TTT : deel 81 !

Beps,je weet nu in ieder geval waar je aan toe bent…Veel plezier met Bloem…

ik ga er ook vandoor…

Ik ga zo Bloem halen, dus… tot morgen!!
:dag:

Dag Beps, veel plezier met Bloemmie…
meiden en heer toedels ik hou er ook voor nu mee op…

Goede avond :dag:

Beps, balen dat er een scheur in je middenrif zit… gelukkig niets ergs… en tja… afvallen is nummero 1 in het woordenboek van een arts… op nummero 2 staat roken…
Bloem, oplader kwijt… maar volgens mij alweer een nieuwe want heb niet gelezen dat je te laat was…
Zus, askim moet kiezen uit 2 banen… moeilijke keuze die alleen hij kan maken… verder naar cluppie kijken
Miere en Crazy een leuke vakantie gehad in Marmaris… Miere, knuffel voor jou omdat het thuis niet zo lekker gaat…
Cyn, nu aan de tv gekluisterd?
toos, crockloos vandaag
Dave vandaag niet gezien
Roanna, toch niet de klapdoos gekocht, inderdaad even wachten op een betere actie
Marion, ziek geweest op je verjaardag… toch weer een beetje opgeknapt voordat de bubs kwam…
Filiz, naar Den Bosch
Acrylnagels… ik vind het onwijs mooi, maar kan er niets mee… Als ik jeuk heb bij mijn oog… krab ik mijn oog eruit… heb dus gewoon ‘lange’ nagels van mezelf… kan ik alles mee… tja, ze breken weleens af… maar dat groeit wel weer aan :smiley:
Euhm… heb volgens mij last van alzdinges… weet niet meer…

Ikke onwijs druk gehad op het werk… heb niet eens tijd gehad om daar bij te lezen… Gisteren weer bij de paarden geweest en heb gereden, heb een klein beetje last van spierpijn hihiihi

Volgens mij is iedereen lekker weekend aan het vieren… ikke ga ook afsluiten!! Fijne avond

:idea:

Niets nieuws…iedereen hier nog in diepe rust…
Tot straks, na de puppy-speeluurtje

goedemoggel, stilletjes hierzo…
Beps speel voor mij ook ff met Aiji…

Goedemorgen,

De meeste nog op 1 oor zo te zien.
Cluppie gister gewonnen,dus was weer tevreden.

:israel::egypt:Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten:ISRAEL::egypt:

Brenniej:4 maart - Marmaris 4 evahhh
Cynthia: 5 maart - Tombola - Steden
Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 april -Side…!!!
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Linda: 5 augustus - Rhodos

En dan de verjaardagen nog …

05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

Goeiemorgen!!!

Heb gisteravond AJAX gekeken op tv, met het geluid over de BOSE… wat geweldig! Het was alsof ik er middenin zat… :biggrin: Mooie uitslag ook :thumbsup:

Vanavond ga ik naar mijn broer en schoonzus… zij waren gisteren 11 jaar samen, dus moet nog even bloemen zien te scoren… :wink: En dan gaan we de vliegeraar kijken… Ja de film bestaat ook al tegenwoordig…

Nou ja nu dus weer aan het werk… :tongue:

Cyn,gefeliciteerd met je broer en schoonzus.11 jaar al dat is een lange tijd.Je geniet dus volop van je nieuwe aanwinst gelijk heb je.Werk ze

TRL: ja dankje!!! Het mooie is dat ze elkaar hebben leren kennen op de crematie van mijn opa… op 5 februari… 11 jaar terug… :wink:

En ik keek nu op de tv van mijn ouders…

Cyn,dus jullie hebben je eigens thuis stadion:biggrin:.Wat een crematie al niet kan doen zeg…Iets droevigs heeft iets moois opgeleverd

Ja inderdaad… Dus voor mijn broer mooie herrineringen aan de dood van mijn opa…

goedemorgen dames, sterkte voor degenen die moeten werken
ik ben nog lekker een beetje aan het luieren, krantje, kopje koffie enzo
gebeurt niet zo vaak dat ik zoveel tijd heb dus ik zit te genieten
kom straks nog wel ff kijken
prettige dag

Goeiemorgen(middag) dames (en heer ?)

Heb ne houten kop, maar ga toch eerst even bijlezen !
Zit aan blz. 17 … Pfffffffff…;

viva : leuke mopjes gevonden ? En nieuwe nageltjes ? Moet je gewoon aan worden. Heb zelf nu al 4 jaar gelnagels (bovenop de mijne). Zijn niet te lang hoor, regelmatig laten bijwerken (om de 4 weken). Is telkens wel 50 euro, maar ja, vind het mooi zo, en niet TE. French manicure.

Miere : leuke vakantie gehad, en nu wat in de knoop met jezelf ? Komt wel goed hoor, alles zijn gang laten gaan. ik :thumbsup: voor je !

beps : scheurtje in middenrif. Nog pijn ? En afvallen ? Zeggen alle dokters ! Is hun verlanglijstje denk ik : afvallen, stoppen met roken, etc…
Wij zijn niet dik, gewoon lekker MOLLIG en goed in 't vlees ! :wink:

De rest weet ik even nie meer : boink, boink in t koppeke ! :disgust:

Oh ja, de uitslag van de oogarts gisteren : geen bril nodig, zicht is perfect (?). Vlekken en dubbel zicht komt van de hoge bloeddruk, dus daar moet ik iets aan doen. Heb wel een ontsteking in de ogen, druppeltjes en zalf gekregen met cortisone en antibiotica. Moet ik 2 weken gebruiken en daarna zien we wel.
Het voordeel van een privé-praktijk : had afspraak om 14u en was om 14u25 buiten ! Haha ! Even iets anders dan vorige week ! :stuck_out_tongue:

alooowwwww

morninkkkk
lekkere broodjes, lekker bedje,. lekker hondje… :wub:

Zit tegen mezelf te kletsen (niemand on line blijkbaar) , maar ja, jullie lezen het later wel hé ?

Gisteravond Valentijn gevierd met 't ventje, en nu een beetje katertje ! Zaten we in Turks restaurant bij en komt er ineens een bende vrienden van ons binnen ! Blijven “plakken” natuurlijk ! Pfffffffff… IK DRINK NOOIT MEER ALCOHOL !!! :beef: