TTT : deel 81 !

@Bloem: Ja, dat wou ik ook net zeggen. Is er niemand bij jou in dat huis die dezelfde heeft en waar jij 'm ff van mag lenen. Ik weet het, je hebt er niks aan, maar hier hebben we zo’n kringloopwinkel en daar liggen ze bij bosjes in een doos voor een habbekrats.

Wel balen dan hoor! :so:

@TKL: Wel lief van hem dan, dat hij toch even aan je denkt. :wub:

heb t al gevraagd maar die mannen/ jongens hier hebben nix
morgen maar ff naar de winkel
denk dat ik meteen ga vragen voor een hele nieuwe pfoon want dat klote ding gaat om de haverklap uit, en heb em vorig jaar ook rond deze tijd gehaald… dus misschien mag ik alweer verlengen…

Bloem,konden de mannen je niet eens helpen :so:,mannen ok he

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

Ik heb de kaarten voor Heerenveen binnen staan op Noord O.

@ turkije lover, supperrrrrrrrrrrrrr
dan sta je bij mij in t vak!! hahahaha
neem je oordoppies maar mee :wink:

welke dag ging je nou?? zondag toch???
hahahahaa
owh we gaan zondag zo iets leuks doen!! :smiley: :smiley:

en nee, ga nog niet vertellen wat :wink:

owwww dan mag ik me vriendin wel vast voorbereiden hahaha,zijn er beiden nog nooit geweest…

Jep ga de zondag,nou ben benieuwd wat dat gaat worden dan.

hihihhi…ww meeting in heerenveen…bij het schaatsen…

heb zwaar de P in :mad: op het andere topic…aanvraag zorgpas…moet ik mij verdedigen…tegen een nieuwe grrrrrrrrr…heb ik helemaal geen zin in, moeilijk he…sommige mensen kunnen NIET LEZEN GRRRRR

Balen Bloemmie, oplader kwijt…tja misschien kun je wisselen van abonnement…met een nieuwe foon

@Viva: Maak je niet druk. Ik heb het ook gelezen en zo te zien heb jij echt wel gelijk, maar had ook geen zin om me erin te mengen. Weet wel dat wij vorig jaar September voor Turkije dat E111 formulier hebben aangevraagd en GEEN tijdelijk pasje.

Bloemmie: Meenemen morgen, hier kan je laden!!! En anders gewoon ff een nieuwe lader kopen, want zo duur zijn die niet…

Ikke moe, morgen onderzoek enzo… maar hopen dat ik goed slaap
Zo HOUSE!!!

Nee ik weet het zeker, ik heb de nieuwe formulieren voor mei a.s. al binnen…

Damber heeft de pas al binnen voor griekenland…idd. daar geld wel de pas.

hihihihi Bloemmie, Beps heeft het verraden…jij gaat lekker een weekendje naar lelidorp

Viva: LAAAAAAAAAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa :wink: :kus:

@Beps: Sterkte voor morgen hoor. :o

Beps: oei zal aan je denken morgen!!

:kus:

Ik ook voor Spanje, maar moet 'm nog wel aanvragen.

Viva,maak je niet druk,laat zo iemand maar (z)waaien.

Bloem,dus een lekker knuffel weekend voor jouw in het vooruitzicht…Gezellig alvast veel plezier…Ook voor jouw Beps.

ik nu wie is de mol kijken…fijne avond allemaal