ja hoor mag je vragen Op www.myphotofun.nl
Beps: ken jij mario+Sonic O. Spelen???
Toos: thanks!! Welk soort heb jij? Spiraal? Of gebonden???
Ik heb gebonden albums. Je hebt tig verschillende mogelijkheden om je foto’s in te delen. Ik vond het sowieso leuk om te doen en het eindresultaat mag er zijn
Krijg net post van de pstcdeloterij met een boardingpass van … arke. Vind dit wel humor
Hihi, wij hadden m ook al. hihi, maar ik hoop dat mn ouders m winnen, gaan we met de hele familie,… Wie weet (NOT NOT NOT, dusss)
@toos: meen je niet die boardingpas!
@Cyn: Ja maar dan voor de Wii, is giga!!! Dusss goed gekozen!!
hihihihi Toos, boardingpas van Arke…inlijsten die hap…hahaha, hoe gek kan het lot zijn zeg…
en de albums binnen, gaaf hoor
Ja dit is wel erg toevallig, laten ze die prijs maar geven is het meteen goed gecompenseerd toch
O ja Roanna hotel Kahraman ligt in Side…ver van het strand, maar het moet er wel erg gezellig zijn, maar meestal wordt je geplaatst in hotel Ulas, is geloof ik van dezelfde familie, die familie Kahraman runt met het hele gezin het hotel, moeder is geloof ik nederlands, en paps is turkse…ze spreken allemaal goed nederlands…en idd het wordt soms voor een prikkie aangeboden, verleden jaar in mei betaalde je geloof ik 89 euro voor 8 dagen, en dat was dan incl. vliegreis…dus een pakket.
@toos: albums binnen gaaf zeg!
Toos: dankje!! Het lijkt mij ook super om zoiets te maken van Maleisie… :biggrin:
Beps: mooi zo!!!
Ikke druk hiermaar wel ff snel bijgelezen.
Cyn,leuke dag gehad gister en veel kijk plezier met je tv.
Toos,wachten op de fotoalbums…Spannend .
Ik kreeg vorig jaar ook zorgtoeslag terug was niet veel,maar zag dat het jaarinkomen niet klopte,dus gelijk gebeld en toen bleek dat ik er dus ook geen recht op had,kon ik van 3 maanden terug betalen dus dat was nog wel te doen.Voor dit jaar weer hetzelfde verhaal…Heb zoiets kan beter nu maar zeggen dan dat ik eind van het jaar de hele meut terug moet betalen…
TRL: ja maar het was voor mij echt gewoon een tegenvaller!!! Had 170.- euro gekregen en moet het nu na 1.5 jaar terugbetalen!!! En dat alleen maar omdat ik 18/12 nog geopereerd ben aan mijn hand… Dat ging dus ook van mijn no-claim af…:frown::drugged::disgust:
Snap trouwens nog steeds niet hoe het eigen risico wat je tegenwoordig hebt in elkaar moest laatst medecijnen voor oa hooikoorts op halen dacht ze te moeten betalen nu maar niet dus
Cyn,ja terug betalen is nooit leuk,ik ontvang ook liever;)
Cyn, je had het toch over zorgtoeslag, die je van de belasting krijgt, of heb je het over de noclaim van je ziektekostenverzekering, die je hebt teruggehad, terwijl je er geen recht op had, (door je hand)
Linda, medicijnen, die niet vergoed worden door de zorgverzekering en wel door de aanvullende verzekering, die vallen dan weer niet onder je noclaim… dus aanvullende verzekering betaald soms medicijnen…en andere medicijnen vallen weer onder het basispakket, als ze daar onder vallen dan moet je die eerst zelf betalen tot een bedrag van 150 euro
ja lastig allemaal, volgens mij weten ze op een gegeven moment zelf ook niet wat wel en niet betaald wordt…
:(:(:drugged::drugged: