@viva: snap t nu bedankt voor de uitleg medicijnen vallen dan wss onder de aanvullende verzekering
hetzelfde met tandartskosten…als je een tandartsverzekering hebt afgesloten en je moet bijvoorbeeld een kies laten vullen, daar zit weer geen noclaim op…is een andere verzekering…de noclaim geld alleen voor hetgeen in je basispakket zit…
@viva: dus de controle?
ja helemaal precies weet ik het ook niet, voor hetzelfde geld, krijg je eind van het jaar de rekening gepresenteerd van je zorgverzekering…van u heeft dit jaar zoveel gebruikt van de basisverzekering…hier is de rekening toto 150 euro…of je maar even wil betalen, ik heb het nagezocht op de site van de zorgverzekering, maar ik kan het daar ook niet vinden…
ja voorbeeld
jantje breekt zijn arm, gaat naar het ziekenhuis…kosten 300 euro…- 150 euro eigen risico, dus u hoeft dan maar 150 euro te betalen, ja zover was ik ook al, maar nergens is te vinden of je het nu in het begin al gelijk moet betalen of dat je achteraf de rekening krijgt.
Misschien gaan we vandaag nog wel bevallen
controle ook niet, contole zit niet in het basis
@viva: klopt staat slecht uitgelegt overal
@Viva: oh ok dacht dat ik de controle van afgelopen maandag zelf moest gaan betalen
ik zie mogelijkheden!!!
@ cyn, ideal? dacht dat je niet aan bankieren via internet deed, toch maar overstag???
@ viva en damber, hoe kan ze nou zoveel moeten terugbetalen dan??? nie goe opgelet met aanvragen ofzo?? jaiksss… is wel schrikken dan!
@ toos,. lekker genieten van de foto’s die blijven, die mooie herinneringen en strax gewoon nog een keer over doen… misschien kun je ook nog wel verloren vakantiedagen (als in vrije dagen op t werk) claimen…
uitdraaien die poot, haal waar je recht op hebt!
@bloem: hoe gaat t nu?
ik ga effe boodschappen doen met mams en dan zelf effe doorrijden om een leuke kaart te halen tot straks
mbt zorgverzekering
de no claim is afgeschaft
en ik denk dat ze of je laten dokken voor de 1e 150 euro
dus 3 weken na het halen van je medicijnen van 10E, rekening, dan weer onderzoekje voor 30 euro etc…
of in dec krijg je een overzicht… u heeft dit jaar zoveel gekost en daarvan moet u 150 e betalen
vind het echt super stom! was echt geschokt, want had die brief ff gemist ![]()
@ linda… wel okey… hoezo??
ikke zit nog een beetje na te trippen
de bloemen geuren als een gek, moet elke keer weer grijnzen als ik eraan denk
ben alleen nu echt mn stem half kwijt, keelpijn, heel de rimram
ben em kwijtgeraakt in berlijn, bij de ijsbaan maar om nu terug te gaan om em terug te zoeken :tssk: neuhjj
Hey hey,
even snel een berichtje… wil even reageren op bloem haar vraag… ik ben dusdanig meer gaan verdienen binnen 1 jaar dat ik nergens meer recht op had… 2007 inderdaad niet goe opgelet en daarom terugbetalen ![]()
Even een paar leuke foto’s van afgelopen vrijdag http://www.mijnalbum.nl/Album=OM7AV4K6
Nu eerst tiet veur een pafke
Viva: nee had het over zorgverzekering/No-Claim… ![]()
Bloem: ja sinds 2/3 weken heb ik nu toch maar i-bankieren… IDEAAL!!!
Ja ik wacht ook al op de rekening… medicijnen, ziekenhuisopname… ben benieuwd!!
Rekening is iig achteraf, en komt van je zorgverzekeraar. Die weet wat je al wel of niet betaald hebt. Dus niet bij de apotheek…
Ik heb net lekker een tukkie gedaan. Moet wel fris en fruitig zijn voor vanaaf. Kan daar moeilijk in slaap gaan vallen :lol:
@ damber balen dus, maar aan de andere kant… alleen maar goed dat je de toeslag nie nodig hebt!!
@ cyn, i told you soooo!!
@ beps, lekker soezen in de sauna… lovin’ it
ja inderdaad bloem, en nog meer mazzel dat ik nog thuis woon… had ik namelijk even 313 euries mogen ophoesten
Zussie,leuke foto’s ziet er erg gezellig uit.En je hebt je haar lichter of zie ik dat verkeerd?
Bloem: je heb/had gelijk ![]()