TTT : deel 81 !

jah idd…allemaal vroeg dit jaar…
alleen de zomervakantie begint later…jmmr…!!

Filiz,leuk zeg.

Ja alles valt echt vroeg dit jaar en soms wel gunstig koninginnedag 30 april,1 mei hemelvaart en dan 2 mei heb ik een verplichte vrije dag dus een lang weekend…

leuk dat lijstje weer
maareuhmmm misschien een beetje hard, maar denk dat antonie er wel uit mag he? tis alweer meer dan 1,5 mnd geleden dat ie voor t laatst iets heeft laten horen…

laat m nog ff staan, voor het zelfde geld komt ie volgende week weer, en is zn naam uit het lijstje…
komt ook een beetje lullig over…

owhkey, lijkt me sterk maar ik dacht, gooi t ff in de groep

Goeieavond,
Kom nog even aanwaaien. Ik heb niet veel te melden, gisteren en vandaag rondgecrockt. Het was niet zo heel druk, wel aardig wat bewoners flink verkouden en grieperig. Dusss zelf aan de vitamine C en echineaforce. Was net voor jamaica ook flink aan de snotter en er nog steeds niet helemaal vanaf. Hardnekkig virusje.
@Bloem: Morgen spannende dag. Behalve antonie zijn er meer die eigenlijk niet meer langskomen. Heb brenniej ook al een poosje niet gezien.
@Beps: Bezoek gehad en de fokkers en Bloem. Geniet van Aiji. Scheurtje in je middenrif, gelukkig niks ernstig. Tja afvallen, standaard antwoord, net als stoppen met roken. Ga je wel weer aan het werk?
@Trl: Hoop voor je dat het lukt met je ticket, zal askim vast niet erg vinden als je een keer extra langs komt;)
@Roanna: Leuke mail met die mooie mannen, geshopt bij wehk*** en nog een tankini gescoord.
@Viva: Woensdag sollicitatiegesprek of was het nou donderdag?:unibrow:
@Kaylo: Bezoek oogarts, ging beter dan de vorige keer, alleen niks mee opgeschoten. Hoge bloeddruk, wel mee oppassen dus wat aan laten doen
@Dave: Ook weer ff langsgeweest, er wel bijblijven he
@Filiz en Damber: Ben het even kwijt, druk en zal vast wel goed gaan

Ga mn mandje opzoeken, morgen nog een avond aan de crock en dan 2 dagen vrij. Slaap lekker en tot morgen:dag::dag:

slaap lekker
ikke ga ook afsluiten
heb weer ff geklept op msn met een bepaald iemand dus mn dag kan niet meer stuk!! hij gaat morgen op weg naar HvN… hihi… kan ik vast vragen hoe het hotel bevalt… hahahahaaa

@Toos: Ja hij was weer leuk he? Ik dacht al dat je was crocken, want ik miste je al hier! :unibrow: Verder alles goed dus!

@Bloem: Wat ben jij weer een bofkont dan, dat jij weer met HEM op de msn mocht zitten. Wat kan men daar van genieten he? :wub:

Meisjes… ik doe mijn doos ook dicht, dus zeg ook weltrusten en tot morgen.

:dag:

tis maar goed dat we spaarlampen hebben he??
go’mornink

poehhee… wou dat deze dag over was… sterker nog… wou dat het vrijdag 17h was!! hahahahaa

Goedemorgen,

Toos,weer lekker rondgecrockt dit weekend,en weer aan de snotter,misschien aangestoken door de bewoners.
Bloem,vandaag spannende dag ,huisje ja of nee,duim heel hard voor je…
Filiz,iemand gevonden om in Turkije je eigen taal te spreken

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

Beps,hoe was het met de fokkers,en hoe vond Aiji het?
Allen werk ze en een fijne dag

:israel::egypt:Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten:ISRAEL::egypt:

Brenniej:4 maart - Marmaris 4 evahhh
Cynthia: 5 maart - Tombola - Steden
Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 april -Side…!!!
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Filiz: 9 mei - duinrell
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos

En dan de verjaardagen nog …

05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

Goedemorgen :dag:

Ben alweer op het werk beland :smiley:

Beps, ben ook benieuwd hoe de hereniging met Aiji’s mama was
Bloem, niet gewandeld en kan niet wachten tot vrijdag
Toos, werk je nu niet toch te veel dagen achter elkaar???
Zus, jij ook werk ze…
Dave, heeft zijn neus ook nog even laten zien… in het begin haal je inderdaad alles door elkaar… komt vanzelf goed…

Verder geloof ik niet dat ik nog nieuws heb gelezen, zo wel… alvast solly!!

Ikke nu weer aan het werk

gaaaap
Goedenmorgen!

Hubbie laat weg, dus lekker uitgeslapen!

Gister hadden de fokkers Junzo mee, mams Deiji was niet zo lekker!(jammer maar begrijpelijk!)
Nou eerst heeft Aiji genoten dat de fokkers er weer waren. Zo wat was ze blij! Kwispelen van puntje van haar neus tot het tipje van haar krulstaartje, en door tot aan haar tenen!!!
En toen haar ‘broer’ ‘oom’ of hoe je de pup van hun ook noemen wil(hij is zo een 17 wkn ouder dan zij is)

http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/medium/P1010333.JPG

Nu uiteindelijk was ze doodmoe! En wij ook!

Ik ben (nog) niet echt sociaal ingesteld vanmorgen kon het knopje niet vinden!!
Oh ja,…

@Bloem: Sterkte met het wachten op het (hopelijk goede) nieuws, keep my fingers crossed!

@Toos: Voorzichtig hoor, anders ben je weer de snotpiet! En ik heb nu nog 1 week vrij, en ga maandag weer beginnen, dan is hubbie 3 weken vrij!

@llemaal: Fijne week, nieuwe kansen, en op naar het weekend :unibrow:

goedemorgen, ik weer op het werk, moest mega krabben en oei wat koud was het…

vandaag duimen voor Bloemmie…

voor der rest niets te melden, rustig dus alles…

mornink!!

@ beps, volgens mij wordt die meid helemaal gek met d’r baasjes 24/7 om zich heen
volgens mij zou ze al lang zonder kunnen :wink: maar ja, jullie misschien niet! geniet er maar lekker van!!

@Bloem: Kan prima zonder ons…tot er 4 uur om zijn en ze plassen moet…gaat ze nog niet redden he, 9 uur van huis!(hihi en wij genieten dubbel!)

Ik ga zo maar eens mn haar weer in model laten brengen!!!

wie weet wie je allemaal in t bos tegenkomt :wink: als je haar maar goed zit!!

Goedemoggel allen.

@Beps: Oh, wat een aandoenlijke foto weer. Zo lief. Wat is ze dan toch nog “klein” he, bij die andere vergeleken, terwijl ze al zo gegroeid is. Nou, inderdaad geniet er nog lekker van.

@Bloem: Ik ook duimen natuurlijk! Spannend! Succes…:dag:

@Viva, Damber en TKL ook alweer op het werk. Ja, zo draaien we maar door he!

Ik zit nog in de doll :confused: aan mijn eerste bakkie. Verder ook niets spannend te vertellen. Zie alleen Marion ook al een tijdje niet. Gaat het wel goed Marion? :kus:

Iedereen weer werkse of what ever. :dag:

gosh…stilletjes hierzo…