Ik wil een nieuwe oma!!! ![]()
ik ben niet piep maarre nog geen 80 hoor !!
Ik ga weer eens terug naar Holland rijden op mn gemakje
Prettige avond allemaal, 's avonds gebeurt maar zelden dat ik
de klapdoos open
tot morgen:dag:
Raak goede reisā¦
Raak: goeie reis!!! en tot snel!! :dag:
ikke nok af voor vandaag, iedereen nog een fijne avondā¦toedelsā¦
Mijn mams wordt volgende maand 70 en is 3 keer oma,maar ook een oma van deze tijd,oma ajax,oma speeltuin ed.En natuurlijk een hele leuke mams om mee naar Turkije te gaan
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif
Raak,goede reis
Viva,jij ook fijne avond
Nu ik het toch over me mams heb,volgende maand wordt ze dus 70,geen idee wat ik geven zal,dus iedeeen zijn welkomā¦
TRL: een reisje Turkije
Istanbul ofzo⦠![]()
@ trl, moeilijk hoor⦠seizoenskaart ajax??
weekendje istanbul? of een leuk uitje naar de sauna ofzo???
me dont know
ik ga ook alvast afsluiten⦠lekker naar huis
koopavond⦠zin om te winkelen⦠maar ja⦠beter van niet he??
heb wel al mn kleren gekrompen in de droger⦠klote ding⦠dus wel een goed excuus he?? ![]()
Ik vind mezelf ook best wel een leuke en moderne oma. Ik heb 2 kleinzoons van 11 en 9, alleen door allerlei omstandigheden zie ik ze niet zo vaak, maar als ze er zijn, doen we altijd leuke en gezellige dingen. Zoals naar de Mac met ze, want dat vinden hun niet alleen een keer leuk, maar ā¦ikke ook. :unibrow:
Mijn kinderen zijn ook tot hun 23e zo ongeveer nog altijd met ons op vakantie gegaan, maar gaan nu echt niet meer met ons mee. Hebben hele andere prioriteiten nu. Moesten vroegah altijd al met de ouders (ons dus) ieder jaar mee naar Spanje, dus daar komen ze voorlopig niet meer. En naar Turkije willen ze al helemaal niet, alhoewel mijn dochter er ooit geweest was met haar ex. Zij gingen altijd naar Italie en mijn zoon en schoondochter gaan het liefst zover en zo mooi mogelijk op vakantie. Maarja, die hebben dan ook het voordeel dat ze wel heel dicht bij het vuur zitten. :wereld:
Ikke zo dƶner eten ![]()
Haha, en dat heb ik bedacht voor jullie haha
Heel goed ![]()
Zit nu even op msn met E1⦠:biggrin:
shiiiiiiittttt
ikke mn phoon oplader kwijt
verloren/ vergeten in berlin
baal baal⦠telefoon is al leegā¦
Thanks voor het meedenkenā¦
Bloem,dat is balen,misschien even naar het hotel bellen om te vragen of ze hem gevonden hebbenā¦
hahaha
ja ik ga ze meteen ff bellenā¦
![]()
maar dan nog⦠als ik em terug zou krijgen zit ik een week zonder
gebruik dat ding als wekker, klok, sms, bellen, agendaā¦
weet niet eens hoe ik morgen moet wakker wordenā¦
weet je wat⦠bel me ff ![]()
Bloem: jeetje dat is echt shit!!!
hahaha Bloem,das balen dan verslaap je je morgen:D.
Net ff askim:wub: gebeld,ging niet zo goed met hem hij zegt ik ben alleen in Turkije met valentijnsdag ,moest er wel om lachenā¦
Bloem,kan je niet van iemand een oplader lenen of heeft niemand dezelfde als jijā¦