succes voor vanmiddag en dan horen we het wel he
Wat ist rustig hier… is iedereen aan het shoppen ofzo??
Beps: dat zeggen ze inderdaad altijd!! Heb je een knie die op slot springt, moet je afvallen, heb je pijn in je hand, moet je afvallen blablabla… Dat is volgens mij het eerste wat ze leren! :finger:
hello iedereen…
o, o ik heb mijn nagels, maar volgens mij zijn ze iets te lang, moet heel erg wennen, dus misschien vijl ik ze nog wel een beetje korter…
gelukkig Beps geen narigheid, allleen het scheurtje, vervelend maar daar is goed mee te leven…en idd afvallen, daar begint de bijbel van de artsen mee…pech als je te zwaar bent, en pech voor de arts als je het niet bent, dan zeggen ze u moet ook meer eten…bla bla bla…
en nee ik ben niet te dik, maar ik ben te klein…voor mijn gewicht…
hahahah
als viva er af en toe naasttypet… blame it on the nailsssss
@ beps, goed dat het meeviel of igg niet tegen…
hoe staat het met het burp gehalte??
geen broodje kebab dit weekend dus
en veel met aiji wandelen als ze groter is… hey… vervelend nou!!
zo een stukje eraf, dat is beter, …ben gewoon gehandicapt met die hele lange nagels…
viva ik begrijp dat jij zelf korte nagels hebt. mijn acrylnagels zitten gewoon over mijn eigen nagels, maar niet te lang hoor, kan ik ook niet tegen. in het begin kun je niks, geen knoop dichtmaken, iets oprapen, voelt heel eng he maar went wel hoor:wink:
Ik hou het voor gezien dames en ga aan het weekend beginnen.
Prettig weekend allemaal doei doei
knoop dichtmaken, en iets oprapen dat lukt nog net, maar tikken op de laptop niet, nu is het beter, nog wel lang, maar niet meer mega…
Hihi, ik weet dat nog, dat ik dat ook had, toendertijd, toen ik ook die nagels had… alles is raar… klinkt mss ranzig, maar probeer maar eens een draadje tussen je tanden uit te peuteren, of in je neus te ‘krabben’ :lol:
Nou goed, ik ga naar de chirurg voor de off uitslag!
@Bloemmie: Wat mij betreft gewoon döner hoor morgen haha!!
Beps…succes …we duimen voor je
Goedemiddaaaaaaaaaaaaag.
@Toos: Juist…ze was aan het soppen vanmorgen. Fijn dat je matras vandaag komt. Kunnen jullie gelukkig weer op gelijk niveau “bijbabbelen”.
Geniet er dus maar extra van. ![]()
@Viva: Lange nagels? Kan ik me bij jou haast niet voorstellen. Jij die altijd (nouja bijna altijd) aan de poets is, lijkt me dat heel niet handig. :unibrow: Gelukkig heb je ze al zover terug kunnen vijlen, dat je al wel weer kunt typen op je klapdoos. Zal best mooi staan he? Soms wil ik het ook weleens laten doen. Zitten nu van die chinezen hier in de Oranjerie, die het ook doen en het is daar altijd druk. Nou, wie weet! :redface:
@Beps: Oh, gelukkig is dat “nare” onderzoek achter de rug. Nu even de uitslag afwachten. Hopenlijk kunnen ze er wat aan doen, want je moet toch wel van die pijn af.
Ja klopt dat de doktoren dat snel zeggen van als iemand in hun ogen te zwaar is. Mijn manneke had jaren geleden rugklachten en voor zijn lengte best wel een beetje TE dikke pens en moest toen ook eerst afvallen voordat ze er wat mee konden. Bij hem had het wel geholpen. Nu nergens meer last van. Maarja, nu heeft hij weer van allerlei andere kwaaltjes, zoals Diabetes type 2. Dus zo blijven we bezig! :unibrow:
Goedemiddag…
Beps,gelukkig is het onderzoek meegevallen nu wachten op de uitslag.
Viva,lange nagels voor je het weet ben je eraan gewend.Heb het een paar jaar terug ook een tijdje gehad,maar moet het zo bijhouden is niks voor mij…
Askim gebeld,maar hij is er nog niet uit wat hij zal doen,hij heeft nog de tijd zei die,1 april open,zo makkelijk he…
@TKL: Oh wat kan je je dan ergeren he? Kan me er wel wat bij voorstellen.
Jij vanavond lekker naar je cluppie. Manneke al helemaal is zijn sas dat het straks op tv komt.
Kan hij (hopenlijk) weer genieten.
Roanna,dat hoop ik ook dat jouw manneke kan genieten dan doe ik dat ook:).
Pfff nou zijn zo makkelijk daar,nu ook een vriend werkt in een winkel,maar doe moest vandaag naar Izmir,valt askim maar even voor hem in,vraag ik krijg je daar ook voor betaald,uhhh nee dat is om me vriend te helpen…
@TKL: Dat bedoel ik. Die askim van je is veels te goed.![]()
Jij in ieder geval veel plezier vanavond. Even je gedachten op nul en inderdaad hopenlijk een mooie wedstrijd, zodat je daar in ieder geval van kunt genieten.
Zo nog een klein uurtje… vanavond lekker vrij… en dan morgen weer werken … pffff
Roanna,Thanks…
Oh Cynthia…wat zielig dan. :dag: Is het momenteel nog druk? Veel Meivakantie’s zag ik gister op tv he!
Zo, ik ga nu zo even… nee… niet achter de pannen, heeft kokkie al gedaan. Ik nu… achter het bord.
Fijne avond nog allemaal. :dag: En voor zo…eet smaklijk!
Zo ben ik weer…
Idd een scheurtje in het middenrif. Maar de chirurg zei wel van afvallen, maar niet dat ik MOET!! hihi…
Verder op naar Bloemmie’s komst. dus…:dag: