TTT : deel 81 !

@Bloem: Hiero gaat het goed hoor. Vandaag weer een crockloze dag.

@ toos lekker hoor
hiero schijnt het zonnetje… bij jou ook??

@ trl nou ja, toen we niet naar hamar gingen was t idee om wel naar inzell te gaan
maar je moet echt winterbanden hebben en ov is niet echt een optie
plus vriendin moet dit weekend werken en zou haar te veel kosten
wel jammer, want inzell is echt super leuk, gezellig mooi en de zon schijnt ongelooflijk daaro!! nou ja… jammmer dan
heb dit jaar van de europa worldcups alleen die in hamar en erfurt gemist en dus inzell
ben/ga naar 5 van de 8 europese wedstrijden… ach… goeie score toch???

Ja :zon02: schijnt hier ook. 5 van de 8 wedstrijden is een mooie score hoor, straks in hetzelfde hotel als de canadezen, gezellie

Ze komen vanmiddag onze matras omwisselen, kan Hub eindelijk op lucht slapen en ligt niet meer op 2 hoog.

jeeee
en eindelijk de brug met ongelijke leggers weg…
ff levelen

Bloem,dat is zeker een goede score…En volgende week wordt het helemaal top voor je.
Toos,vanavond vroeg naar bed…

word nu al nervous als ik eraan denk!! hahahaa

@Miere
Een leuke tijd gehad met Crazy in Marmaris. Thuis loopt nog niet alles op rolletjes … sterkte :kus:

@TRL
Een moeilijke keuze voor askim. Welke van de 2 banen moet ie nemen? In de bar verdient het beter maar het is natuurlijk fijn om in de winter ook te kunnen werken. Een paar weken vrij zijn is leuk maar denk dat de verveling echt toe gaat slaan als je maanden niets hoeft te doen.
Mijn verjaardag was niet zoveel bijzonders, heb me tot het einde van de middag echt hondsberoerd gevoeld, de toko een beetje rechtgetrokken, ondertussen twijfelend of ik iedereen af zou bellen of niet. Uiteindelijk ging het toch iets beter en besloten om de bubs toch maar te laten komen. Je kan het tenslotte maar gehad hebben. Zus en mams waren in de buurt dus ook wat hulp als het nodig mocht zijn. Was toch nog best leuk geworden.

@MK
Wat een leuke foto had je pas geplaatst van die 2 kanjers van je!!

@Viva
Was niet naar kantoor vandaag, was daar maandag al geweest. Hulpje was er niet vandaag dus hub had hulp mijn nodig. Hij gaat het weekend met de vrienden op pad en moet vroeg klaar zijn. Hij wordt rond een uur of 1 opgehaald. Heb het hele weekend lekker voor mij en J alleen. Ook jij een dagje voor jezelf vandaag. Geniet er van want je verdient het!!!

@Bloem
Ook jij gaat een leuk weekend tegemoet bij vriendin! De kleine vindt mannen leuker … even een gesprek van ‘vrouw tot vrouw’, misschien dat er dan verandering in komt.

@Filiz
Het is je vergeven hoor!!! Veel plezier in Den Bosch … ga je nog aan de bossche bollen?

@Toos
Het nieuwe matras komt vandaag. Eindelijk 's nachts weer op gelijk niveau met hub.

Marion,ondanks dat je je niet topfit voelde toch nog wel een leuke verjaardag gehad.Askim weet maar al te goed hoe het is om geen werk in de winter te hebben…

Nog een kwartiertje en dan weer weekend,vanavond naar me cluppie.Voor de rest nog geen plannen…

zo ik ook weer ff tijd tot de lunch :
Tkl lekker naar huis zometeen?
Moeilijke keuze voor je Askim he,ik weet er alles van als je geen werk
hebt in Turkije. Mijn “zoon” is ingenieur en werkt al 2 jaar voor een bedrijf wat nu slecht gaat, hij heeft al 2 maanden geen salaris gehad en ze weten niet wat er gaat gebeuren. Triest he, maar zo gaat dat daar
Bloemmie : lekker knuffelen het weekend
Marion : voel je je nu al wat beter
Miere ook weer terug van Marmaris
Toos eindelijk juiste matras he
Viva lekker he daagje voor jezelf, je laten verwennen, acrylnagels heb ik al
zeker 5 jaar altijd, lekker makkelijk
verder iedereen die ik vergeet : een fijne dag en ik hoop dat het een beetje meevalt voor Beps, zijn geen leuke onderzoeken

poeheee
ben ik voor, op vrijdag al om 12h klaar… zo hoort het te zijn

ikke ben niet echt productief vandaag zeg… nou ja
t zal…
erhmmm
owh ja ff sociaal gedrag vertonen:

@ marion, goed dat je toch een leuke verjaardag hebt gehad… is er dit weekend hulp of moet je vol aan de bak nu hubs er zelf niet is? en hoe gaat het nu met J en dat testproject?
@ trl veel plezier bij AJax enzo.!!

ennehmm kan aiji geen ongelijk nemen dat ze mannen leuker vindt dan vrouwen
doe ik tenslotte ook… ik zou het wel weten door wie ik geaaid wil worden

Bloem,ik heb vanmorgen ook niet veel uitgevoerd op het werk,had totaal geen zin…

moet weleens kunnen he dames, lekker beetje lammen op de zaak.
Zelfs ik heb dat weleens :smiley:

Raak,zeker moet dat kunnen doet iedereen wel eens toch.

ja 5 dg per week :wink:

bloem : nu spreek ik als baas he : niet overdrijven hoor hahaha
ik heb een eigen bedrijf dus moet beetje voorzichtig zijn dat ik zeg dat ik geen zin heb he, doet de rest van het personeel nl ook niks:tssk:

Meiden ik ben weer thuis. Viel eigenlijk niets tegen. Binnen 5 min was ik weer terug bij hubbie, onderzoek klaar en ook al een glas water gedronken. Onderzoek viel niet mee, maar ook zeker niet tegen.
Ik heb dus een scheurtje in t middenrif, gaat pas over als ik afgevallen ben…(jaja dat zeggen ze altijd tegen dikkere mensen denk ik!) Verder zag het er goed uit!!

Nog niet bijgelezen, nu eerst ff eten en KOFFIE!!!

Beppie : gelukkig weer terug en goed meegevallen. eetse en beetje rustig houden he
Verder ook niets ernstigs gevonden buiten scheurtje.
De dokter zegt tegen mij altijd dat ik veeeeel te kort ben voor mijn gewicht, moet dus duidelijk ook kilo’s afvallen, maarre echte bourgondier he;)

Ja en dat is hier ook wel een btje zo, maar niet heftig. Wij eten wel lekker, maar niet veel… En ook het snoepen valt wel mee… Alleen het zit er en wil niet weg…
Vanmiddag nog naar de chirurg en dan weet ik weer alles…