Okidoki Beps…
Beps: succes straks!!!
Ik weer aan de arbeit… Vet verrot… Heb gisteravond megalang zitten gamen…
Beps…heel veel succes strakkies…ik zal voor je duimen dat het allemaal meevalt.
Voor iedereen werkse vandaag
Tlr…askim wel werk…is wel beter voor zijn humeur denk ik…moeilijke keuze voor hem
Bloemmie…lang op de bus staan wachten
Marion…ziek en dan toch naar kantoor
Mierre…fijn om even wat van je te horen.
Viva,hij begint 1 april pas dus hij heeft nog even de tijd om erover te denken welke baan het gaat worden.Zou hem vandaag weer bellen dan kunnen we wat uitgebreider praten,gister was hij met vrienden…Ik zie hem liever in een hotel werken hoor…
Hij zei gister dat het niet zo goed met hem ging,hij zei “it is valentinesday and i’m alone in Turkije”
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon7.gif
ahhh moest er wel om lachen
achhhhhh, je zou zo het vliegtuig pakken om hem te knuffelen…
@ trl
ik zou voor je vriend overwegen wat op de lange termijn het meeste oplevert
kijk als hij 12 mnd kan werken voor 300 eruo of 6 mnd voor 600
dan komt het ophetzelfde neer
maar is het 12 mnd voor 300 en 6 mnd voor 800 tja…
Echt wel :wub:
Bloem,als hij in de bar gaat werken dan verdient hij in het seizoen net zoveel als in 12 maanden hotel,maar heb gezegd dat hij goed moet nadenken,want vorig jaar duurde het lang voordat het personeel van de bar betaald werd,en dus heb je een risico dat je helemaal niet betaald wordt…Heb ik ook tegen hem gezegd…Maar zal vanmiddag wel meer horen als ik hem bel.
tlr…hij moet het zelf beslissen kan me zo voorstellen, als je een half jaar moet werken voor net zoveel geld als een heel jaar dan je het in 6 maanden wil doen, maar ja wat je al zegt, dan moeten ze wel betalen…en het ligt er ook nog aan wat zijn de werktijden, ect…of is dat hetzelfde…
zo meiden ik ga douchen, en dan laat ik mij verwennen, acrylnagels laat ik zo zetten, heb gisteren de hut al gedaan, en vandaag alleen maar de boodschappen, en een keertje tijd voor mezelf…hihihihi, dat is heel lang geleden…
Viva,in de bar werkt hij dan alleen s’avonds en s’nachts de werktijden in het hotel weet ik niet maar zal allicht anders zijn…
Lekker verwennerij voor je dat heb je wel verdient.Leuk je handtekening…
Meiden ik ga!! Tot straks…
Sterkte!!!
tja…
lastige keuze hoor
maar aan de andere kant
als ie in de bar werkt, kan ie wel van de winter iets anders zoeken… verdiend ie over het hele jaar meer als het hem lukt en lukt het hem niet, dan heeft ie net zoveel als in t hotel…
ach afwachten wat mr eigenwijs doen ![]()
@ viva, enjoy!! lekker relaxed dagje voor jou!?
ikke ga ook dit weekend lekker aan mezelf denken, lekker knuffelen, kroelen, petten (als ze wil, heb gehoord dat de sloerie mannen leuker vindt) en lekker zonnebanken!!
owh ja en grote knuffels voor vriendin natuurlijk ![]()
goede morgen…!!
ohh ik schaam me…hoe kan i mmarion nou vergeten…???
marion…als nog van harte gefeliciteerd…!!
verder niet veel hier geweest…maar mierre heeft een fijne samenvatting gemaakt;)
ik hoop dat het goed gaat met iedereen…ik hele week gewerkt…nu lkkr vrij…dadelijk naar den bosch…![]()
@iedereen die moet werken…werkze…
@iedereen die vrij heeft…geniet ze
@zieke…beterschap…
@gezonde…dat het zo blijven mag ![]()
kom van het weekend even helemaal bij lezen…een fijne dag allemaal…!!
xx
Viva: geniet!!!
Bloem: ach en anders zijn er nog wel een paar katten waar je mee kan klooien!!!
Ik dit weekend gewoon werken… en zondag weet ik nog niet… ![]()
Bloem,ja hij zal zelf de keus moeten maken,kan hem alleen maar advies geven…Jij lekker relaxed weekend,ff rust na al dat schaatsen.
Filiz,veel plezier in Den-Bosch.
Goeiemorgen,
@Beps: Succes met het onderzoek, duim voor je dat het niks ernstig is, maar dat ze er wel wat aan kunnen doen
@Miere: Genoten samen met crazy in marmaris. Verder sterkte met alles
@Viva: Lekker dagje voor jezelf. Geniet ervan
@Trl: Dilemma voor askim, moeilijk voor hem om de goeie beslissing te nemen
@Bloem: Mag het weekend lekker kroelen enzo met Moppie:wub:
@Roanna: Is vast de badkamer aan het soppen, is tenslotte vrijdag.:slywink:
@ trl rust van het schaatsen?? ze zitten dit weekend in inzell en die ene canadees kan nog steeds de world cup winnen… mits ie beter is dan davis
dus is nog wel spannend…
@ toos, hoe is ie daaro bij jou???
Bloem,ja weet dat er schaatsen is in Inzell,maar bedoel de rust dat je er niet heen gaat,maar voor de tv zit.Waarom ben je er eigenlijk niet live bij,geen kaarten?