goed, zij moet nog een endje, terwijl hij het meeste erop heeft zitten
@Viva: Ik was even bezig eea op mn log te zetten, en ook op het shibaforum!
Het was ook zo een gezellige avond!!
Goed ondertussen in de dagelijkse outfit… Zo heerlijk elke dag nog ffies rustig opstarten. Volgende week meteen volle bak. Ik krijg dan een extra wetgeving erbij te leren(studie duurt 7 werkdagen, aan een gesloten) dus meteen 5 dagen werken!! Maar goed Hubbie is thuis! Dus kan hij voor de tergdwerg zorgen!!
Goeiemoggel,
Wat een rust hier. Tot 9 uur uitgeslapen vanmorgen en weer fris en fruitig voor een nieuwe crockdag, heb niks nieuws te melden sinds gisteravond. Zit aan een bakkie om wakker te worden @Beps: Fokker langs geweest, leuke foto’s trouwens
@Viva: Buikje eigenlijk wel over(geen pijnstilling, alleen maagmedicatie maar dat moet ik blijven slikken)
Ik heb verleden week zelfs het gevoel gehad dat ik spijbelde. Maar ik moest rustig aan doen tot het onderzoek! Mn teammanager vond zelfs dat ik eigenlijk deze week ook maar gewoon in de ziektewet moest blijven(maar dat kon ik voor mn geweten niet doen) Ik voel me goed, dus…
@beppie…wat een leuke foto…staan ze echt schattig op @viva…moeten krabben…heb ik zo een hekel aan @roanna…vandaag nog aan de crock…daarna 2 daagjes vrij…lkkr!! @trl…haha, ja toevallig he ;)… @bloem…schuif die dagen maar door hoor…vind ik ook prima!! @de rest…sorry alweer vergeten…werkze allemaal, of geniet, of werk ze en geniet ;)klinkt beter
ik dadelijk ook weer aan de slag…fijne dag allemaal…
Vandaag een snipperdagje genomen (had ik tegoed van mijn examentoezicht van donderdag). Telkens we een dag toezicht moeten houden, krijgen we daar een halve dag verlof voor, die we mogen opnemen als we willen. Lekker hé ? En moet donderdag terug…
Heb verder eigenlijk niet veel te melden, maar kwam toch een goeiedag zeggen ! :hihi:
@Viva: Nee, nog niks gehoord van de rechtsbijstand. Wel van de reisverzekering, die willen eerst afwachten wat de rechtsbijstand gaat claimen. Klopt niet want zij moeten de verloren dagen vergoeden en is ook niet niet meegenomen in de claims
Ik ook weer op aarde… en pfffff wat heb ik het warm… zal wel koorts hebben ofzo… maar goed… Nu weer te werk… Vanmorgen eerst naar tandarts geweest… alles goed… :biggrin:
Nu werken tot 17.30 en dan door met de trein naar Amsterdam… naar een wok-restaurant… haha neeeee ga niet alweer uit eten, maar heb vanavond een presentatie van de Jong Intra over Maleisie… En ja dat mag/kan ik natuurlijk niet missen… mijn lieve collega (me moeder ) gaat ook mee hahaha…
Heb er zin in! Lijkt me echt super!!!
Toos: Raar dat de verzekering niet meteen de ongenoten dagen vergoedt, dat loopt inderdaad altijd via verzekering!