TTT : deel 81 !

Zo bij ons weer een beetje rustiger… :wink:

Dus heb weer ff tijd voor ww…

:tongue:

Huh ik heb iemand uit India op mijn weblog gehad… haha

hello, zo weer terug van de winkels…koud,mega koud, wel een lekker zonnetje…

Kaylo een houten kop dus…hihihihihi,…ff rustig aan met een aspirine…

brief in huis woensdag as. om 15.30 uur sollicitatiegesprek…we wachten af…

Bloemmie, lekker bedje, lekkere broodjes en lekker woeffie…

Viva: spannend!!!

Ik nog 1.5 uur… dan lekker naar huis… :biggrin:

Goedemiddag dames.

He he, eindelijk weer een beetje leven in de tent. Iedereen druk? :unibrow: Wat een rust was het hier vandaag he? Ik had een tijdje bezoek en toen die wegging zijn we even lopend boodschappen gaan doen. Wel lekker zonnetje, maar toch wel koud. Brrrrrrrr.

Nou Viva, dat wordt weer ff spannend dan. Hopenlijk is het wat voor je
Nog druk gehad Cynthia?
Linda: Hoe voelt dat nu zo de hele zaterdag vrij?
Kaylo: Koppijn? Ja, moette ge maar nie zoveul drinken. :unibrow:

Roanna: nee vrij rustig vandaag… Tsja… mooi weer he!!! Dan heb je dat!

@Cyn: Ik kom dus net van het WC hier en daar zit een klein Toerko** reisbureau, maar daar zaten ze met z’n drieen en nog een paar klanten. Ik had het idee dat ze het druk hadden, maarja dat kan ook lijken natuurlijk.

@Bloem en Beps: Lekker de hele dag al aan het kroelen en snoezen zeker? :wub: Geen tijd dus! :unibrow: Geniet ervan meiden.

@roanna: heb nu voor de tweede keer echt weekend kan nu al zeggen wil niet anders meer haha

@Linda: Oh heerlijk he? Wanneer begin je officiel met je nieuwe baan? Je zal het al wel verteld hebben hier, maar je weet…DDD. :unibrow:

@roanna: echt heerlijk hoor, 3 maart is eerste werkdag bij nieuwe baas ga naar ouders toe gezellie bij hun eten tot later

@Linda: Fijne avond verder nog en eet smakelijk zo.
@Cynthia: Wel thuis en jij ook nog een fijne avond bij broer en vriendin.:wink:

Ik ga ook even wat in elkaar flansen, want ja, er moet straks wel gegeten worden he!

Tot laters allemaal :dag:

Meiden fijn weekend!!

En tot maandag-middag :wink:

:dag:

Zo Bloemmie op de trein naar huis(volgens mij is ze er al bijna…)
We hebben vanmiddag de Ika en Mdiamarkt onveilig gemaakt…

Nu weer thuis, zo aan de broodjes met gekruid gehakt uit de oven…
:dag:

Rustig geweest hier,iedereen druk met eigen dingen.Het was zeker koud vandaag.

Beps,Bloem weer naar huis nu lekker aan het eten met je hubbie.
Viva,woensdag sollicitatie gesprek,zal weer voor je duimen.
Cyn,lekker gewerkt.
Roanna,naar het winkelcentrum geweest waar het druk was op het reisburo,hier in het centrum zaten ook veel mensen bij de verschillende reisboru’s.
Linda,lekker aan het genieten van de werkvrije weekenden…

Ik vanavond drinken bij vrienden.

ikke idd thuis
meteen ff site updaten… best moe
maar deze reis ging veeeeel sneller!! poehhee, goede aansluiting en nog tijd voor een broodje kebab, nou wat wil je nog meer?? :wink:

volgende week wordt mn nieuwe oplader (+nieuwe telefoon :wink: ) thuisbezorgd… ook weer binnen
nu druk bezig met inrichten, behang, kleurtje, bed, bank… owh wacht… heb ik al een huis??? (nneee.!!)

Hihi, ik denk dat de kleur… ja die wel leuk is… haha!!!
Nu nog wachten of de woningbouw het er ook mee eens is!!!
Broodje kebab…GRRRR me jalous!!!

Goede avond :dag:

Beps en Bloem lekker op pad geweest… bloem wat ideeen opgedaan zo te zien… en wat is de kleur :smiley: hihi (viva zegt: laat me raden: oranje) we gaan maandag duimen voor je!!!
Zus lekker wat drinken met vrienden
Cyn weer gewerkt…
Linda vrije weekenden…

Wij lekker gebakplaat… jammie… nu naar uri geller opstaan… geloof er geen PIEP van…

oranje??? mot ik daar nou meee
dan kent viva me echt niet…

nee hebben een erg leuk behangetje gezien, verkeerde kleur, verkeerde motief, maar apart en leuk en inspirerend en vooral veel mooie kleurtjes enzo…
ook wel lekkere slaapideetjes opgedaan enzo…

en tja, broodje doner, ach, was lekker maar beetje klef toen ik thuis was, want mag niet eten in de busssss

Hoi allemaal…

Na 3 dagen druk te zijn geweest , ben ik er weer… En wat heb ik weer veel bij te lezen :smiley:

Haha dan mag je nog blij zijndat we vandaag rustig waren… anders had je meteen een heel deel bij te lezen!!!
Blij dat je er weer bent!!!

@Viva: Bloem en oranje… neehjjjj!!!