TTT : deel 81 !

Anyhow, ben ermee weg ! Sporen en naar school ! :dag:

Kaylo: Wel thuis, en suc6 vanavond op school!

Goedemiddag.

Nog steeds een dilemma? :wink: Mijn volgorde zou zijn eerst huisje, dan reisje en dan de rest. Maarja, who am i? :wink:

Misschien kunnen jullie mij ook even van advies dienen. Zag net in de Telegra** een hele grote advertentie van Dix*n en die hebben leuke klepdoosjes al vanaf €399 te koop. Merk PB en 80 GB-harddisk. Wat vinden jullie? Ik wil het eventueel alleen hebben, om voor erbij te hebben. Ik hoef het dus niet te hebben voor mij hele hebben en houwen op de doen of op te zetten. Is dat wat, of zeggen jullie van spaar even door en koop er een met meer inhoud?

:dag:kaylo

@ roanna, je geeft zelf al antwoord!!

@ beps en tegen mij zeg je: nie meer kijken, klep dicht en wegwezen!! hahaha :stuck_out_tongue:

@Kaylo: Wel thuis enneh… ja kan wel tegen een grapje toch? :kus::dag:

Roanna, het is geen geld, maar ik ben niet zo gecharmeerd van PB…en voor erbij is 80 gig genoeg, maar zou toch iets meer werkgeheugen willen hebben…(heb ff gekeken welke het was)

Ik sluit me een btje aan bij Viva, hier thuis heet het P & Hell…
En met weinig werkgeheugen is alles LANNGGGZZAAAMMMM

Hmmmmmmmm… Nouja over merken valt te twisten. Mijn beide kinderen hebben een PB (zoon als klapdoos en dochter als desktop) en hebben tot op heden er geen enkele problemen mee, maar als jullie mij aanraden van, toch liever wat meer werkgeheugen… dan toch maar even wachten of verder kijken. Bedankt in ieder geval voor jullie mening en advies. :slywink:

Het nadeel van PB is dat je er weinig aan kan aanpassen. Nu dat werkgeheugen, normaal zou je er iets bij kunnen ‘prikken’. Maar omdat PB zo eigen gereid is, kan dat slecht

hetzelfde verhaal met comp*q…plug en play…ja ja, hier noemen we dat plug en pray…

Oke, nu is me wat meer duidelijk. Dan wacht ik toch nog maar even.

Dus als ik er zou kopen moet ik in ieder geval letten op de inhoud van het werkgeheugen? Ik denk dan aan minimaal 2 GB-werkgehegen, om het wat sneller te laten zijn. Toch?

roanna helemaal goed…hoe meer werkgeheugen hoe sneller de pc…

goedemiddag dames
Marion : van harte proficiat en een heel fijne dag
Viva : sterkte voor jullie nu je de datum weet voor je zoon
Bloem : moeilijke beslissing he, zou ff maandag afwachten met beslissing
Linda : dat was ff schrikken he, eerste aanrijding?
Toos : gezellie naar Carre, altijd leuk
Beppie : hoe was de sauna ? succes morgen, zal aan je denken
Cynthia : oma tijdje weg, mijn kleinkinderen vinden dat altijd jammer hihi
leuke berichtjes ook gehad. Askim kan idd na 1 maand al overgeplaatst worden, maar zijn “zoon” hoefde maar 5 maanden
Kaylo : alweer aan het sporen
rest ff kwijt

Raak: Nou dit kleinkind vind het jammer als oma thuis is…
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/h/heksen/86.gif

@Cynthia: oh hoooooooooooooo :unibrow: :unibrow: :unibrow: :unibrow: :thumbsup:

Cyn : zo’n oma ben ik niet hoor ik ben meer van de Tiesto en partij’s en leuke films enne …vakanties naar Turkije hihi

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!! Geef mij ook zo’n oma :wink:

Mijn oma is meer van de Schlager-muziek en puzzelboekjes… en van het zeuren… maar ja ze is ook al bijna 80 :wink:

hihi, jij hebt haar (helaas voor jou) nog, de mijne zijn allemaal dood…

Ik ben nog geen oma, (had het al wel kunnen zijn hoor) maar ben ook van de Tiesto, Sensation, new age…en trance…als dat mijn ouders en oma waren…operette, en walgelijke klassieke muziek…