Bloemmie, heb je het huisje nu of niet??? ik snap er niets van…hihihihihi, we wachten wel tot je weer tijd hebt.
Toos, nou lekker dan, kun je daar weer achterheen…ppfff
Bloemmie, heb je het huisje nu of niet??? ik snap er niets van…hihihihihi, we wachten wel tot je weer tijd hebt.
Toos, nou lekker dan, kun je daar weer achterheen…ppfff
Kaylo lekker vrij…
Cynnie, niet ziek worden hoor…
Viva: nee daar heb ik ook geen tijd voor!!! Bah…
Even gebeld met de reisverzekering en krijg 1.5 dag uitgetaald, ze dachten dat de rechtsbijstand dat ook meenam in hun claim
Toos: mooi zo ![]()
eerste pleister op een stinkende wond, nou de rest nog
Toos,de eerste vergoeding binnen…
Denk dat Bloem aan het rond bellen is voor de annuleringsverzekering tenminste dat hoop ik voor haar,want dan heeft ze het huisje
Cyn,lekkerrrrrrr en is je mams alleen voor vanavond je collega?
TRL: Juist
mijn echte collega/baas gaat wel ook mee… dus we gaan gezellig met z’n 3en… ![]()
Toos: gaat goed komen hoor! Rechtsbijstand erbij halen is altijd goed!!!
Jullie hebben gewoon recht op een giga vergoeding!!! Maar nog even over die martinair vlucht… Ik heb laatst gezocht maar kan het nergens vinden… Welke touroperator heeft dat dan??
x
owhkey
de update
ik had de meeste punten
en ze gaan de woning dus (officieel) aan mij toewijzen
nu moet de opzichter eerst bepalen per wanneer de woning verhuurd kan worden ivm evt. opknappraktijken
ik weet totaal niet hoe het gaat
maar dus langzamen dan ik dacht, ik dacht, ze bellen, we spreken af voor bezichtiging en dan is t rond, dag van tevoren tekenen en klaar
maar goed
dilemma is dus, ga ik mn ticket annuleren, de andere woning annuleren (zal dat meisje leuk vinden
) en alles meer, voor een woning die ik dus nog niet gezien heb??
pluspunt is wel, dat hoewel het ticket non-refundable is, ik de volle 100% terug krijg van de verzekering, dus ik raak geen geld kwijt als ik de woning neem (en bespaar me een maandenlange roodstand aangezien ik eigenlijk niet meer genoeg geld had voor de reis)
anyway
voorlopig doe ik nog ff nix
wacht ff op officieel bericht van de woningbouw
komt die, dan kijken, aannemen en dan kan ik (mits binnen nu en zondag over 1 week) deannuleringsbrief + tickets terugsturen, krijg ik daar bevestiging van, die naar de annulering en dan krijg ik tzt mn geld terug…
ppffff lang verhaal
ga deze week maar es langs de ikea
ofzo… haha…
pffff… Bloemmie, nou allereerst van harte gefeliciteerd met je echte huisje, neem aan dat je in geval van nood wel een week ofzo op je ouders kunt terugvallen…en je kunt toch vragen aan de woningbouw, hoe en wat…
@Cyn: Ik heb bij HI geboekt, er was een mogelijkheid om met martinair te vliegen.
@Bloem: Wat nou dilemma, dit is toch mooi. Als je moet kiezen uit een huisje of een reis die je eigenlijk niet kan betalen. In ieder geval gefeliciteerd
BLOEMMIE!!! Gefeliciteerd… even afwachten dus… nu maar hopen dat het afwachten beloond wordt met een mooi huisje… kun je niet alvast gaan spieken??
Beps, mooie foto ![]()
Viva, dus toch woensdag ![]()
ja de keus is ook nie moeilijk
verz. vergoed dus 100%
nu dus alleen afwachten per wanneer en hoe het eruit ziet
kan dus ff aankijken, maar neem em wel… denk ik
mits t echt heel slecht erg is…
dusss…
wie past de l;ijst aan??? ![]()
maar tis nog nie officieeel
en volgens mij had ik dave van t forum aan de lijn, toen ik naar de maatschappij belde bij wie ik mn tickets had geboekt… maar weet t nie cker… Dave??
@Bloemmie: Spannend… lekker gefeliciteerd!!! Ik pas m niet aan, mag jij doen, is jouw feestje!
Bloem,van harte gefeliciteerd.Ligt er ook aan of er door de woningbouw veel aan moet gebeuren natuurlijk.Mocht de woningbouw niet veel hoeven te doen,dan kan het wel snel gaan hoor…
:NETHERLANBloem: Maart Verhuizen
:NETHERLAN
Brenniej:4 maart - Marmaris 4 evahhh
Cynthia: 5 maart - Tombola - Steden
Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 april -Side…!!!
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Filiz: 9 mei - duinrell
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos
En dan de verjaardagen nog …
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
Bloem:
Verstandige keuze!
Bloem kan nooit zo veel aan moeten gebeuren hooguit, verfen witten en behangen…3 dagen pezen met zijn allen en klaar is klara…toch